قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

خبر خووووووب


خیلی خوشحالم که میتونم این پست رو بذارم. این روزها بارها با خودم تکرار کردم که این پست رو میذارم و بالاخره روز موعود رسید. کارن خاله طبق آزمایش های تکمیلی و سونوگرافی سه بعدی سالمه سالمه.نگاش کن آخه هورااااا 

جیگر خاله برای زمینی شدنت روز شماری میکنم.ممنون از همه دوستانی که این مدت پیگیر این ماجرا بودن.

نظرات 7 + ارسال نظر
غریبانه دوشنبه 9 مرداد 1396 ساعت 09:27

قربون نینی کوچولوبرم من... ناززززی
میگم چه زود میگزره
چه دورانی بود این سنورفتن منو بیپولی

باران پنج‌شنبه 5 مرداد 1396 ساعت 21:13

خدا رو شکر

سارا پنج‌شنبه 5 مرداد 1396 ساعت 12:03 http://doranzendegiyeshirinman.persianblog.ir/

وای نسیــــــــــــــــــــــم جونــــــــــــــــــــم

خدا را صد هزار مرتبه شـــــــکــــــــــــــــــر خیلی خوشحال شدم .

عزیزدلم نگران نباش ، خبر خـــــــــــوب بعدی برای شغلت هست من مطمئنم
می بوسمت دوست عزیز

ایشالا

کوثر چهارشنبه 4 مرداد 1396 ساعت 17:13

خدارو شکر خیلی خوشحال شدم
منم کلی منتظر این پست بودم بازم خداروشکر

ممنون

آبگینه سه‌شنبه 3 مرداد 1396 ساعت 16:42 http://abginehman.blogfa.com

خدایا هزاران هزار بار شکرت

ماری سه‌شنبه 3 مرداد 1396 ساعت 14:26 http://maral-memories.blogfa.com

به سلامتی . ... چشمتون روشن ...
ازین بچه هایی که با چنگ و دندون چسبیده ن به دنیا خوشم میاد!!!

خخخخخ ایشالا که همه بچه ها سلامت باشن

الهه سه‌شنبه 3 مرداد 1396 ساعت 11:14

سلام اجی خوبی خداروشکر خداروشکر تبریک میگم بهت ان شاءالله سلامت به دنیا بیاد اجی

ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد