قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

مرتضی پاشایی به خاطره ها پیوست


باز دوباره با نگاهت

این دل من زیر و رو شد

باز سر کلاس قلبم

درس عاشقی شروع شد

دل دوباره زیر و رو شد

با تموم سادگی تو

حرفتو داری میگی تو

میگی عاشقت میمونم

میگم عشق آخری تو

حرفتو داری میگی تو

میدونی حالم این روزا بدتر از همه است

آخه هرکی رسید دل ساده من رو شکست

قول بده که تو از پیشم نری

واسه من دیگه عاشقی جاده یک طرفه است

میمیرم بری آخرین دفعه است

پرواز تو قفس شدم، بی نفس شدم

دیگه تنها شدم توی دنیا بدون خودم

راستشو بگو این یه بازیه

نکنه حرفای تو مثل حرف همه

صحنه سازیه، این یه بازیه

تختی که دیروز صبح خالی شد...

و قلبی که دیگر روی تکرار نیست...

و هوادارانی که دیگر نمی توانند نگرانت شوند...

و صدایی که تا ابد جاودانه می ماند...

خداحافظ مرتضی.....


دیروز پاشایی عزیز از بین ما رفت، باورش خیلی برام سخت بود. من با آهنگاش خیلی خاطره داشتم. زندگیه دیگه، مرگ و ....

دیشب تو شهر ما مردم براش یادبود گرفتن،شمع روشن کردن و آهنگاشو خوندن و اشک ریختن.

دیگه رفت، دیگه تموم شد و دلتنگی ما دردی رو دوا نمیکنه. ولی یادش، صداش و آهنگاش همیشه تو قلبمون زنده میمونه...

تو به جای منم داری زجر می کشی یکی عاشقته که تو عاشقشی
تو به جای منم پر غصه شدی نذار خسته بشم نگو خسته شدی
نگران منی که نگیره دلم واسه دیدن تو داره میره دلم
نگران منی مثل بچگیام تو خوت می دونی من ازت چی می خوام
مگه میشه باشی و تنها بمونم محاله بذاری محاله بتونم
دلم دیگه دلتنگیاش بی شماره هنوزم به جز تو کسی رو نداره
عوض می کنی زندگیمو تو یادم دادی عاشقیمو
تو رو تا ته خاطراتم کشیدم به زیبایی تو کسی رو ندیدم
نگو دیگه آب از سر من گذشته مگه جز تو کی سر نوشتو نوشته

تحمل نداره نباشی دلی که تو تنها خداشی

یه غبار یخی یه ستاره سرد یه شب از همه چی به خدا گله کرد
یه دفعه به خودش همه چی رو سپرد دیگه گریه نکرد فقط حوصله کرد
نگران منی به تو قرصه دلم تو کنار منی نمی ترسه دلم
بغلم کن ازم همه چیمو بگیر بذار گریه کنم پیش تو دل سیر
مگه میشه باشی و تنها بمونم محاله بذاری محاله بتونم
دلم دیگه دلتنگیاش بی شماره هنوزم به جز تو کسی رو نداره
عوض می کنی زندگیمو تو یادم دادی عاشقیمو

تو رو تا ته خاطراتم کشیدم به زیبایی تو کسی رو ندیدم
نگو دیگه آب از سر من گذشته مگه جز تو کی سر نوشتو نوشته
تحمل نداره نباشی دلی که تو تنها خداشی


روحش شاد و یادش گرامی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد