قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

تسلیت گفتن های ما را پایانی نیست!


ما

روزى هزار بار میمیریم...

در آتش اگر نسوزیم،

زیر آوار زلزله دفن میشویم!

از آلودگى اگر خفه نشویم،

امواج دریا از پا درمان مى آورد!

از گرانى اگر کمرمان نشکند،

امید هاى واهى نابودمان میکند!

ما مردمانى هستیم که هنوز لباسِ سیاه از تنمان در نیامده،

بلاى جدید بر سرمان مى آید!

معجزه ماییم که هنوز زنده ایم...

باز هم تسلیت!!!اینبار سقوط هواپیما تهران-یاسوج!!!

به راستی که ما از نفرین شده گانیم!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
آوا شنبه 5 اسفند 1396 ساعت 10:15

عزیزم منم همون تست کمی منظورمه. چون شنیدم تست غربالگری ممکنه خطا داشته باشه. درمانی حتی اگه کمبود آنزیم رو مشخص کنه میزان کمبود آنزیم رو مشخص نمی کنه و شدت علایم بالینی به میزان کمبود بستگی داره.
همون تست کمی رو می دونید احیانا تو کرمانشاه کدوم آزمایشگاه انجام می ده؟

نه متاسفانه

آوا شنبه 5 اسفند 1396 ساعت 03:30

سلام خانمی من با سرچ کلمه فاویسم به وبلاگ شما رسیدم. منم کرمانشاهی هستم ولی توی شهرستان زندگی می کنم. آزمایش غربالگری بدو تولد پسرم برای فاویسم مثبت شده. می شه به منگید تست تاییدی رو تو کدوم آزمایشگاه انجام دادید؟ و اسم دکتری که تست رو نوشت بهم بگید.
خواهش می کنم تو بخش نظرات همین وبلاگ جوابم رو بنویسید یا برام ایمیل بزنید.
اگه این کارو بکنید کمک بزرگی به من کردید و دعاگوی شما هستم.
منتظرم و ممنون

سلام عزیزم ایشالا که جواب دلبند شما مثبت نباشه. همه چی به ریز تو وبلاگم هست ولی دوباره براتون مینویسم. 7 ماهگی نویان دوباره تست دادیم که منفی شد ولی یکسالی رو اصرار خودم دوباره تست دادم و مثبت شد!!!خلاصه اینکه واقعا نمیدونم عزیز دلم فاویسمی هست یا نه ولی بنابر احتیاط من فاویسمی حسابش میکنم. به تازگی فهمیدم که یه تست کمی هست که شدت و ضعف فاویسم رو مشخص میکنه اون آزمایش رو من انجام ندادم چون دلم نمیاد دوباره ازش خون بگیرم اگه یه روزی خواستن به هر دلیلی ازش خون بگیرن میگم اونو برام انجام بدن. ولی اونو توصیه میکنم. هر دکتری بگین مینویسه آزمایشg6pd بگین مینویسن. دکتر نویان دکتر منصوری بود تو خیابون حاج محمد تقی

marzi پنج‌شنبه 3 اسفند 1396 ساعت 15:48 http://rozegaremarzi.blogsky.com

سلام عزیزم.
خیلی غم انگیز و محنت باره. خیلیهاش همشهری های من بودن متاسفانه.

تسلیت میگماز همشهری های منم بودن

الهه یکشنبه 29 بهمن 1396 ساعت 16:17

سلام اجی نمیدونم چی بگم از خدا واسه شون صبر میخوام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد