قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

یکسال گذشت...



چه شبی بود،  پارسال این وقت ها انتظار اومدنت خواب رو از چشمام گرفت. دلم میخواست هرچه زودتر ببینمت و در عین حال دوست نداشتم وجودم رو بدرود بگی! دوست نداشتم بخوابم، دلم میخواست آخرین تکون هاتو با تموم وجودم حس کنم و چه زود دلم برای تکون ها و سکسکه هات  تنگ شد.  و الان یکسال گذشته از شبی که چشمام از شوق دیدارت روهم نرفت که نرفت.یکسال گذشت و تو نه ذره ذره که به یکباره همه هستی من شدی و من بیشتر از اونی که فکر میکردم عاشقت شدم.عجب حس عجیبیه این حس مادرانگی!!!  نویانم، همه هستی من ساعت 11:55 صبح تو یکساله میشی و من تمام خوبی های دنیا رو برات آرزو میکنم. تولدت مبارک...

اینو بابا مهدی برات نوشته :


"چقدر زود گذشت, انگار همین دیروز بود که نگران زردیت بودیم عزیزم, واکسن زدنات, اولین خنده هات, سینه خیز رفتنت, ماما گفتنت, سرگل گلیت, رانندگیت, احتیاطت موقع وایسادن, دست زدنت, بای بای کردنت, تلویزیون خواستنت, الاغ سواریت, غریبی کردنات, دنده ماشین عوض کردنتو...

تو بعدا اینا رو به یاد نمیاری, منم خیلی چیزا رو یادم رفته ولی هرچی هست اومدی تمام زندگی شدی, همه ی شادی ما از تو و برای توست.

تولد یکسالگیت مبارک مهربانم."

و متن زیر هم پدر جون ؛

"به  راستی که نغمه ای است در این هوای تنهایی وقتی که مونس دل خسته ات نگاه مهربانه موجودی است که تصورش غیر قابل درک است تا در آغوش نگیریدش حس نمیکنی چه قدر دل انگیز است نمی فهمی پدر بزرگ شدن چه دنیاییست  ،ومن تا همیشه أین عشق را با هیچ دنیایی عوض نخواهم کرد ،عشقم تولدت مبارک ،آمدنت پاکی مهربانی و سادگی را به ما آموخت ،نویان جان تولدت مبارک 

ناصر _مریم ❤️❤️❤️❤️❤️

نظرات 6 + ارسال نظر
marzi یکشنبه 4 مهر 1395 ساعت 09:27 http://rozegaremarzi.blogsky.com

نویان خوشگلم عروسک ملوس و دوست داشتنی تولدت مباااااااارک.
یادمه پارسال و روز به دنیا اومدنش.
خداروشکر که مادرشدی. مادرانگیت جاویدان.

ممنون عزیزم ایشالا یه روزی من این پیامو برات بذارم

آبگینه شنبه 3 مهر 1395 ساعت 09:22 http://abginehman.blogfa.com

عزیزم تولده گل پسرت رو تبریک میگم. ان شاالله ۱۲۰ساله شه
خیلی خوبه خاطراتت رو ثبت میکنی. چشم به هم بزنی بزرگ شده. از این دوران خیلی خیلی لذت ببر. خدا پسرت رو حفظ کنه و شادی هاتون پایدار باشه

ممنون عزیزم همه سعیم رو میکنم که حسابی از این دوران لذت ببرم ولی زمان خیلی بی انصافانه سریع میگذره!!!

زاهارا پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 11:18

بازم تولدش روتبریک میگم. یعنی میشه همشو یادمون بره ؟؟

الهه سه‌شنبه 30 شهریور 1395 ساعت 12:10

سلام.تولد گل پسرمون نویان جوون مبارکه ایشالله ۱۲۰ ساله بشه و شاهد موفقیت ها و خوشحالی هاش باشی نسیم حوونم
نسیم جونم بهترین ها رو برای خودت و کل پسرت آرزومندم گلم
گل پسری رو از طرف من حسابی ببوسش

صبا دوشنبه 29 شهریور 1395 ساعت 09:54 http://www.atrebeheshti.blogsky.com

نویان جون عزیزدلم تولدت مباررررک
نسیم جون دوست مهربونم سالگرد اولین آغوش مادرانه ات مباررررک
انشاالله سالیان سال با خوشی و سلامتی و شادی سپری بشه براتون و بالندگی و موفقیت نویان عسل رو به چشم ببینید
بهترین ها رو براتون آرزومندم

ممنون صبای مهربون

الهه دوشنبه 29 شهریور 1395 ساعت 01:06 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی تبریک میگم اجی تولدش مبارک باشه ان شاءالله که دامادیشو ببینی اجی زمان خیلی زود میگذره اجی ماشالله دندوناشم معلومه اجی راستی اجی نویان تو دندون اوردن اذیت نشد اجی؟؟؟!
مثلا مثل کم کردن وزن یا بی قراری اخه اکثرا بچه ها اذیت میشن به خصوص دخترا

سلام گلم ممنون نه اصلا خدا رو شکر راحت دندون درآورد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد