قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

دکترم روحت شاد



خیلی ناراحت شدمممم خیلی خیلی زیاددددد. توروزهای انتظار امیدم بود.وقتی باردار شدم گفت به سلامت. حوصله ناز و ادای بارداری رو نداشت. خیلی تو کارش جدی بود و گاها بداخلاق، ولی هیچوقت هیچوقت با من بداخلاقی نکرد.  شنیدن خبر رفتنش خیلی شوکم کرد.برای رفتن خیلی زودبود. میدونم که جای خوبیه چون رسالت بزرگش رو به بهترین شکل انجام میداد. یادش سبز روحش شادددد

"با نهایت تأسف و تأثر درگذشت همکار گرامی و ارجمند جناب آقای دکتر علی اصغر شبیری ،متخصص زنان و زایمان را به اطلاع کلیه همکاران می رسانیم :


مراسم خاکسپاری این مرحوم روز چهارشنبه مورخ ٩٦/٠٦/٢٩ ساعت ٩ صبح و مراسم ختم در مسجد میر عبدالباغی ساعت ٤ تا ٥:٣٠ در همان روز برگزار می شود .

متملی است با تشریف فرمایی خود روح آن عزیز از دست رفته را شاد و بازماندگان قرین امتنان فرمایید ."

نظرات 6 + ارسال نظر
فائزه پنج‌شنبه 6 مهر 1396 ساعت 20:53

من زندگی مشترکم و پسرم رو مدیون ایشونم.الهی که با ائمه محشور بشن.الههی نوور به قبرش بباره.بعد فوتشون گرفتار شدم نمیدونم کی تو کرمانشاه به این خوبی هست.

روحشون شاد. من پسرمو تحت نظر دکتر صانعی به دنیا آوردم به نظرم ایشون هم دکتر فوق العاده ای هستن

مه رو دوشنبه 3 مهر 1396 ساعت 19:48 http://fairy-love.blogfa.com

سلام
ای خدا ای خدا چرا ، ای کاش بیشتر میموندن
منم داشتن پسرمو بعد از خدا مدیون ایشون هستم
خدای من میخواستم برای بچه دومم مراجعه کنم
اصلا باورم نمیشه تو شوکم

منم خیلی شوکه شدم روحشون شاد

کوثر جمعه 31 شهریور 1396 ساعت 19:31

اخی مامانم قبل از بچه دار شدن رفته بوده پیشش خدابیامرزش

الهه چهارشنبه 29 شهریور 1396 ساعت 08:49

سلام اجی خوبی میدونم حال خوبی نداری اما تولد ۲ سالگی پسرت رو تبریک میگم اجی ان شاءالله همیشه شاد و سلامت باشه تولد خودت هم پیشاپیش تبریک میگم اجی ان شاءالله همیشه شاد و سلامت و موفق و خندون و خوشبخت و سربلند باشی اجی

قربونت برم عزیزم ممنون

رهگذر چهارشنبه 29 شهریور 1396 ساعت 00:46

تسلیت عزیزم
معذرت که میپرسم دچار حادثه شدن؟ آخه سنشون اونقدرا زیاد به نظر نمیرسه هرچند عمر دست خداست

ممنون دقیقا نمیدونم فکر کنم سکته کردن

الهه سه‌شنبه 28 شهریور 1396 ساعت 13:02

سلام اجی خوبی تسلیت میگم اجی ان شاءالله روحش در ارامش باشه اجی

ممنون انشاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد