قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

طبیعت ناب شهرم(واقعا اردی بهشت)


(سراب یاوری کرمانشاه)

چهارشنبه 12 اردیبهشت 97 رسید و بالاخره هوا آفتابی شد.جشن نیمه شعبان و تعطیلی

و ما زدیم به دل طبیعت و عجب طبیعتی، بهشتتتت

جای دوستان خالی

به سمت پاوه حرکت کردیم و اولین ایستگاه سراب یاوری بود.

 زیبا زیبا

ولی پر از سگ بود!!!که خودشونو بهمون میچسبوندن. مام هیچ خوراکی ای نداشتیم بهشون بدیم ولی تو ذهنمون موند و برگشتنی کلی نون براشون ریختیم.


(سراب روانسر)

مقصد بعدی روانسر و سراب زیباش بود. نویان شیرش رو خورده بود و بابا جونش جایزه یه ماشین خاکبرداری براش خرید و نویان حسابی اونجا باهاش بازی کرد. از سرازیری ولش میکرد و ماشین سرعت میگرفت و پایین میومد.کلا اونروز سه تا جایزه گرفت. عمو سعید هم چون بهش سلام داده بود براش بادکنک فویلی ماه و ستاره خرید. مادر جونش هم یه فرفره بهش کادو داد. خلاصه اینکه به زور راضی شد دوباره سوار ماشین شه تا به سمت مقصد بعدی حرکت کنیم.



مقصد بعدی پاوه بود. جاده واقعا زیبا و دیدنی بود. 


(اطراف غار قوری قلعه)

برای نهار یه کبابی نزدیک قوری قلعه نگه داشتیم. کبابش عالی بود و طبیعتش عالی تر. 

 ما قبلا غار رو دیدیم ولی به کسایی که ندیدن توصیه میکنم برن ببینن.


(جاده پاوه)

از زیبایی مسیر هرچی بگم کم گفتم. شبنم و سعید قبلا با همکاراشون جایی رفته بودن که کلی لاله واژگون دراومده بود. مقصد بعدی مون اونجا بود ولی پیداش نکردیم به جاش کلی طبیعت بکر و بینظیر دیگه دیدیم.


(جاده پاوه)

تو راه برگشت یه نون مخصوص به نام "کلانه" با دوغ محلی خوردیم که با یه سبزی مخصوص به نام"پیچک" رو "ساج" پخته میشه. پیچک یه سبزی محلی و مثل سیر و پیاز بد بوه. خیلیا دوسش ندارن ولی من عاشقشم. جالب اینکه نویان خیلیییی دوسش داشت و یه کلانه خورد قربونش بشم من.کلا ذائقه خورد و خوراکش بیشتر شبیه منه. عاشق آلوچه هم هست


(جاده پاوه)

روزی فوق‌العاده ساختیم. یه کرمانشاه گردی عالی. وقتی به خونه رسیدیم شب شده بود. نویان هم که ظهر نخوابیده بود از 8 شب غش کرد تا صبح. اگه تا حالا کرمانشاه نیومدین حتما یه سال اردیبهشت بیاین. اگه هوا بارونی نباشه شانس اینو دارین که بهشت رو ببینین...


(جاده پاوه)

بارش های بهاری امسال فوق‌العاده بوده و تقریبا هر روز میباره. پنجشنبه هوا به شدت بارونی بود. جمعه آسمون صاف شد و راهی باغ بابا شدیم. اونجا هم حسابی بهشتی شده بود، غرق گل. عکس پایین یه تیکه کوچیک ازین بهشته.

راستی ببخشید نمیرسم بهتون سر بزنم. واقعا با کمبود وقت مواجهم. دو ماهی هست برای آیلتس کلاس زبان میرم و به شدت درگیرم. ممنون که لطف میکنید و بهم سر میزنید. برقرار باشید.. 



بعد نوشت: جالب شد!!!! آن گونه که از شواهد و قراین امر پیداست، زین پس گذاشتن عکس طبیعت (آن هم عکس هایی که خودت گرفته ای) مصادیق مجرمانه تلقی شده و حذف خواهد شد!!!!

بیشتر برام خنده داره تا ناراحت کننده!!!!

نظرات 13 + ارسال نظر
باران چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 20:08

چه عکسهای قشنگی همیشه به سفر
من که دارم میبینم کجا حذف شده

ممنون درست شد

آوا شنبه 22 اردیبهشت 1397 ساعت 15:50

از گل پسرت این بار عکس نزاشتی ندیده عاشقش شدم با پسر من سه ماه تفاوت سنی داره

عزیزی خدا پسر گلتو برات حفظ کنه. والا خیلی وقته تصمیم گرفتم دیگه ازش عکس نذارم شاید دوست نداشته باشه عکس هاش تو نت باشه و بعدها ازم بپرسه چرا بدون اجازش عکس و فیلم هاشو در اختیار همه گذاشتم!یه دلیل دیگه هم عدم وجود قانون کپی رایت تو کشور ماست!!!دوست ندارم پایین هر مطلب خوب و بدی بدون اجازه من از عکس پسرم استفاده بشه. ببخشید دیگه دوستان. همیشه به من کلی لطف دارید.

الهه شنبه 22 اردیبهشت 1397 ساعت 14:56

عکسا مثل همیشه بزرگ و 20نبود ولیییییییی با این همه حتی عکسای کوچیکشم خیلی زیبا بود. مرسی از بابت زحمتی که کشیدید. عزیزم همیشه به سیر و سفر باشید.

قربونت برم ممنون

زاهارا پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1397 ساعت 19:09

سلام خوبی عزیزم پسرگلت خوبه اومدم نبودی تانتم قطع شد اومدی خخخ مدیونی فکرکنی دارم بهونه میارم برای دیراومدنم. انشالله همیشه به سفر. یعنی چی قضیه ی این عکسها. چه حسه بدیه برای وبلاگت زحمت بکشی بعدیوهو بیای ببینی باتصمیمات جدید یه عده یه گوشش مثلا عکسها یامتن وبلاگت حذف میشه. خیلی‌ها وبلاگ درست میکنندمثلا یادگاری بمونه. اینجوری خیلی توذوق آدم میخوره

دقیقا. وبلاگ من دفتر خاطرات منه خیلی دوسش دارم

حوا سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1397 ساعت 10:46

موقع پست کردن هم میتونی کوچیکشون کنی

مرسی عزیزم ممنون بابت لطفت

حوا سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1397 ساعت 10:45

حجم عکسهات رو بیار پایین

چشم

آبگینه سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1397 ساعت 09:27 http://abginehman.blogfa.com

من دیر رسیدم عکسارو ندیدم
به به خانم زبان رو شروع کردین انشاالله موفق باشی عزیزم

ممنون مسیر سختی جلومه. دعا کنین هرچی خیره همون برام پیش بیاد

حوا سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1397 ساعت 08:45

به این آدرس برو
http://www.picofile.com/
با حساب کاربری بلاگ اسکای که داری میتونی وصل بشی
مال بلاگ اسکای هست... آپلود فیلم عکس متن و هرچی که دوست داری... میتونی برای هرچیزی که آپلود میکنی رمز هم بگذاری ... خیلی خوبه... من استفاده می کنم ازش...

مرسی عزیزم ممنون که گفتی

الهه یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 ساعت 18:03

سلام عزیزم
آخه چرا عکسا رو حذف کردن، چند تا عکس طبیعت کجاااااااااااااااااش جرمه؟
تلگرام که فیلتر شد، دیگه با دیدن وبلاگ شما که عکساش حذف شده اعصابم خردددد شد. یکی بگه ما داریم به کجا میریم؟
من عاشق عکساتون بودم خیلی جالب و زیبا بود، با اینکه این دفعه عکسارو ندیدم ولی از اینکه تو این مدت آلبوم خوشگلی برامون درست کرده بودین ازتون ممنونم.

خواهش میکنم عزیزم شما لطف دارید.والا خودمم موندم!!!! حتما ازین روزا به جرم خاطره نویسی بازداشتم میکنن!!!!!

حوا یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 ساعت 13:07

احتمالا جایی که آپلود کردی عکسهات رو فیلتر شده

چرا توی آپلود بلاگ اسکای عکسهات رو آپلود نمیکنی؟

چی بگم والا!!! جایی برای آپلود عکس ندیدم!!!! آپلود فیلم داره ولی عکس ندیدم. اگه هست راهنماییم کن ممنون میشم

حوا یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 ساعت 09:20

سلام ... خوبی؟ گل پسر جان خوبه؟
همیشه به خوشی و خرمی
راستی عکسها برای من باز نمیشه
این پیغام روی تصاویر هست

به دستور کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه محتوای مورد نظر حذف گردیده است

چرا؟

سلام عزیزم.ممنون. والا چی بگم!!!!حتما گذاشتن عکس طبیعت هم دیگه جرم محسوب میشه!!!!!تازه عکسی که خودم گرفتم!!!

الهه یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 ساعت 08:25

سلام اجی خوبی خداروشکر که بهتون خوش گذشته ان شاءالله همیشه شاد و سلامت باشین

سمانه شنبه 15 اردیبهشت 1397 ساعت 20:16

سلام عزیزم همیشه به تفریح و سفر
واقعا طبعیت کرمانشاه بی نظیره اتفاقا ماهم‌هفته گذشته رفتیم‌سمت روانسر و جوانرود طبعتش قطعه ای از بهشته این همه بارندگی هم زیباترش کرده
راستی خونه باغتون طرفای سنندجه؟یا بیستون؟؟

واقعا عالیه. طرف بیستون، همون مسیری که میره سمت سیاه بید. باغ های عروسی رو که رد کنی همون طرفاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد