قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

بای مولفیکس

و باز هم نویان منو شگفت زده کرد. پسری به صورت کاملا خودجوش و بدون کوچکترین اذیتی خودشو از پوشک گرفت!!!

بعد از اینکه خواستم از پوشک بگیرمش و نشد، براش کتاب "من دیگه کوچولو نیستم چون خودم به توالت میرم" رو به سفارش حوای عزیزم خریدم. اولین باری که براش خوندم اصلا دوستش نداشت!!! حتی پرتابش کرد!!! نمیدونم چی شد که کم کم بهش علاقمند شد!!!! شبا قبل خواب میگفت برام کتاب توالت بخون!!!خلاصه  شب 24 بهمن 1396 بود که گفت مامان جیش دارم!!! پوشکمو باز کن برم تو لگنم جیش کنم!!! دقیقا خودشو با کتاب شبیه سازی میکرد و ازم جایزه هایی رو میخواست که نی نی تو کتاب گرفته بود!!! روز اول گفت بهم ماشین کوچولو قرمز بده، دقیقا مثل کتاب و منم براش خریدم. جایزه بعدی که خواست قابل پیش بینی بود، توپ کوچولوی قرمز!!! دقیقا مثل کتاب یه خرس کوچولو رو با خودش تو دستشویی میبرد و میگفت این خرسی پی پی و جی جیشیه!!!! و دقیقا مثل کتاب دوست داشت سیفون توالت رو بکشه!!! (البته الان همش تو این فکرم که یه جوری راضیش کنم همیشه نیاز نیست سیفون بکشه و هدر دادن آب کار خوبی نیست!)فقط یه بار غرق بازی شده بود که یکمی جیش ریخت تو شلوارش. همون شد!!!! همون یه بار!!!! خلاصه کنم که پسرم به همین راحتی پوشک رو ترک کرد!!! چند شبی به اصرار خودم پوشکش میکردم. گرچه صبحا خشک بود و میرفت تو لگنش جیش میکرد.  28 بهمن 1396 آخرین شبی بود که به اصرار من پوشک شد و از 29 بهمن 1396 رسما پوشک رو ترک کرد!!! اون شب قبل خواب که خواستم پوشکش کنم، بهم گفت مامان پوشکم نکن بدون پوشک راحت ترم!!! ضعف رفتم براش. گفتم محض احتیاط یه زیرانداز بهداشتی زیرش بندازم که اگه از دستش دررفت تشک تختش خیس نشه. وقتی رفت تو تختش گفت جمش کن دوسش ندارم حواسم هست جیشم نریزه!!!! فکرشم نمیکردم آخرش اینجوری از پوشک گرفته شه!!! واقعا برام شگفت انگیز بود که بچه های این نسل تا این حد فهمیده اند و همون شد. به همین راحتی کابوسم تبدیل به رویا شد. و البته تعدادی پوشک سایز 5 و یه بسته بزرگ مولفیکس 6، باز نشده رو دستم باد کرد

برای من خیلی تجربه خوبی بود و فکر میکنم اصلا برای از پوشک گرفتن بچه ها نباید عجله کرد!!! وقتی خودشون آماده بشن همه چی سریعتر از تصورت حل میشه. به نظر من نباید بچه ها رو دسته کم گرفت. اونا خیلی جلوتر و عاقل تر از حد تصور ما هستن. نمیدونم نویان فقط این مدلیه یا همه بچه ها همینن ولی نویان عاشق کتابه و اثر کتاب روش فوق العاده است. معجزه میکنه.موفق باشید...

نظرات 7 + ارسال نظر
آوا دوشنبه 20 فروردین 1397 ساعت 13:21

خداروشکرعزیزم، پسر من هم تقریبا همینطوره البته یه ماهی است که تو خونه پوشک نمیشه ولی میخوام ببرم بیرون پوشک میکنم راستش خودم استرس دارم بیرون از خونه خرابکاری کنه، شما موقع مهمونی رفتن یا مسافرت هم دیگه پوشک نکردید؟ مشکلی پیش نیومد؟

نه عزیزم من یهو گرفتم و دیگه پوشک نکردم اصلا خودش نمیذاشت میگفت پوشک دوست ندارم خلاصه یه دفعه رسیدیم به بابای مولفیکس

آوا دوشنبه 20 فروردین 1397 ساعت 00:44

عزیزم از وقتی پوشک نکردی اتفاق افتاده که وقتی باید بره دستشویی نگه و خودشو کثیف کنه؟
پسر من چند ماه کوچکتر از نویان شماست

سلام عزیزم تقریبا نه. شده که مشغول بازی باشه و وقتی بیاد بگه که چند قطره از جیشش ریخته باشه ولی تو بیداری تقریبا اصلا خودشو کثیف نمیکنه ولی بعضی شبا که زود میخوابه یا آب و چای زیاد میخوره جاشو خیس میکنه البته اونم خیلیییی کم پیش میاد. خدا رو شکر من از روندش راضیم

باران جمعه 11 اسفند 1396 ساعت 23:55

نویان مصداق بارز گر صبر کنی زه قوره حلوا سازی هست
حس میکنم نویان خیلی باهوشه چون تو داشتی زورش میکردی مقاومت میکرده
خوشحالم الان موفق شدی

دقیقا ممنون گلم

سوری سه‌شنبه 8 اسفند 1396 ساعت 08:07 http://dokhtarin.blogfa.com

سلام نسیم جان پست قبلیت که خوندم که موفق نشدی واقعا ناراحت بودم و نمی دونی با خوندن این چقدر کیف کردم . خداراشکر

ممنون عزیزم

الهه یکشنبه 6 اسفند 1396 ساعت 19:21

ان شاءالله اجی راستی پسرت هنوزم راحت غذاشم میخوره اجی؟؟؟

معمولا آره. گاهی هست که بی اشتها میشه ولی کم پیش میاد

حوا یکشنبه 6 اسفند 1396 ساعت 17:48

آفرین به اقای نویان مردکوچک.

الهه یکشنبه 6 اسفند 1396 ساعت 12:01

سلام اجی خوبی خداروشکر اجی خداروشک ماشالله اجی خدا حفظش کنه بچه های این دور و زمونه‌خیلی باهوشن اجی

آره ماشاا خدا حفظشون کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد