قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

سلام به یازده ماهگی

امروز 30 تیر 1395 و من " نویان " تو اولین روز 11 ماهگی قدم گذاشتم.

 امروز که مامان وزنمو با ترازو خونه گرفت  10.400 بودم. قدم هم حدودا 76-77 سانتی میشد. حسابی شیطون بلا شدم و همیشه باید یکی دنبالم باشه. بالا و پایین اومدن از پله ها رو خوب یاد گرفتم.  من عاشق ددرم و غروب که میشه باید یه دوری بزنم.  البته زودی هم خسته میشم و خوابم میبره.  جدیدا  عاشق آب بازی شدم.  آخه خیلی خیلی کیف میده.دلم میخواد یه وقتایی مامان و مادرجون و ... رو ببوسم ولی هنوز خوب بلد نیستم. دهنمو باز میکنم و رو صورتشون میذارم و سفت بهشون میچسبم و میخندم. خیلی خوبهههههه.   این روزا خیلی به مامانم وابسته شدم. میدونم مامانم خیلی خیلی دوستم داره  ولی بعضی روزا خیلی خسته میشه!  مخصوصا وقتی غذا کم میخورم خیلی ناراحت میشه!  چی کار کنم خب؟ حتما گشنم نیست دیگه!

بستنی،  آب مرغ، آب انجیر،  ماهی، هندونه،  طالبی و...  امتحان کردم  چقدر چیزهای خوشمزه تو این دنیا وجود داره!  البته هیچی شی شیری مامان نمیشه!  دیگه وارد 11 ماهگی شدم و جز عسل و مرکبات فکر کنم خوردن مابقی چیزا ایرادی نداشته باشه.این روزا مامان و بابا خیلی درگیر روبراه کردن خونه جدیدن. خدا کنه خونمون زود زود خوشگل بشه و استرس مامان و بابام کم شه.

کار دکور خونمون رو پسرعمه حامد داره انجام میده

و برای انتخاب جنس کابینتا و روشویی و ... شاید فردا

(پنجشنبه 31 مرداد) بریم پیش عمه شهناز همدان. هوراااااااا

نظرات 10 + ارسال نظر
زاهارا یکشنبه 3 مرداد 1395 ساعت 02:45

عزیزکم قربونش بشم. خانمی صبرکن راه بیفته شیطونترمیشه ممکنه اولش وزن هم کم کنه نگران نشی ها

من که همیشه نگرانم

marzi جمعه 1 مرداد 1395 ساعت 14:11 http://rozegaremarzi.blogsky.com

یازده ماهگی گل پسر قند عسل مبارک

ممنون گلی

سوری جمعه 1 مرداد 1395 ساعت 08:12 http://dokhtarin.blogsky.com

عزیزم چقدر شیرین شده نویان. مثل اون لباس قرمزه تو عکس اخری یه نفر واسه نی نی ما هم اول عروسی مان یه لباس اورده که واسم شده اینه دق تو این سالها!

ایشالا که به زودی زود این آیینه دق شکسته میشه

ناهید چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 20:50

30تیر نه مرداد عزیز

خخخخ اشتباه شده ممنون از تذکرت

فافا چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 20:42

فدات جیگرطلا
چه زود1ساله شدی نفس خاله
شبنم جان لطفاخط اول رواصلاح کن
30مردادنوشتی
ببخشید

هنوز یه سالم نشده خالههه
ممنون از تذکرت، نسیمم نسیم خخخ

الهه چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 19:21 http://elahesong.blogsky.com

که اینطور اجی موفق و سربلند و سلامت باشی همیشه اجی

ناهید چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 15:40

سلام عزیزم
ایشالا خدا پسرتو برات حفظ کنه هزار ماشالا خیلی نازه
راستی شما اهل کرمانشاهی؟؟؟
من یه مدته تحت نظر دکتر کرمانشاهم
پیش دکتر شبیری میرم
بنظرت دکتر خوبیه؟
ممنون میشم اگه اطلاعی دارین راهنمایی کنین
درمورد نمونه گیری هم پست مربوط رو خوندم هفته دیگه باید برم دعا کنین منم مثل شما صبور باشم

آره عزیزم من کرمانشاهیم دکتر خیلی خوبیه من که قبولش دارم ایشالا که چیزی نیست گلی

الهه چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 14:18 http://elahesong.blogsky.com

اجی راستی مسافرتم خوش بگذره ان شاءالله خداروشکر که نویان با ماشین میونه اش خوبه و میخوابه اونجا و اذیت نمیکنه اجی

مسافرت که نمیشه گفت یه روزه است برای کار خونه

صبا چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 12:50 http://atrebeheshti.blogsky.com

عزیزدلمممم خوردنی شدی ماشاالله به جونت

نظر لطفته خاله جون

الهه چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 12:20 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی ۱۱ ماهگی نویانو بهت تبریک میگم چیزی نمونده تا تولد ۱ سالگیش اجی ان شاءالله تا تولدش کارهای خونه هم تموم بشه و بتونید که از پس هزینه هاش بر بیاین اجی نویانو از طرف من ببوس اجی و مواظبش باش اجی به خصوص وقتی با پله رو به رو میشه اجی
ماشالله اجی وزن و قد نویانم که عالیه
ان شاءالله که جشن تولدشو تو خونه جدیدتون بگیرید اجی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد