قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

کتاب های جدید

به لطف بیماری و درازکش بودن بیشتر فرصت میکنم پست بذارم. این کتاب ها رو جدیدا برای نویان خریدم. گفته بودم که تاثیرپذیری نویان از کتاب خیلی زیاده و به همین دلیل من براش زیاد کتاب میخرم و مخصوصا از این کتاب ها خیلی راضی بودم. به زبون ساده حسابی بچه ها رو درگیر میکنه.

نویان به اقتضای سنش جدیدا عصبانی میشه امیدوارم این کتاب ها بتونه بهش کمک کنه. تا همین الان هم البته مفید بودن و به وضوح تاثیرش رو میبینم.



من کتاب ها رو اینترنتی و از"30بوک" سفارش دادم البته حتما میشه از کتابفروشی ها هم تهیه شون کرد.

سایز عکس ها رو که کم کردم، کیفیت عکس ها بد شد!!!

اسم کتاب هایی که مشخص نیست رو مینویسم:

"من می‌توانم عصبانی نشوم"

"من می‌توانم لباس هایم را بپوشم"

"من می‌توانم اسباب بازی هایم را به دیگران بدهم"

که هر سه از برگزیده کتابنامه رشد آموزش و پرورش هستن.

از سه کتاب بالا نویان خیلی استقبال کرد و سریع حفظشون کرد. با تعداد جملات کم ولی تاثیرگذار زیاد روی بچه‌ها.


نظرات 5 + ارسال نظر
marzi یکشنبه 17 تیر 1397 ساعت 10:47

چه خوبه که پدر و مادر آدم با برنامه و اهل گفتگو و مطالعه باشن. چه خوبه موقعیت تحصیل و ازدواج به خوبی فراهم بشه. چه خوبه که هر دو زوج تحصیل کرده و با کمالات باشن.
چه خوبه که وضع مالی و اقتصادی فرد به نسبت بقیه جامعه تو رنج خوبی باشه و قدرت خرید مایحتاج زندگی و پرورش فرزند سالم و صالح وجود داشته باشه.
چه خوبه که زوج ها بدون دردسر صاحب فرزند بشن نه با دارو و آمپول و درد و دکتر رفتن.
چه خوبه که همه اینها باشه تا فرزندی سالم و صالح تحویل جامعه داده بشه و جامعه به لطف چنین خانواده هایی به سمت خوب بودن پیش بره.

کاش برای همه این زنجیره اتفاق بیوفته.

فدات شم عزیزم تو خیلی به من لطف داری ایشالاااااا

آوا یکشنبه 10 تیر 1397 ساعت 01:50

نسیم جان خوبی، بهتر شدی؟

سلام عزیزم بهتر شدم ولی خوب نه. همچنان پنی سیلین میزنم و کو آموکسی کولاو میخورم. ممنون از احوالپرسیت مهربونم

مبارکش باشه

ممنون

الهه چهارشنبه 6 تیر 1397 ساعت 18:57

اهان اجی اره درسته منم خودم دیر حرف زدم چون نمیشنیدم گوشم عفونت داشت امیرحسین حرف نمیزنه طبیعیه اجی تو خانواده پدرش هم نوه هاشون دیر حرف زدن به امیرحسین میگم من کیم‌ میگه ماما

عزیزم زنده باشه

الهه چهارشنبه 6 تیر 1397 ساعت 14:51

سلام اجی خوبی ان شاءالله که زودی خوب میشی اجی ان شاءالله که پسرت هم عصبانی بودنش کمتر بشه قطعا در اینده یه پسر شاگرد اولی میشه
اجی یادت میاد پسرت قبلا کوچیکتر بود هم سن امیرحسین بود هنوز ۲۶ ماهش نشده خواهرزاده ام اما جیغ میزنه حرف نمیزنه اما مامان نه دادا زو میگه اما حرف نمیزنه بچه با بچه خیلی فرق داره اما میخواستم بدونم نویان قبل از حرف زدنش اینجوری بود اجی؟؟؟

نویان این سنی بود حرف میزد ولی اونم با ماما و دادا و ... شروع کرد. همون طوری که خودت گفتی بچه با بچه فرق داره ولی اگه نگرانین با یه"گفتار درمان" مشورت کنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد