قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

نمونه برداری از رحم

امروز صبح نمونه برداری از رحم رو انجام دادم. قبل از اینکه پامو تو مطب بذارم، خیلی استرس داشتم. ولی وقتی اونجا رسیدم و خیلی های دیگه رو دیدم که مثل من بودن، آرومتر شدم. اولش برام یه شیاف گذاشتن و فکر کنم آمپول هیوسین برام تزریق کردن و نمونه برداری شروع شد. درد خیلی کمی داشتم، که دکترم گفت الان یه آمپول میزنم که شاید درد داشته باشه و دردش وحشتناک بود. درد زیادی داشتم ولی صدام در نیومد!!!!! کم کم احساس کردم کل بدنم داره فلج میشه، بدنم و به خصوص پاهام به وضوح میلرزید حتی زبونم هم سر شده بود یه لحظه ترسیدم که دکتر گفت احساس سرخوشی و مستی میکنی طبیعیه. خلاصه نمونه برداری ما هم تموم شد. وقتی بلند شدم هنوز سرم گیج می رفت، خانوم منشی مواظب بود که زمین نخورم و دکتر خیلی مهربون بهم گفت که خیلی صبور بودم به مامانم که رسیدم فقط گفتم برام یه چیزی بخر بخورم. ضعف بدی داشتم. آخه دکتر هم گفته بود ناشتا بیا و فکر کنم کلی از ضعفم به همین دلیل بود. تا چند ساعتی زیر دل و تخمدانام درد میکردن ولی الان که ساعت 7 غروبه، حالم خوبه

نمونه رو به آزمایشگاه دادم و قرار شد 10 روز دیگه جوابش رو بگیرم. امیدوارم که چیزی نباشه. خانوم های دیگه ای که اونجا بودن و از نظر درمان جلوتر از من بودن، میگفتن از این نمونه برداری میفهمه که تخمدان تنبلی داره یا نه، عفونت داره یا نه و ...

دکتر برام قرص سفکسیم 200 و ناپروکسن 250(صبح و شب)، مولتی ویتامین و اسید فولیک ( روزی یکی)، selen plus (یه روز در میون) و لتروزول 2/5 ( از 3 قاعدگی شبی دوتا)، برام نوشته و گفت تا 10 روز اقدام نداشته باشم و شب 14،13 و یا 15 قاعدگیم اقدام کنم و صبح پیشش برم

و این بود شرح کامل نمونه برداری رحم. امیدوارم که تموم این سختی ها به اومدن فرشته کوچولوم منجر شه. الهی به امید خودت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد