قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

بهترین ها روزتون مبارک

با یک دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق میگیرم و بر آستانش سجده شکر میگزارم که سهم من از این دنیای خاکی بودید.

بهترین های زندگی من، پدرم، همسرم و کوچک مرد مادر، روزتون مبارک.

نظرات 2 + ارسال نظر
الهه چهارشنبه 15 فروردین 1397 ساعت 23:20

سلام اجی خوبی ببخش مزاحمت شدم تو وقتی شیرو از پسرت گرفتی س.ی.ن.ه هات هم درد میگرفتن اجی؟؟؟
ابجی من دو روزه شیرو از امیرحسین گرفته اجی به اونجاش رژ لب زده که شیرو از پسرش بگیره اجی پسرش هم میبینه ما هم بهش میگیم اوخ شده یا بد شده ابجیم هم اونجاهاش خیلی درد میکنه اجی چیکار کنه شیرش قطع بشه و درد سینه اش از بین بگیره اجی البته میدونم زمان بره

آخیییی به سلامتی آره عزیزم درد آبجیت طبیعیه متاسفانه راهی نداره باید تحمل کنه اگه خیلییییی اذیته یکم بدوشه زیر دوش آب گرم ماساژش بده. ایشالا که راحت بگذره

مامان آکام دوشنبه 13 فروردین 1397 ساعت 01:15

سلام نسیم جان سال نو با تاخیر مبارک امید وارم سالی پر از خیرو برکت باشه برات ببخشید یه سوال داشتم تو وبلاگت یه بار خوندم که شیر شب نویان رو زودتر قطع کردی میشه راهنماییم کنی پسر منم توی هجده ماهگی هستش خیییییلی وابسته شده به شیر خودم دایم ازم می می میخواد واقعا بریدم نمیدونم چکار کنم اگه راهنماییم کنی یه دنیا ممنون میشم این که چند ماهگی شیر شبو قطع کردی واینکه خیلی اذیتت کرد؟ممنون

سلام عزیزم ممنون ایشالا برای شمام سال خیلی خوبی باشه من 18 ماهگی نویان رو از شیر شب گرفتم. چون دکترش گفت برای تدریجی گرفتن شیر و همین طور جلوگیری از خراب شدن دندوناش وقتشه و باید شروع کنم. دو سه شبی سخت بود هربار که بیدار میشد بهش آب میدادم و تو بغلم راهش میبردم تا دوباره بخوابه یا رو تابش میذاشتم ولی سختیش همون چند شب بود و بگم باید قوی و ثابت قدم باشی. کل وقایع تو این پستم هست. ممنون که همراهی
http://ghasedakemehr.blogsky.com/tag/گرفتن-شیر-شب-شیرخوار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد