قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

سورپرااااایز

آبجی کوچیکه یه پسر کوچولو باردار بود.  این وروجک قرار بود طبیعی، 10 فروردین 1400دنیا بیاد. صبح روز جمعه 15 اسفند 1399، آبجی کوچیکه حس کرد کیسه آبش سوراخ شده. بدیو بدیو رفت بیمارستان سپاهان اصفهان و بعلههه، گفتن باید زایمان کنه!!!دل تو دلمون نبود. طفلی تنها اونجا چیکار کنه!آبجی کوچیکه قرار بود زیرمیزی بده و سزارین شه ولی نشد که بشه. دکترش اومد و گفت نگران نباش اپیدورال میکنم و نمیذارم درد بکشی. آبجی کوچیکه به دکترش اعتماد کرد و الان خیلی بابت این اعتماد خوشحاله.گفت تا درداش شدید شده براش اپیدورال زدن و دیگه هیچی نفهمیده." آرسین" کوچولو (پسر آریایی) ما ساعت 17:05  پانزدهم اسفند خودشو تو سال نود و نه جا داد و من دوباره خاله شدم.هورااااا

فسقلی ما 2710 وزنش بود و خدا رو شکر کامله و نیازی به دستگاه نداره. به گفته خود شراره حالش خیلی خوبه و مشکل بزرگش اینه آرسین تنبله و فعلا میک نمیزنه و با شلنگ بهش شیر دادن. کلا هم خوابه!!! امروز مامان اینا میرن اصفهان که پیشش باشن...

نظرات 7 + ارسال نظر
f جمعه 6 فروردین 1400 ساعت 12:41

قدم نو رسیده مبارک.
همین اتفاق برای من چند سال پیش افتاد.
شب عید کیسه آبم کاملا پارهه شد . دکترم جواب تلفن نداد . و دکتر کشیک هم که زنگ زدند گفت بخوابه فردا عملش میکنم .
و من ناخواسته سزارین شدم . بد ترین اتفاقی که میشد برام بیفته

ممنون خواهر من ناخواسته پسرشو طبیعی دنیا آورد قسمته دیگه

ماری چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 07:57 http://maral-memories.blogfa.com/

خیلی خیلی مبارک باشه . بچه ی خواهر آدم انگاری یه جوری بچه ی خود آأمه بدون درد زایمان و شب بیداری . اینه که احتمالا خیلی میچسبه ( من هنوز تجربه ش نکرده م . ولی شاهد عشق خواهرم به دخترکم هستم) .
امیدوارم خدا سلامتی و دل خوش و روزهای خوب رو هم همراه با نی نی بهتون هدیه کنه . فگر میکنم حال مادرت هم با این سورپرایز شیرین بهتر شده باشه !

ممنون عزیزم کاملا درسته

آبگینه سه‌شنبه 19 اسفند 1399 ساعت 22:25 http://Abginehman.blogfa.com

آخجوووون نی نی
مبارک باشه خاله جون
سه تا خواهر پسر دارین، پس دختر چی؟!!

ممنون عزیزم هیچی دیگه

M سه‌شنبه 19 اسفند 1399 ساعت 16:44

قدمش مبارک.

ممنون

M سه‌شنبه 19 اسفند 1399 ساعت 16:44

قدمش مبارک.

ممنون

زهره دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 12:43

مبارک باشه قدم نورسیده

ممنون

الهه شنبه 16 اسفند 1399 ساعت 23:06

سلام اجی خوبی به سلامتی مبارک باشه اجی ان شاءالله که قدمش پر از برکت و خیر باشه و همیشه سلامت باشه اجی اینکه زود به دنیا اومده حتما حکمتی درشه اجی

ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد