قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

مادر و خاطرات پنجاه سال زندگی در ایران(معرفی کتاب)

در تجربه های زندگی،در شیوه های تربیتی نسلهای گذشته همواره نکته های ناب و ارزنده ای می توان یافت. در این کتاب دختری،که اکنون مادر بزرگ است و کهنسال،خاطرات پنجاه سال زندگی مادر آلمانی تبار خود را در ایران مرور می کند. او سعی دارد شمه ای از راهکارهای تربیتی گوناگون را با خواننده در میان بگذارد،و از عشق،جوانی،پذیرش فرهنگها و نشیب و فراز های یک زندگی بگوید...

Image result for ‫مادر و خاطرات پنجاه سال زندگی در ایران‬‎


از طریق لایو مژده شاه نعمت اللهی با این کتاب آشنا شدم و انصافا کتاب خوبی بود و به جون آدم می نشست. 

1397/12/04

بعد نوشت:من از امروز رژیم یک هفته ای "جنرال موتورز" رو شروع کردم. من حال خوب گیاهخواری رو دوست دارم(البته موقتی، چون واقعا عاشق گوشتم و نمیتونم نخورم)و به خاطر سم زدایی ای که میگن داره، سعی میکنم سالی یکبار این رژیم رو بگیرم.

نظرات 3 + ارسال نظر
marzi دوشنبه 27 اسفند 1397 ساعت 14:19 http://rozegaremarzi.blogsky.com

حیف که هزار کار برای انجام دادن دارم و هزار کتاب تو صف خوندن.
حالا اینم یه گوشه ذهنم میذارم ببینم قبل مرگ میتونم بخونمش یا نه
البته باید اعتراف کنم بخاطر شرایط جسمی و روحی اخیرم من در انجام کارها خیلی سرعتم پایینه. دست خودم نیست. زیادم نمیشه. باید همینجوری باهاش بسازم و برنامه هامو جلو ببرم. بالاخره شاید تا موقع مرگ تعدادیش انجام شد

عززززیزم

حوا سه‌شنبه 7 اسفند 1397 ساعت 08:10

سلام...
اول روزتون مبارک
دوم ممنون بابت معرفی کتاب
سوم چرا سالی یکبار این رژیم رو میگیری؟ حداقل شش ماه یکبار بگیر...
من هنوز دست و دلم به گرفتن این رژیم نرفته

سلام عزیزم ممنون. راستش سالی یک بارش هم اراده میخواد اضافه وزنم ندارم که انگیزه داشته باشم. همون سالی یه بار بسمه

الهه شنبه 4 اسفند 1397 ساعت 21:53

سلام اجی خوبی ان شاءالله که تو رژیمت موفق باشی اجی

ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد