قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

می لرزی و می لرزم!!!

نویان رو بردم تو تختش. طبق روال هر شب کتاب هایی رو که انتخاب کرده بود براش خوندم، بوسیدمش، شب بخیر گفتم و اومدم بیرون. تا رفتم تو رختخواب ساعت حوالی یک و نیم شب بود.دقیقا کی خوابم برد، نمیدونم. چرق چرق چرق چرق!!!! از صدای کریستال های لوستر که متناوبا بهم میخوردن بیدار شدم. خدایا باز هم زلزله!!! فقط دویدم سمت اتاق نویان و بغلش کردم. تو بغلم کمی جابه جا شد و دوباره خوابید. انگار دیوارها قلنج میشکستن!!!! ساعت دو و چهل و پنج دقیقه نیمه شب بود. خدایا چرا این زلزله لعنتی دست از سر ما برنمیداره؟!!! همه همسایه ها رفتن تو خیابون ولی ما تصمیم گرفتیم خونه بمونیم. با این حجم ساختمون های بلند و تیرهای برق و... خونه خودمون از همه جا امن تر به حساب میاد. چشم هام روی هم بود ولی ترس از زلزله نمیذاشت بخوابم!!! صبح وقتی ساعت موبایلم خبرم کرد که پاشو باید بری اداره، حس کردم اصلا نخوابیدم!!!!خدایا تو این حجم از استرس های اقتصادی و اجتماعی لطفا، خواهشا، این بلایای طبیعی رو از این مردم دور کن!!!از آبان تا حالا هزار بار شایدم بیشتر این استان لرزیده!!!! دیگه سر شدیم!!! خسته شدیم!!! شاید هم حسی، انگیزه ای برای زندگی نداریم!!!!!

دیشب، چهارم شهریور 1397 ساعت 02:45 باز هم کرمانشاه لرزید. البته بین علما اختلاف افتاده اخبار 6.2 ریشتر زیرنویس کرده، سایت دانشگاه تهران 5.9، تازه آباد.

نظرات 6 + ارسال نظر
محجوب بانو پنج‌شنبه 15 شهریور 1397 ساعت 23:37

عزیز دلم بلا دور باشه ازتون انشالله
تولد گللللل پسری مبارک باشه
همه چیز خیلیییی عالی و شیک بود خواهر جانم
مبارکااااا
دستتون طلاااااگل کاشتین

قربونت برم مرسی

marzi سه‌شنبه 13 شهریور 1397 ساعت 04:05

واقعا ترسناک و استرس شدید داره این زلزله لامصب!
من هنوزم شبا کابوسشو میبینم یهو از خواب میپرم به شوهرم میگم مگه زلزله اومد میگه نه.
البته همین چند روز پیش یه کوچولوییش اومد من خواب بودم متوجه نشدم.
کاش خدا بهمون امان میداد

کاش خدا بهمون امان میداد

مریم بانو چهارشنبه 7 شهریور 1397 ساعت 00:40

سلام نسیم جان خیلی وقته وبلاگتو دنبال میکنم ازقبل بارداری. ....منم دیر مامان شدم .... الحمدالله...میخوام ازجیش بگیرم ولی خیلی اذیت میشم اون کتاب ازکجا پیدا کنم؟شهرستانم
بلاازتون به دور ازصمیم قلبم ارزوی سلامتی برای تک تک هموطنامو دارم

سلام عزیزم من اینترنتی خریدم اسم کتاب رو بزن برات میاره. ایشالا که به راحتی کوچولوت با این مساله کنار میاد

سمانه یکشنبه 4 شهریور 1397 ساعت 16:15

سلام
خیلی وحشتناک بود خیلی ماهم خونه موندیم بیرون رفتن کار چتد باره
خدابهمون رحم کنه

الهه یکشنبه 4 شهریور 1397 ساعت 14:22

سلام اجی خوبی درکت میکنم اجی ان شاءالله خدا بلاهارو از همه دور نگهداره

الهی آمین

حوا یکشنبه 4 شهریور 1397 ساعت 11:43

خدایا شکرت...
خدایا مردم سرزمینم رو دریاب

وقتی خبر زلزله رو میشنوم تنم به اندازه همون زلزله میلرزه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد