قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

و اینک پنج سالگی...

و تو بی شک شگفت انگیز ترین اتفاق زندگی منی.پنج ساله میشوی و من بهترین روزهای زندگیم را تجربه میکنم. تو قد میکشی و من با لحظه لحظه بودنت خاطره میسازم.دست هایم را میگیری و پرواز میکنم به رویایی که هیچ بالی نمی خواهد، تا تو همدست منی.پا به پایت کودکی های نکرده را بازی میکنم و خنده های به یغما رفته را باز میستانم و زمان چه بی دریغ میگذرد!!!

نویانم، نفسم، بهترینم، بهترین ها سهم تو. تولدت مبارک...

1399/06/29

نظرات 1 + ارسال نظر
الهه شنبه 29 شهریور 1399 ساعت 09:35

سلام اجی خوبی تولد گل پسرت مبارک ان شاءالله که همیشه شاد و سلامت و موفق و خندون و خوشبخت و سربلند باشه و به همه ارزوهاش برسه اجی و سایه تو و همسرت همیشه مستدام باشه بالا سرش اجی واقعا چقدر زود گذشت این ۵ سال چقدر بچه ها زود بزرگ میشن واقعا چقدر زود زمان میگذره اجی خدا همه بچه هارو حفظ کنه اجی و همینطور خانواده هاشون رو همینطور خودت و خانواده هاتون رو

ممنون عزیزم آره زمان بیرحمانه عجوله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد