قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

خداحافظ خانه خاطرات


هیچ وقت یادم نمیره که با چه شور و ذوقی تو ساختمون نیمه کارت قدم میزدم و برای چیدن وسایلم نقشه میکشیدم! هنوز زندگی مشترکمون شروع نشده بود و اینکه از همون اول به کمک بابا، وارد خونه خودم میشدم،  برام مثل یه رویا شیرین بود. بدقولی سازنده و تکمیل نشدنت حتی تاریخ عروسیمون رو عوض کرد! یادش بخیر چه روزی بود وقتی جهیزیه مو آوردم. چقدر شور و اشتیاق!  برای خونه ای که هنوز حتی کنتور گاز نداشت!حتی برای سندت کلی عذاب کشیدیم (سازنده به علت بدهی زندانی شد) ولی با تموم این ها هنوز هم که به عقب نگاه میکنم خاطرات خوبت تو ذهنم نقش میبنده. عاشقت بودیم.  تو برامون بهترین بودی. شاهد تقریبا 6 سال غم و شادی ما، که به حق بیشتر شادی بود تا غم. دوشنبه 25 مرداد 1395 وسایل من وجودت رو بدرود گفت و امروز شاید آخرین دیدار ما باشه!  به ساختمون خالیت که نگاه میکنم، بغض گلومو فشار میده.  امروز روز وداعه.  دلم برات خیلی خیلی تنگ میشه.  بهترین روزها رو تو دیوارات جا میذارم.امانت دار خاطراتم باش. برام بهترین بودی.  امید که برای ساکنین جدید هم بهترین باشی. دوستت داشتم و دارم،  با همه کاستی هات و دلتنگت میشم خونه بهترین روزهای من....


پانوشت : روز آخر کلی عکس از نویان و اتاقش گرفتم.نمیدونم معجزه رنگ بود یا هنر مهدی و شراره که اینطور نویان رو شیفته اتاقش کرده بود. پروانهههه،  آهای پروانههه.  خورشید خانووم... من میگفتم و نویانم با چشم دنبالش میکرد و میخندید و افسوس قبل از اینکه بتونه حسابی از اتاقش لذت ببره باهاش خداحافظی کرد. زندگی همینه،  باید گذاشت و گذشت.



نظرات 6 + ارسال نظر
زاهارا دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 23:45

منزل نومبارک خسته نباشی عزیزم انشالله این خونه هم کلی خاطرات شیرین رو توی خودش جابده دعا کن خونه ماهم فروش بره خیلی وقته گذاشتیم برای فروش هنوزیه نفرم زنگ نزده

تو سایت دیوار بذارین ما تو دیوار گذاشتیم کمتر از دو ماه فروش رفت

mahtabمامان علیرضا چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 23:00 http://myonlinediarybook.persianblog.ir/

سلام عزیزم،
مبارکه.خونه ی جدید
ایشالا خوشی هاتون در اون روزافزون باشه

دقیقا روز تولد علیرضا جابجا شدید
خداقوت
ببوس نویان جون یازده ماهه رو

ممنون عزیزم

الهه شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 12:14 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی ۱۱ ماهگی نویانو تبذریک میگم اجی

ممنون گلم اتفاقا اومدم که همین پست رو بذارم خخخخ

الهه پنج‌شنبه 28 مرداد 1395 ساعت 12:39 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی ان شاءالله تو خونه جدیدت کلی اتفاق های خوب برات بیفته و خاطره های خوبی باهاش داشته باشی اجی

ممنون عزیزم

صبا پنج‌شنبه 28 مرداد 1395 ساعت 12:12 http://www.atrebeheshti.blogsky.com

زندگی همینه باید گذاشت و گذشت و دل نبست...
زندگی ما آدما پر از تکرار این لحظاته
امیدوارم خونه جدید براتون پر باشه از امید و عشق و آرزوهای برآورده شده

ممنون عزیزم ایشاا...

فافا پنج‌شنبه 28 مرداد 1395 ساعت 11:47

انشالله به سلامتی عزیزدلم
خدا کنه خونه جدید خیلی خیلی بهتر باشه و پر روزی تر
من برعکس تو از خونه اولم متنفر بودم .جایی که عروس شدم و جهیزیه آوردم ...
نمی دونی چقدر بهم بد گذشت اون روزها...
با خون دل وسیله می چیدم .
ولی خداروشکر که بدی ها می گذره .
این جوری که نوشتی دل منم برای خونتون تنگ شد!

خخخخ واقعا دلتنگش میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد