قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

happy teachers day

(کادو روز معلم برای تیچر زبان نویان)

من عاشق سورپرایز کردنم. مخصوصا اگه طرف مقابل برام خیلی عزیز باشه. تیچر انگلیسی نویان ازون آدمایی بود که همیشه دلم میخواست حسابی سورپرایزش کنم. روش تدریسش، زمان و عشق و علاقه ای که برای بچه ها میذااره مثال زدنیه. از جمله اتفاقات خوب دوران کرونا، آشنایی ما با موسسه زبان Mahatalk و به ویژه زهراجون و کلاس مجازی دوست داشتنیش بود. تمام مدت تدریسش به انگلیسی با بچه ها بازی میکنه و  آموزشش کاملا غیرمستقیمه و من درک میکنم آموزش غیرمستقیم انگلیسی به بچه های 5-6 ساله اونم مجازی، چقدر انرژی میخوادو میبینم که پیشرفت زبان بچه ها واقعا عالیه. بچه هام که عاشقشن. چی دیگه بهتر از این میتونست برامون اتفاق بیوفته؟

(گل های زیبای باغ بابا)

روز معلم که شد تصمیم گرفتم با بقیه مادرا صحبت کنم و یه برنامه برای سورپرایزش بچینم. به پیشنهاد یکی از مادرا، از بچه ها فیلم گرفتیم و هرکدوم به روش خودشون به انگلیسی روز معلم رو بهش تبریک گفتن و من تو یه شیفت شبم، از تبریکات و عکس و فیلم های بچه ها یه کلیپ ساختم.

یه گل فروشی آنلاین هم تو کرج پیدا کردیم و یه باکس گل براش سفارش دادیم که همراه کادو دم خونه زهرا نازنین ببرن. همزمان با رسیدن گل ها، منم کلیپ رو براش فرستادم و حس کردم بینهایت خوشحال شد.

قاصدک

هان چه خبر آوردی؟

از کجا وز که خبر آوردی؟

خوش خبر باشی، اما،اما...

(ابرقاصدک های زیبای باغ)

برای معلم های مدرسه (پیش دبستانی، فرانسه و شعرخوانی) هم با بقیه مادرا یه گلدون گل و کارت هدیه گرفتیم که زحمت اونم یکی از مادرا کشید و دم خونه، بهشون تحویل داد.البته مدرسه یه روز رو مقرر کرد که اگه دوست داشتیم بچه ها رو مدرسه ببریم که معلماشونو از نزدیک ببینن و بهشون تبریک بگن،  که من  به خاطر کرونا، اصلااا جرات نکردم برم.

(آلوچه های خوشمزه باغ بابا)

(گیلاس های خوشمزه باغ بابا)

همین یک لحظه را دریاب

که فردا قصه اش فرداست....

(کوه طاقبستان زیبا)

(کوه طاقبستان زیبا)

این روزها رو سعی میکنم با طبیعت گردی و کوهنوردی و پیاده روی تو جاهای خلوت بگذرونم و آسیب روحیم رو حداقل کنم. عکس های کوه هم مربوط به 15 اردیبهشت 1400 که با مهدی و نویان و مامان و بابا رفتیم کوهنوردی و صبحونه رو تو کوه خوردیم و ازون روزهای به یاد موندنی شد...

هنر خوب زندگی کردن(معرفی کتاب)

"سعی نکنید دنیا را از مزخرفات پاک کنید.

موفق نخواهید شد"

1400/01/27

کتاب  "هنر خوب زندگی کردن رولف دوبلی با ترجمه عادل فردوسی پور"، ازون کتاباس که حداقل یکبار باید خونده شه....