قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

دوباره شونزده مهر

باز هم پاییز، باز هم مهر و دوباره شونزدهم. یکبار دیگه اومدن و من یکسال باتجربه تر شدم. یکساله دیگه به خاطراتم اضافه شد. یکسال بیشتر خندیدم و یکسال بیشتر زندگی کردم، با همه غم ها و شادی هاش.

روز تولد آدم روز عجیبیه!انگار مختص خودته، یه حس عجیبی داره که به شدت عاشقشم. روز تولد من روز جهانی کودکم هست. پس تبریک میگم اول به نویانم و همه فرشته های زمینی که شادی رو بی هیچ منتی به خونه هامون میارن و بعد هم به کودک درونم که سی و دو سالگی نمیشناسه و هنوز دلش میخواد بی بهونه بخنده و بی پروا بازی کنه.

سی و سومین پاییز زندگی من، خوش اومدی فقط لطفا، لطفا، کمی صبورتر باش...

1396/07/16

نظرات 4 + ارسال نظر
ماری سه‌شنبه 18 مهر 1396 ساعت 06:50

تولدت مبارک باشه عزیزم

قربونت

مادر بالفعل دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت 09:38

تولدت مبارک عزیز عمر با عزت داشته باشی خونه های قدیمی تکرار نمیشن حیف شد اون معماری اون سادگی اون صفا رو به مدرنیته فروختیم همه افسرده تر و تنهاتر شدیم

ممنون عزیز

سمیرا دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت 01:14 http://cheraghidarofogh.blogsky.com

مبارکا باشه نسیم جون.
انشاالله ۱۲۰ سالگیت عزیز دلمممم

ممنون خانومی

الهه یکشنبه 16 مهر 1396 ساعت 16:49

سلام اجی خوبی تبریک میگم تولدتو اجی ان شاءالله همیشه شاد و سلامت باشی اجی
امسال هم دو بار خاله شدی اجی یکی خاله نی نی دوستت یکی نی نی ابجیت اجی مبارک باشه

ممنون عزیزم ممنون که هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد