قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

جشن تولد 2 سالگی میکی موسی


برای تولد دو سالگیت مدت ها دنبال تم گشتم. تمی که هم بچگونه باشه، هم شیک باشه و هم رنگش متفاوت از تم تولد یکسالگی و جشن دندونیت باشه. تم میکی موس رو دوست داشتم ولی نه عکس صورتش رو!گوشاشو دوست داشتم خخخخ


کلی گشتم ولی اونی که تو ذهنم بود، تو بازار پیدا نکردم. پس خودم دست به کار شدم و لوازم تزیینات جشنت رو درست کردم. اصلا سخت نبود ولی زمانبر بود و باید وقتی که تو خوابی انجامش میدادم و همین باعث شد که یه ماهی درگیرش باشم. ولی از کارم راضی بودم.


اینم گیفت تولد دوسالگیته که توش یه کارت میخوره، یه سمت کارت رو باباجون برات نوشته و سمت دیگه کارت عکس روی ماهت رو چسبوندم.








این هم کلاه تولد میکی موسیه که خودم برات درست کردم. بمونه که رو میز بودن و کلا یادمون رفت ازشون استفاده کنیم خخخخخ




بیشتر زحمت تزیین رو خاله شراره جون کشید. ظهر تولد رفتی پیش مادرجون و پدرجون تا ما راحت تر به کارامون برسیم، عصری برگشتی و از دیدن این همه تغییر ذوق زده شدی.جشن تولد دوسالگیتو پنجشنبه سی شهریور 1396 گرفتیم. کلی هم دعوتی داشتیم البته خیلیا نتونستن بیان ولی در نهایت مراسم خیلی خوبی شد.


این هم از بخش خوشمزه تولد


زحمت شام هم به غذای آماده میثم دادیم که الحق کارشون رو خوب بلدن.



اینم از کیک تولدت که من عاشقش شدم. تو هم خیلی دوسش داشتی و بهش میگفتی"کیک dodel"(کیک خوشگل)،یه جاشو سوراخ کردی و مدام از همونجا ناخونک میزدی و به به می‌گفتی. آخه مامان فدات شه که اینقدر پسر گلی هستی.



لباس هامونو ست هم پوشیدیم، تو و باباجون که کاملا ست بودین و دوست داشتنی. خاله ها و شوهر خاله ها و مادرجون و پدرجون و اکثر مهمونام تم رو، علیرغم اینکه من گفتم هیچ اصراری نیست، رعایت کردن و مهمونیت خیلی شیک شد. من و خاله شبنم و خاله شراره هم تل های مینی موسی زدیم و کلی ست شدیم.

فدات شم من که اینقدر برای خاموش کردن شمع ها تلاش میکردی و به محضی که خاموش میشد میگفتی دوباره...

فوت کردنت دیدنی بوددددد.



این هم از سورپرایز های تولدت. عمو سعید و خاله شبنم برات تنبک و دف خریدن، خاله شراره و عمو سینا هم ماشین دیوونه خخخخ

عمو حسن به قول خودت "ما دیدید پولوت"(ماشین عمو سعید بزرگ)آخه همه 206 ها ماله عمو سعیدن حتی اگه ماشین پلیس باشن خخخخ

عمو شاهپور و خاله لیلا برات کاپشن شلوار آوردن، آیلین هم برات شلوار خرید. عمونادر و خاله سوسن، مامانی بابایی، عمو رامین، مادرجون و پدرجون هم پول دادن.

کادو من و بابا هم یه جعبه ابزار بزرگه.



که تو هم حسابی دوسش داری، اسم ابزارها رو بلدی و مخصوصا با "deleil"(دریل) و "dadosh" (چکش) خیلی حال میکنی




تو جشن تولد دوسالگیت خیلی خیلی پسر خوبی بودی و اصلا اذیت نکردی. کلی هم رقصیدی. مخصوصا با رسا کوچولو ناز نازی(نوه خاله لیلا)



شیرینک مامان، ایشالا 120 ساله شی و تموم عمر شاد و سلامت باشی و به همه آرزوهای قشنگت برسی. نفس مامان و بابا به نفس تو بنده، پس خیلی خیلییییی مواظب خودت باش زندگی...

نظرات 11 + ارسال نظر
marzi جمعه 14 مهر 1396 ساعت 16:46 http://rozegaremarzi.blogsky.com

نسیم همه چی عااااالیه. احسنت به شما زوج همه چی تموم و هنرمند. خیلی زیبا درستشون کردین.
تولد نویان مبارک باشه. ان شالله 120 ساله بشه.
کادوهاش هم مبارکش باشه. جشنش خیلی شیک بود. دست مامان و باباش درد نکنه.

قربونت برم لطف داری

ستاره یکشنبه 9 مهر 1396 ساعت 22:46

سلام
انشالله جشن عروسیشو برامون بنویسی
اسم این جعبه ابزاری که گرفتین یعنی مارکش چی هست . اگه شماره تماسی هم داره لطف کنین پسرمنم خیلی به ابزار علاقه داره

ممنون گلم .عزیزم عکس جعبه ش رو گذاشتم من از مغازه خریدم ولی تو اینترنت هم هست

آبگینه جمعه 7 مهر 1396 ساعت 23:21 http://abginehman.blogfa.com

تولدت مبارک ای عشق
گیفتا عالی بود. چقد با حوصله ای نسیم جان

صبا سه‌شنبه 4 مهر 1396 ساعت 17:10

سلام نسیم جان
تولد نویان جون مبارررک عزیزم
انشاءالله در پناه حق زیر سایه پدر و مادر به شادی و سلامتی بزرگ بشه
روی ماهشو ببوس
جشن هم خیلی باسلیقه و عالی

فدات شم عزیزم

حوا سه‌شنبه 4 مهر 1396 ساعت 09:36

سلام
تولدش با تاخیر مبارک
ان شاء الله دامادیش
تولد 100 سالگیش در کنار کلی نوه و نتیجه
روز 29 شهریور میخواستم بیام و تبریک بگم منتها به خاطر برخی مسائل نشد
امروز با تاخیر اومدم بگم مبارکش باشه و برای روزهای خوبی رو آرزومندم

فداااااات لطف کردی عززززیزم

غریبانه دوشنبه 3 مهر 1396 ساعت 15:49

ماشاالله3بار
چه پست خوشمزه ای
تولدش مبارک
چه باسلیقه

قربونت

الهه دوشنبه 3 مهر 1396 ساعت 15:19

سلام اجی وظیفه اس همینجوری گفته بودم و درکت میکنم اجی

مامان خدیجه دوشنبه 3 مهر 1396 ساعت 13:35 http://nonijoon.niniweblog.com/

تولدت مبارک پسرخوشگل

قربونت

محجوب بانو دوشنبه 3 مهر 1396 ساعت 02:38 http://booyehbehesht.niniweblog.com/

عزیززززز دلمممممم مبااااارککککککک باشههههه
انشالله بسلامتیییییی
همیشههههه بخوووووشی

الهه دوشنبه 3 مهر 1396 ساعت 00:47

سلام اجی عیبی نداره

ممنون که درک میکنی آجی

الهه یکشنبه 2 مهر 1396 ساعت 19:56

سلام اجی خداروشکر که جشن تولد ۲ سالگی پسرت هم به خوبی برگزار شد اجی خسته نباشی همه چی عالیه
کار خودتو راحت کردی غذارو اماده از بیرون گرفتی اجی
اجی من پیش اینستاگرامت رو دنبال کردن اجی اسم پیچم elahesong هست اجی دیدی اسمش اینه اون منم اجی تو هم خواستی فالووم کن اجی همینجوری گفتم وگرنه میدونم سرت شلوغه و نمیتونی

ممنون عزیزم ببخشید گلی اینستا من خونوادگیه نمیتونم ادت کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد