قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

زنده باد ایران

هوراااا

 بردییییم

 شددددد و بردیم. 

شادمون کردین زنده باشین

زنده باد ایران

ایران1-مراکش 0

جام جهانی فوتبال 2018 روسیه

1397/03/25

بعد نوشت:کی باورش میشه؟!با مساوی 3-3 اسپانیا-پرتغال  ما صدرنشین گروه مرگ شدیم!!!!حتی اگه برای چند روز باشه هم غرورآفرینه هورااااااااااا

نظرات 3 + ارسال نظر
مادر بالفعل سه‌شنبه 29 خرداد 1397 ساعت 20:22

سلام عزیز خوبی ؟ نویان خوبه؟
تبریک! تبریک به تو تبریک به من تبریک به همه :)

فدات شم شکر شما خوبینهورااااا

باران یکشنبه 27 خرداد 1397 ساعت 13:02 http://hezaro1shabebarane.mihanblog.com

خیلی خوب بود فقط خدا کنه تو بازی های بعدی این خوشی رو از دماغمون نکشن

حوا یکشنبه 27 خرداد 1397 ساعت 10:23

از برکت روز تولد من بود که ایران برد
دم دمای آخر بود که از دلم گذشت کاش ایران ببره.... تو این دم دمای آخر...
من اهل فوتبال نیستم ولی همیشه برد ایرانم توی فوتبال یا هر زمینه ای خوشحالم میکنه...
دوست دارم همیشه ایران شاد و سربلندی داشته باشیم

ایشالا که همیشه ایران و ایرانی شاد و سربلند باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد