قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

آغاز رویشت مبارک

ماه پیش که باهاش حرف زدم، از زمین و زمان گله داشت. از خدا گله داشت. بغض داشت ولی میگفت خوبم! میدونستم انتظار کلافش کرده ولی کتمان میکرد. به جایی رسیده بود که میگفت دیگه اصلا نمیخواااام! و من با اینکه خوب میدونستم این ندای دلش نیست، همراهش شدم. چقدر اون روز پکر بودو چقدر من پکر شدم! همش با خودم میگفتم خدایا حکمت این مسیر طولانی، این انتظار سخت و طاقت فرسا چیه؟! و با خودم زمزمه کردم تنها تو دانی و تو...




دیروز عکس بی بی چک مثبتش، دنیا رو به من بخشید. انگار همون پنجشنبه ای بود که خودم خط قرمز رنگ دوم، رو دیده بودم. خاطرات مثبت شدن بی بی چکم جلو چشمام رژه رفتن و تنها ندایی که از من برآمد "الهی شکرت" بود.

امروز با خوشحالی غیرقابل وصفم اومدم که مژده بدم. "سمیرا عزیزم" دوست مجازی سایت فیروز، تو روزهای سخت انتظار در ابتدا و  دوست حقیقی من، در ادامه راه، مااااااااااااااااااادددددرررررررررررررر شد....

سمیرا و سیامک عزیزم یه دنیاااااا شادباش منو مهدی رو بپذیرین. امیدوارم که با سلامتی این روزهای شیرین رو پشت سر بذارین و نی نی نازتون رو در آغوش بگیرین. بهترین ها رو براتون آرزو دارم.

نظرات 10 + ارسال نظر
الهه چهارشنبه 1 دی 1395 ساعت 11:53

سلام. خیلی خیلی برای سمیرا عزیز. خوشحال شدم هر موقع. میرفتم فیروز یا میومذم. اینجا بیادش بودم. از طرف من بهش تبریک بگو و بگو خیلی خیلی دلم براش تنگ شده.
راستی. نسیم گلی ببخشید دیر به دیر میام به وبلاگ. شما سر میزنم عزیزم

ممنون عزیزم چشم حتما بهش میگم

marzi چهارشنبه 1 دی 1395 ساعت 10:10 http://rozegaremarzi.blogsky.com

مباااااارکه. چه خوب. ان شاالله به سلامت نی نی شو در آغوش بگیره.


من که دیگه منتظر بی بی چک و اینها نیستم
کلا میدونم تا همیشه بر همین مدار می چرخه. حداقل دیگه سقط نکنم که پدرم دراومده این چند سال

الهیییی عزیزم خدای تو هم بزرگه

صبا سه‌شنبه 30 آذر 1395 ساعت 12:28 http://www.atrebeheshti.blogsky.com

چقدر خوشحال شدم براش
تبریکات منو هم بهش برسون
امیدوارم بارداری راحت و شیرینی رو سپری کنه و فرزند سالم و صالحش رو به سلامتی در آغوش بگیره

چشم حتما بهش میگم

مامان خدیجه سه‌شنبه 30 آذر 1395 ساعت 11:36 http://http://nonijoon.niniweblog.com/

مبارکههههههههههههههههههههههههههههههههههه سمیراجون

مرسییییی مامان خدیجهههه حتما بهش میگم

غریبانه سه‌شنبه 30 آذر 1395 ساعت 08:23

یلدا
یعنی یادمان باشد
زندگی
آنقدر کوتاه است

که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را...
باید جشن گرفت..

ممنون واقعا

غریبانه دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت 11:39

چه خوب ان شاالله که فرزند صالحی باشه

انشاا...

آبگینه شنبه 27 آذر 1395 ساعت 09:33 http://abginehman.blogfa.com

چه خبره خوشی بهمون دادی. ان شاالله نی نی سمیرا صحیح و سالم بدنیا بیاد
همراهی یک دوست که انتظار رو تجربه کرده دلگرمیه بزرگیه. خوش به حاله سمیرا که چنین دوست خوبی داره
ان شاالله خبررسان این موضوع خوش واسه همه از جمله من باشی

انشاءالله عزیزم الهی که بدون انتظار صاحبش بشی. گرچه انتظار برای من باعث شد بیشتر عاشقش بشم

الهه جمعه 26 آذر 1395 ساعت 18:39 http://elahesong.blogsky.com

خواهش میکنم اجی وظیفه اس کاری نکردم ممنونم اجی
راستی اجی شاید پکر بودن دوستت مربوط به باردار بودنش میشده اجی مثلا خسته بشه و اینا همینجوری گفتم اجی

الهه جمعه 26 آذر 1395 ساعت 13:25 http://elahesong.blogsky.com

اره اجی خدا تو قلبمون هم هست اما خوب اون نامه رو یهویی شد که نوشتم اجی اون دومین نامه ای بود که به دست امام حسین رسید اجی مامانم مرداد رفته بود کربلا منم اون موقع نامه نوشتم اجی تو اون نامه ام هم اسم دوستت رو اوردم اجی خداروشکر که الان دوستت نی نی دار شده چشم رو هم بزاره نی نی به دنیا میاد اجی تونستی بهش بگو واسه دختر همسایه ما هم دعا کنه اجی

لطف کردی گلی چشم حتما بهش میگم

الهه جمعه 26 آذر 1395 ساعت 12:12 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی نمیدونم چی بگم اجی نمیدونم خوشحالم یا ناراحت اجی اما ته دلم خوشحاله خداروشکر که دوشتت مادر شده اجی ان شاءالله که به سلامتی این دورانو بگذرونه و نی نیشو به سلامت به دنیا بیاره اجی مهرماه بود که واسه امام حسین نامه نوشتم قرار بود دو تا زن دایی هام نامه ام رو ببرن کربلا اجی اما قسمت این بود که نامه ام رو بدم به داییم تا اون بندازه تو حرم قرار بود خانواده ام برن پیش زن دایی هام نامه ام رو بهش بدن اما ماشین شوهر خواهرم خراب شد و نشد برن و نامه ام موند رو دستم اجی رو اون نامه اسم دوستت هم نوشته بودم اجی داییم شب اربعین به زور نامه ام رو انداخته بود تو حرم اجی خداروشکر که دوستت نی نی دار شد اجی از طرف من بهش تبریک بگو اجی

عزیز دلم ممنون بابت دعات خدا همه جا هست، تو قلبت، نیاز نیست اینقدر دور دنبالش بگردیم آجی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد