قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

روزهای انتظار

امروز حال و هوای دلم خیلی عجیبه! آسمون  ابری و بادیه و نم نم بارون و بوی خاک رسما پاییز رو مهمون دلمون میکنه.  امسال زودتر از سال های اخیر،هوا سرد و پاییزی شده.  نمیدونم چرا این عطر و هوا اینقدر حال و هوای روزهای انتظار رو برام تداعی میکنه! هوا درست مثل روزهای اول آبان 93.روزهایی که حاضر بودم تموم دارو ندارم رو بدم و جوونه ای از ما رو تو وجودم  حس کنم. همون روزهایی که وقتی بی حوصله و منتظر، نت رو جستجو میکردم به وبلاگ دوست های منتظرم رسیدم و تصمیم گرفتم این وبلاگ رو بسازم تا اون روزهای سخت رو با نوشتن کمی راحت تر کنم. بنویسم و درددل کنم و سبک شم. شاید چون پایان شیرینی برای من داشت، امروز  یادآوریش برام شیرینه. همیشه حس میکنم خدا اون روزها منتظرم گذاشت، تا امروز با بند بند وجوم شاکرش باشم. امروز حال و هوای دلم عجیبه خیلی عجیب. جالبه که اون روزهام نزدیک عزاداری محرم بود و هوا همین طور پاییزی، دقیقا هفتم آبان 1393. خدایا به همین روزهای محرم که در پیشه قسمت میدم که هیچ زنی رو با فرزند امتحان نکن. دامن همه منتظرا رو سبز کن (مخصوصا سمیرا و مرضیه عزیزم) و هدیه های آسمونی و  امید مادرا رو براشون حفظ کن. خدای خوبم شکرت که یادآوری روزهای انتظار هم خوشحالم میکنه، شکرت...

بعد نوشت 1:به خاطر کاری که پیش اومده بود، کمی دیرتر از هر روز اداره رو ترک کردم.  در ورودی رو که باز کردم،  صداش به گوشم رسید! چشم گردوندم و دیدم پایین پله ها کنار بابام منتظر من نشسته! با دیدنم ذوق کرد و به سمتم اومد.انگار اون هم امروز حال و هوای عجیبی داشته! بغلش کردم و بوسیدمش.  زیر گلوشو بوییدم و از عطر کودکم مست شدم... 

بعد نوشت 2: امروز دلم برای خیلیا تنگ شد!  خیلی از دوستای وبلاگ نویسم که بعد انهدام بلاگفا دیگه وبلاگ نساختن و ننوشتن! این روزا چند تاییشون رو تو اینستا پیدا کردم ولی اینستاگرام کجا و حال و هوای اون روزا کجا!هرجا که هستن شاد و سلامت باشن و اگه منتظرن خدا نعمت فرزند رو برشون تموم کنه و اگه مادرن خدا کوچولوشونو براشون شاد و سلامت نگه داره.  امروز دلم خیلی خیلی تنگه خاطره هامه! 

نظرات 6 + ارسال نظر
ازاده شنبه 17 مهر 1395 ساعت 17:50

راستی اگر دوست داشتی تو اینستا همدیگر رو فالو کنیم.

ازاده شنبه 17 مهر 1395 ساعت 17:48

عزیزم اول تولد نویان کلی مببببارک باشه خوشگل منه
دوم سالگرد ازدواجتون مبارک ایشالله سالیان سال در کنار هم باشید
سوم تولدت مبارک مهربون ۱۲۰ ساله شی عزیزم
فعلا تا اینجا خوندم

ممنون جیگر

marzi جمعه 16 مهر 1395 ساعت 21:45 http://rozegaremarzi.blogsky.com

روزهای انتظار خیلی سخت و طولانیه. مخصوصا اگر خدا بعد از کلی اذیت کردن، به کل ناامیدت کنه!
ممنون که بیادمی و برام دعا میکنی با دل پاکت. ولی به گمونم من دیگه نباید منتظر باشم. انتظار جایی معنا پیدا میکنه که امیدی باشه

خوشحالم که به آرزوت رسیدی و خدا زود مرادت داد. خدا نویان عزیز رو برات حفظ کنه.

ناامید نشو گلی پایان شب سیه سپید است

سورمه دوشنبه 12 مهر 1395 ساعت 09:14

آیا مـــی دانــــیــــد :
نیترات ، حشره کش ها ، زنگ آهن ، آرسنیک ، سرب ، کودهای شیمیایی و حیوانی و پس آبهای زباله ها و فاضلابهای صنعتی وارد سفره های آب زیرزمینی و از آنجا وارد آب آشامیدنی ما انسانها می شود.
داشتن آبی سبک، سالم و گوارا در هر لحظه زندگی حق شماست.
امروزه آب، این مایع حیات علاوه بر مصارف شرب که با سلامت انسانها ارتباط مستقیم دارد،
بطور مستقیم و غیر مستقیم و بیشتر از هر ماده اولیه صنعتی در تمام صنایع نیز مورد استفاده قرار میگیرد.
از این رو با آمـــاده کردن و تصــــفیه نمودن آب مورد نیاز صنایع مختلف می‌توان بهره‌وریرا افزایش داد و از مصرف مخارج اضافی جلوگیری نمود، علاوه بر آن با تصفیه نمودن آب شرب به سلامت انسانها کمک شایانی خواهد شد.
http://sorme.iranarena.ir/product/view/512/

فافا یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت 13:03

چه دعاهای نابی...
انشاله زنی منتظرنمونه.
چقدرمنم دلتنگم .پاییزپارسال خاطره ای بد برام داشت.
یادسودابه افتادم که بدجوری ناامیدشد.
چقدرحس قشنگی که پسرت منتظرته.
گوارای وجودت باشه حس ناب مادری دوست خوبم

الهه شنبه 10 مهر 1395 ساعت 15:29 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی خداروشکر که الان مادری اجی ان شاءالله همه مادرهای منتظر نی نی دار بشن ان شاءالله همینطور اجی مرضیه و دوستت سمیرا

مرسی گلم دعا کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد