قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

فصل تازه

نه که بگم تموم شده نه، چون ریزه کاری خیلی مونده ولی با تقریب خوبی میشه گفت زندگی تو خونه جدیدمون شروع شده. اسباب کشی خیلی خیلی سخت بود. منم نابلد با یه بچه 11 ماهه که انگار عادت کرده که مامان تا ساعت 3 عصر نباشه ایرادی نداره، ولی از 3 عصر به بعد بهونه مامان و شی شیری مامان میگیره حساااابی! بازم خدا رو شکر که نزدیک مامانیم و هر وقت نویان بهونه میگرفت، مامان با کالسکه میاوردش پیشم. شی شیری میخورد، شیطونی میکرد و میرفت.یه هفته ای رو خونه مامان گذروندیم تا سر و سامون بگیریم. تنشون سلامت خیلی بهشون زحمت دادیم. همین طور به معین جان دوست مهدی که واقعا نمیدونم چه جوری براش جبران کنم. خیلی خیلی کمکمون کرد. تنش سلامت و دلش شاد.

از منزل نو بگم که خداییییی خیلییییی دوسش دارم. دلباز و بزرگ و آفتاب گیره خداروشکر. کابینت و دکورش هم چون به سلیقه خودمون زدیم باب دله دیگه. هنوز پرده ها مونده. نصفش رو نصب کردن ولی یه تیکه دوختش مشکل داشت که بردن و هنوز نیاوردن! اون تیکه رو من سفید خواسته بودم واینا مشکی زده بودن! تموم شد حتما عکس میذارم (بالاخره عکس گذاشتم، الوعده وفا. البته هنوز پرده های آشپزخونه مونده!!!!) راستی رنگ کرم دیوار اتاق نویان رو مهدی زده! نقاش خیلی طولش داد و کلی ایراد تو کارش داشت. اصلا ازش راضی نبودیم. زمان به سرعت میرفت و ما هم فرصتی نداشتیم. این بود که مهدی دست به کار شد و یه سری از ایرادهای نقاش رو رفع کرد و برای رفع ایراد دو رنگ بودن، یه دیوار اتاق نویان رو هم این رنگی کرد.





















از گل پسرم بگم که دو تا دندون بالاش هم داره در میاد. سه شنبه 9 شهریور 1395 با لمس دست فهمیدم که دندون بالا سمت چپ هم جوونه زده. جای اون یکی هم سفیده و ممکنه هر لحظه سر و کلش پیدا بشه. این ماه چکاپ نبردمش ولی رو ترازو خودم 11 کیلو بود. چند شبیه عصرونه و شام نمیخوره!!! هندونه میخوره نمیدونم به خاطر دندونه یا از سوپ و سرلاکش زده شده!!! آخه مامان میگه صبحونه و نهار خوب میخوره!!!! حالا گفتم سوپش رو بدم مامان نهار بهش بده، ببینم میخوره یا نه!!!! یکشنبه شب  7 شهریور 1395، مامان و بابا پیش ما بودن. مشغول شام خوردن بودیم که نویان بدون دست گرفتن به جایی نزدیک به دو دقیقه ای ایستاد کلی همه براش ذوق کردیم.تا به خودم اومدم و دوربین رو آوردم که عکس بگیرم نشست خلاصه پسرم داره به راه رفتن مستقل نزدیک و نزدیک تر میشه. جیغ و دست و هوراااااا


نویان کوچولوی ما عاشق نون سنگکه. سعی میکنم همیشه وقتی بیرون میرم یه تیکه تو کیفم بذارم که اگه خسته شد و بهونه گرفت،خوردن نون سنگک آرومش کنه. صبح ها هم علاوه بر فرنی، رو نون سنگکش پنیر و گردو له شده میزنم که البته اول پنیر و گردوشو میخوره و اگه بازم گشنش بود سراغ نونش میرهههه اینم بگم که عاشق آب مرغه، مخصوصا اگه نون سنگک رو توش له کنی

دیروز سه شنبه 9 شهریور 1395 بالاخره فرصت شد و برای انتخاب عکسای نویان رفتیم آتلیه. با اینکه اصلا تو دکور نمیموند که عکس بگیریم ولی عکساش واقعا عالی شده بود. به سختی از بینشون انتخاب کردیم. حالا 28 شهریور بهمون وقت داد که برای تایید نهایی بریم آتلیه.

از شیفت کاریم بگم که باز هم تغییر کرد و هر روز شدم جز پنجشنبه جمعه. البته این روال برای خود آدم خیلی بهتره، آخر هفته که همه تعطیلن تو هم تعطیلی،  ولی یه روز در میون برای نویان عالی بود. راحت به بچه داریم میرسیدم. بابت بیرون اومدن از شیفت خیلی ناراحت شدم ولی خب چه میشه کرد!!!! از خدا آرامش و سلامتی تو کار و زندگی برای خودم و همه دوستای نازنینم آرزو میکنم...

نظرات 26 + ارسال نظر
marzi یکشنبه 28 شهریور 1395 ساعت 09:17 http://rozegaremarzi.blogsky.com

به به. چه خونه ای. عاااالیه.
هم دکوراسنش و هم معماریش. ان شاالله خاطرات خوبی توش داشته باشین.
عروسک رو بجام ببوس. ماشاالله بهش که دیگه داره راه میوفته.

ممنون عزیزم نظر لطفته

آبگینه پنج‌شنبه 25 شهریور 1395 ساعت 07:55 http://abginehman.blogfa.com

مبارکه. ان شاالله به دل خوش
عکسای قشنگی گذاشتی. قربون گل پسرت برم چقد ناز خوابیده
نورپردازیه خونتون خیلی قشنگه انرژی خوبی به آدم میده.
بهترین لحظات رو واستون آرزو میکنم

ممنون گلم

پریسا چهارشنبه 24 شهریور 1395 ساعت 12:47

مبارک خونه جدید خیلی قشنگه انشالله دلتون خوش باشه تو خونه جدید
خونه جدید رو باز از الهیه خریدن؟؟

مرسی خانومی بلههه

فافا چهارشنبه 24 شهریور 1395 ساعت 12:00

خیلی خیلی خیلی عالیه دکوراسیون خونتون
مبارکتون باشه ایشالله
ایشالله همیشه توی خونتون خنده و شادی باشه .
و بچه های زیاد!
نوری که افتاده توی آشپزخونه خیلی عالیه
انشالله خدا از نظر بد حفظ کنه

نظر لطفته

فاطمه سه‌شنبه 23 شهریور 1395 ساعت 18:41 http://taghdireman.mihanblog.com/

چقدر رنگ اتاق نویان خوشکله.

نون سنگک.

چشمات قشنگ میبینه

الهه پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 08:31 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی میدونم اجی اره زمان زود میگذره

نوروسرجری پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 07:50

سلام. اوقات به کام. خسته نباشید. خوب هستین!؟
اول تبریک میگم بخاطر طراحی جالب وبلاگتون.
دوم واقعا مطالب آموزنده و جذابی را در وبلاگتون گنجاندین.
من یه دانشجوی پزشکی هستم. البته نه تنها پزشک، بلکه سابقا دارای مدرک کارشناسی مهندسی ژنتیک نیز هستم. البته مهارت من تنها در زمینه درسی نیست. در زمینه هنری نیز خیلی حرفها واسه گفتن دارم، که منجمله میتوان به: شاعر بودنم، نویسنده دو تا کتاب( یه رمان + یه کتاب تاریخی با خط میخی عیلامی نوشتم)، داستان نویس( بیش از. ٧٠ داستان کوتاه مخصوص سنین ١١-١٨ سال نوشتم)، مشاور سکسولوژی، استاد تبانی رنگ ها، موسیقیدان( ساز تخصص ام سه تار و ویولن است)، طراح دکوراسیون داخلی منزل هستم. روانشناس هم هستم. اما من مدرکی در این زمینه ندارم و تجربی کار کردم. علم و دانش خیلی زیادی در این زمینه در اثر مطالعه زیاد تو این رشته هم دارم.
آیا اجازه دارم تو وبلاگتون کامنت بذارم!؟
آیا میتونم نویسنده وبلاگتون باشم!؟ با توجه به اینکه من در تمام زمینه های گفته شده در بالا استادم و مهارت کامل دارم و میتونم رنگ و بوی خیلی عالی به وبلاگتون بدم.
خوشحال میشم که در اولین فرصت جواب سؤالاتم را با یه مسیج از طریق واتس آپ یا تلگرام به این شماره شخصی ام (( 09148207200 )) بفرستی.
روز و روزگار بر شما خوش باد
کامیاب و شادکام باشید.

سلام برای کامنت گذاشتن مساله ای وجود نداره. ولی در مورد نوشتن ببخشید نمیتونم بهتون کمکی بکنم. چون اینجا فقط یه دفتر خاطراته. موفق باشید

الهه چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 17:34 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی پیشاپیش تولد نویانو تبریک میگم اجی چه زود گذشت وقتی اومدم تو وبت و دنبالت کردم اجی پیشاپیش تولدش مبارک باشه ان شاءالله که همیشه شاد و سلامت و موفق و خندون و خوشبخت و سربلند باشه ان شاءالله خیلی زود دامادیشو ببینی و همینطور بچه هاشو زمان خیلی زود میگذره اجی سال بعدم باید شیرتو ازش بگیری چشم رو هم گذاشتی اون روزم میاد اجی سخته اما خوب شیر دادن فقط تا ۲ سالگی لازمه ان شاءالله همیشه شاد باشی اجی

ممنون گلم 29 ام تولدشه واقعا به چشم برهم زدنی گذشت ممنون عزیزم

مادربالفعل چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 17:15

سلام
خونه ی جدید و دتدوتای جدید مبارک ....از کابینت هام عکس میذاشتی

چشم میذارم

زاهارا سه‌شنبه 16 شهریور 1395 ساعت 22:19

مبارک باشه خانمی خسته نباشی. اتاق نویان هم مبارکش باشه. الهی فقط شادی وخنده توی خونتون باشه. جیغ ودست وهرواوماشاالله .الهی که همیشه قدمهاش راست ومحکم باشه ازطرف من ببوسش

ممنون گلم

کوثر سه‌شنبه 16 شهریور 1395 ساعت 15:15

مرسی

خواهش

صبا سه‌شنبه 16 شهریور 1395 ساعت 15:09 http://atrebeheshti.blogsky.com

سلام نسیم جون
مبارک باشه خونه جدید عکساش خیلی خوشگلن چه برسه به خودش! انشاالله خیرشو ببینید و پر از برکت و اتفاقهای خوب باشه براتون
ماشاالله به گل پسر، مهدیار ماهم توی همین سن نویان جون دیگه راه افتاد، یه مدت چندقدم میرن بعد تِلِپ روی باسن میفتن زمین حالا خوبه پوشک دارن یه محافظه براشون

مرسی خانومی خخخخخ

حوا سه‌شنبه 16 شهریور 1395 ساعت 14:00

شمارش معکوس تا یک سالگی نویان جون
چیزی نمونده ها؟
13
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
تولدش مبارک

مرسی خاله اولین نفر بودی تبریک گفتی

الهه دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 12:07 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی چطوری اجی کارهای خونه تموم نشده هنوز اجی؟؟؟

سلام عزیزم. چرا دیگه تقریبا تمومه

کیمیا یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 15:47

ممنونم از جوابتون
دختر منم شیشه نگرفت کلا با شیر من بدون شیر من
البته من أصلا تا حالا شیرخشک ندادم

کوثر یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 13:45

ادرسش کجاست؟

میدون 17 شهریور، ابتدای خیابون گلناز، جنب پیتزا بابونه، طبقه دوم

کوثر شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 18:44

بله ببخشید
ببخشید یه اتلیه مطمعن که فایل عکسارو هم بده سراغ دارید؟

من خیلی به طنین اعتماد دارم 6 ساله خودم و خواهرام همه اونجا میریم ولی فقط فایل عکس هایی رو که چاپ کرده باشین بهتون میده

کیمیا شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 14:14

سلام نسیم جان
مبارکه خونه جدیدتون باشه
یه سوْال از شما دارم،دخترمنم همین پسر شماس با تفاوت سه چهار روز، یادمه گفتین پسرمون دیگه شیشه نگرفت،دختر من از اول شیشه نگرفت و من مرخصی بدون حقوق گرفتم، الان میخوام برگردم سرکار به نظرتین لازمه شیر بدوشم بذارم؟ شما شیر میذاری واسه نویان؟ ممنون

سلام عزیزم نه یه مدتی میدوشیدم میذاشتم ولی مشکل نویان با شیر نبود کلا شیشه نمیگرفت! چه شیر من توش باشه چه شیر خشک. الان که دیگه غذا میخوره مامانم بالاخره یه جوری سیرش میکنه. تو خواب هم بهش شیرخشک میده

حوا شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 09:42

سلام
مبارکتون باشه
ان شاء الله سالهای سال به خوبی توی این خونه زندگی کنید
و بچه ی دوم هم توی این خونه بیارید و بعدش برید خونه ی بزرگتر

خخخخخ بچه دوم!!!! ممنون عزیزم

کوثر جمعه 12 شهریور 1395 ساعت 20:10

خونه ی نو مبارک اتاق کوشان عالیه خونتونم خیلی قشنگه ایشالله به سلامتی و دل خوش توش زندگی کنید

مرسی عزیزم، اتاق نویان منظورته دیگه

فافا پنج‌شنبه 11 شهریور 1395 ساعت 11:06

به سلامتی و دل خوش انشالله
چقدر دکوراسیون اتاق نویان خوشگله .
آفرین به این سلیقه
انشالله خونتون پر از خنده باشه همیشه

ممنون خانومی همچنین برای شما

الهه چهارشنبه 10 شهریور 1395 ساعت 23:40 http://elahesong.blogsky.com

إ مبارکه اجی چشم رو هم بزاری حرف زدنم کم کم شروع میکنه ان شاءالله

انشاا...

ازاده چهارشنبه 10 شهریور 1395 ساعت 18:45

بسلامتی خونه ی نو مبارک . ایشالله به دل خوش. نویان چه اقایی شده ماشالله

ممنون عزیزم

الهه چهارشنبه 10 شهریور 1395 ساعت 18:02 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی واقعا خونه جدیدت خیلی قشنگه اجی همینطور اتاق خواب نویان اجی ان شاءالله کارهای بعدی هم به خوبی انجام بشه در اومدن دومین دندون نویانم تبریک میگم پسرا تو دندون در اوردن اذیت نمیشن اما دخترا چرا خداروشکر که نویان اذیت نمیشه اجی راه رفتنش هم مبارک باشه ان شاءالله اجی
ان شاءالله اسباب کشی هم به خوبی و سلامتی اجام میشه اجی و خدا خانواده ات و دوست همسرتو برات حفظ کنه اجی
چیزی هم نمونده پسرت ۱ ساله بشه اجی ان شاءالله تا تولدش همه کارا رو به راه میشه و اتلیه هم عکس های خوبی بهتون میده

مرسی گلم سومین دندونش بود امروز هم چهارمیش دراومد خدا رو شکر نویان اذیت نشد

محجوب بانو چهارشنبه 10 شهریور 1395 ساعت 16:58 http://booyehbehesht.niniweblog.com

سلام عزیزم
خدا رو شکر خونتون خیلی خیلی خوشکل و نازه
انشالله به سلامتی
خونه قبلیتون هم بی نهایت خوشکل بود
دلم خواست
التماس دعا خواهری مستاجری خیلی سخته

ممنون عزیزم خدا میدونه تو اسباب کشی همش دعا کردم مستاجرا صاحب خونه بشن واقعا سخته

ستاره چهارشنبه 10 شهریور 1395 ساعت 16:13 http://setareyesepehr@blogfa.com

مبارکه مبارکه
با دلخوشی و سلامتی

مرسی گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد