قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

13 سال گذشت!!!!

از لطف تو چون جان شدم

وز خویشتن پنهان شدم

ای هست تو پنهان شده

در هستی پنهان من...

«مولانا»

به چشم برهم زدنی گذشت!!!باورت میشود؟!21 شهریور 1384 بود!!!جشن نامزدی ما!!!! و من به اندازه همان روزها لبریز از خواستنم.

نظرات 5 + ارسال نظر
marzi سه‌شنبه 10 مهر 1397 ساعت 01:51 http://rozegaremarzi.blogsky.com

مبارک باشه. عشقتون پایدار

باران یکشنبه 25 شهریور 1397 ساعت 20:50 http://hezaro1shabebarane.mihanblog.com

خوش بخت باشید تا همیشه عمر

ممنون عزیزم

غریبانه یکشنبه 25 شهریور 1397 ساعت 10:42

تبریک

در مورد نویان فکر کنم باید دست به کار شی و یه خواهر یا برادر براش بیاری ...اینجوری حساسیت خودت هم کمتر میشه...معنی نداره که خودت هم گریت بگیره از اینکه دعواش میکنی خخخخ....همیشه که دعواش نمیکنی ...وقتی هم که دعواش میکنی لازم بوده دیگه.....
اگه یه نی نی بیاری هم برا نویان خوبه تنها نیست هم برا خودتون.....البته به نظر من

وای نهههه شوهرم که اصلااااا راضی نیست خودمم تو این شرایط اجتماعی اقتصادی اصلا بهش فکر نمیکنم

آوا شنبه 24 شهریور 1397 ساعت 01:06

تبریک عزیزم
عشقتون مستدام

قربونت برم

الهه چهارشنبه 21 شهریور 1397 ساعت 15:06

سلام اجی خوبی به سلامتی ان شاءالله همیشه کنار هم شاد و سلامت باشین اجی

ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد