قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

آتلیه



عکس ها مربوط به دوازده مرداد 1395، آتلیه طنین.  البته این ها فایل های خامشه قبل از فتوشاپ و چاپ.  قراره فتوشاپ شده هاشم بهم بده که هنوز نداده!!!  گرچه فرق چندانی با خامش نداره و فقط محیط دور و برش مرتب تر شده. 






این شیش تا عکس لختی پسرم روی یک شاسی کنار هم فوتوشاپ شدن و رفتن رو دیوار اتاقش.  قابی با 6 عکس.  من که عاشق این شاسی عکسش شدم.  خودش هم نگاهش میکنه و اشاره میده میگه " ne ne " فکر کنم منظورش "نی نی " یا شایدم " نویان " باشه! 













پسرم حسابی باباشناس شده برای خودش.  این ترم مهدی درس هاشو شنبه یکشنبه برداشته. شنبه تا غروب و یکشنبه از اول صبح  کلاس داره و باید درس بده،  به همین خاطر گفتیم شب برنگرده کرمانشاه و همون مهمانسرا کنگاور بمونه که رفت و آمدش تو جاده کمتر شه.  دیشب هفتم اسفند 1395 اولین شبی بود که مهدی کنگاور موند. نویان مدام صداش میزد "بابا؟! " یه بار هم باهاش تلفنی حرف زد و وقتی مهدی گوشی رو قطع کرد کلی ناراحت شد جوجه.  



پسرم حسابی شیکمو شده.  عاشق کباب هم هست!  جمعه خونه مامان اینا بودیم و جاتون خالی کباب و دل و جیگر داشتیم.  رفته بود تو تراس و "به به " کنان کباب میخواست.  یه دستش جوجه بود دست دیگش گوجه.  یه گاز از هرکدوم میزد و رو به هرکی میرسید سرشو تکون میداد و میگفت " به بهههه "
مامان میگه ساعت 1-12:30 که میشه صندلی غذاشو میکشه سمت مامان و میگه " به بههه به بهههه " یعنی غذا میخوام و اگه غذا حاضر نباشه غر میزنه و گریه میکنه!! همچین پسر شکمویی دارم من خخخخ  






راستی خاله شراره از اصفهان اومده و عیدی برای نویان یه ژیله شلوار و کراوات ناز آورده.  دستت درد نکنه خاله. 


پسرم هم حسابی با خالش صمیمی شده.  آهنگ تلفن خونه مامان رو میزنه و با خاله شراره جونش حرکات موزون تمرین میکنه خخخ 
خاله شراره خودشو کشت اسمشو تکرار کنه،  با کلی تمرین یه چیزایی تو مایه های "هیراااا" میگه بیشتر آهنگ داره تا کلمه باشه 

نظرات 10 + ارسال نظر
سوری دوشنبه 16 اسفند 1395 ساعت 15:58

من همیشه میام ولی نظر نمیزارم نسیم گلم. بالاخره عکسارو دیدم کاش پسرمنم تودل برو باشه مثل نویان

لطف میکنی گلم حتما هست مطمئن باش برای تو خیلی خیلی هم شیرین ترهههه

سوری یکشنبه 15 اسفند 1395 ساعت 08:14

ای وای عکسهابرامن بازنمیشه..من نویان موخوااام

عزیز دلم چه عجب این طرفاااا؟! خوش اومدی عزیزم

آبگینه چهارشنبه 11 اسفند 1395 ساعت 09:17 http://abginehman.blogfa.com

عکسای لختیش چه نازه
خداروشکر الان غذا خوردن نویان جان خوبه

الهه سه‌شنبه 10 اسفند 1395 ساعت 11:19 http://elahesong.blogsky.com

اره اجی میدونم

الهه سه‌شنبه 10 اسفند 1395 ساعت 08:28 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی یه سوال میخواستم ازت بپرسم اجی نویان وقتی ۹ یا ۱۰ ماهه بود چطوری میتونست بشینه اخه امیرحسینم میشینه اما کمرش یه جور دیگه اس یعنی خم میشه و کمرش اونجوری دیده میشه اجی البته تو بغل صافه ابجیم نگرانه اخه اجی به خاطر همین ازت پرسیدم اجی البته خانواده ام میگن درست میشه استخووناش نرمه
نویان هم اینطوری بود اجی؟؟؟؟

والا الهه جونی من نذاشتم نویان تا 7 ماهگی بشینه. چون دکترش گفت نذار کمرش اذیت میشه. ولی بعد اون خودش مینشست خوبم مینشست این حالتی که میگی نبود. نگران نباشین درست میشه البته من جای شما بودم با یه متخصص درمیون میذاشتم منو که میشناسی خیلی حساسم

مادربالفعل دوشنبه 9 اسفند 1395 ساعت 19:07

سلام عزیز
اینجا به هیچ عنوان عکس های خام رو نمیدن حتی بعد از پول گرفتن...

چه بددددد. البته اینجام خیلیا نمیدن ولی طنین بعد چاپ به من فایل ها رو داده همیشه.

پریسا دوشنبه 9 اسفند 1395 ساعت 15:16

چه خوب پس خانومه
معلومه از عکسای نویان کارش حرف نداره

پریسا دوشنبه 9 اسفند 1395 ساعت 12:47

سلام
مبارک باشه عکسای آقا نویان
آتلیه طنین خانوم عکس میگیره یا آقا؟؟

خانوم جلیلیان کارش تکه بهترین آتلیه است به نظر من.

زاهارا یکشنبه 8 اسفند 1395 ساعت 23:38

الهی بگردم چه نازه خداحفظش کنه براتون انشالله عکسای دامادیش. نمیدونم چرامیگن پسرامامانی اند اینهمه زحمتشو میکشیم اخرباباروبیشتردوست دارند خخخ. پسرمن هم حسابی باباییه. الهی زنده باشند وتنشون سالم. حرف زدنهاشون خیلی شیرینه کاش هیچ وقت این روزها یادمون نره

هیچ وقت یادمون نمیره ایمان دارم

الهه یکشنبه 8 اسفند 1395 ساعت 21:39 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی اوخی چه عکس ناز و خوشگلی اجی ان شاءالله که دامادیشو ببینی اجی ماشالله خیلی خوبه که پسرت خوش خوراکه اجی امیرحسین هم خوش خوراکه اجی البته دندون هاش که در اومد ضعیف شد اجی اما الان خوبه
پسرت بابایی شده اجی اخه دخترا بیشتر بابایی میشن تا پسرا
به مرور زمان اسم خاله اش هم میتونه تلفظ کنه اجی دیدی کم کم داره حرف میزنه اجی

قربونت عزیزم ممنون که همیشه بهم سر میزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد