قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

برای نویانم


عزیزترینم، فرزندم، من مادرت هستم...

هیچ کس مرا مجبور به مادری نکرد،

من به اختیار مادر شدم تا بدانم معنی بیخوابیهای شبانه را،

تا بیاموزم پنهان کردن درد را پشت حجمی از سکوت؛

تا بدانم حجم یک لبخندکودکانه ات میتواند معجزه زندگی دوباره ام باشد؛

من نه بهشت می خواهم نه آسمان و نه زمین،

بهشت من، زمین من و زندگیم نفس های آرام کودکی توست؛

من هیچ نمیخواهم هیچ،

هیچ روزی به من تعلق ندارد،همه ساعتها و ثانیه های من تویی

 ومن دست کودکیت را میگیرم تابه فردای انسانیت برسانم که این رسالت من است

 بر تو وهیچ منتی ازمن بر تو وارد نیست که من با اختیار به عشق تو را به این دنیا آورده ام.


نظرات 6 + ارسال نظر
marzi دوشنبه 27 شهریور 1396 ساعت 20:40 http://rozegaremarzi.blogsky.com

خداروشکر که تونستی چنین تجربه نابی داشته باشی. الهی عمرتون جاویدان باشه و رابطه مادر و فرزندیتون زیبا و مانا.

نسیم خیلی وقته نیستی. کجایی؟

ممنون عزیزم هستم یه کم سرم شلوغه فقط

غریبانه دوشنبه 27 شهریور 1396 ساعت 07:29

کو این تابلوی بالای اتاق که الهه جان گفته؟

تابلو نیست عزیزم تاج بالای تختشه همون که شبیه سقف خونس رو گفته فکر کنم

ماری شنبه 25 شهریور 1396 ساعت 01:32 http://maral-memories.blogfa.com

حامله که بودم مدیرم بهم گفت اینهمه بچه هر لحظه دنیا میاد تو دنیا ،
(خودشون سه تا بچه داشتن و نه تا نوه )، ولی با تصور دنیا اومدن هر بچه ای ذوق زده میشم .
من بعضی وقتا باهاش حرف زدنی میگم فکر کردی خداتورو فرستاده پیش من که مواظبت باشم؟ به نظر من تورو فرستاده که مواظب من باشی ،که حال منو خوب کنی ،که منو عاشق کنی دوباره .
خدابرای هم نگهتون داره

الهه پنج‌شنبه 23 شهریور 1396 ساعت 10:50

سلام اجی خوبی تو از بچگی نویان رو به صندلی ماشین عادت داده بودی که باهاش مشکل نداره و هنوزم میشینه یا خودش دوست داره و مشکل نداره؟؟؟
اخه به ابجیم قبلا گفتم بخر میگه امیرحسین نمیشینه باید از اول میخریدم

آره عزیزم نویان از سه ماهگی پیشینه البته تا موقعی که میتونست بشینه تو کریرش بود کریرش هم پایه صندلی ماشین داشت نویان همچنان هم میشینه دوسش داره

الهه چهارشنبه 22 شهریور 1396 ساعت 00:10

سلام اجی خوبی این تابی که نویان توش نشسته اسمش چیه اجی؟؟؟
بعد اجی از بچگی میشست توش یا چندوقته میشینه اجی؟؟؟
اجی بعد این تابو بالای اتاق اویزون کردی خطری نداره؟؟؟
به ابجیم با اجازه ات این عکستو نشونش دادم اجی از تاب خوشش اومد اما میگه نمیشینه اجی تاب نداره بچه اش

عزیزم تاب معمولیه به میله بارفیکس بالای در نصب میشه من تولد یکسالگی براش خریدم ولی فکر کنم از وقتی بتونن بشینن استفاده بشه اونی که تو عکس افتاده، تابلو نیست جلوی تختشه. تابلو عکس و تندیس دست و پاشو زدم البته جایی دور از تختش. محکم هم هست جاشون

الهه سه‌شنبه 21 شهریور 1396 ساعت 11:16

سلام اجی خوبی ماشالله اجی خدا حفظش کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد