قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

نگرانی های من

امروز 26 آبانه و 4 روز پیش من نمونه برداری از رحم رو انجام دادم. روز اول خونریزی داشتم، ولی تا دیروز بعداز ظهر ببخشید فقط خیلی کم، حالت خونابه میدیدم. دیروز کارشناس عزیز سایت فیروز بهم گفت این کاری که انجام دادم احتمالا کورتاژ تشخیصیه و کلی تعجب کرد که چرا من انجام دادم خیلی نگران شدم نمیدونم اثر نگرانی بود یا چیز دیگه ای، ولی از دیروز بعدازظهر، لکه بینی ام زیاد شده نمیدونم پری اومده و این اول پریه یا به نمونه برداریم مربوط میشه. آخه حالت عادی باید 5شنبه پری بشم خلاصه طاقت نیاوردم و به دکترم زنگ زدم. منشی اش گفت طبیعیه و مربوط به نمونه برداری ات میشه و حتی ممکنه همین لکه بینی ها ختم به پری بشه یا خودش پری باشه

خلاصه یه کمی آروم شدم. الان فقط دغدغه ام اینه که قرص های لتروزول رو که باید از 3 قاعدگی شبی دو تا بخورم از کی شروع کنم دیشب با مهدی که حرف زدم، می گفت تو که انجامش دادی، پس دیگه بهش فکر نکن. به دکترت اعتماد کن.

خودمم به همین نتیجه رسیدم، باید اعتماد کنم و صبور باشم. خدای خوبم خودت کمکم کن، دردمو بشنو، دست نیازم رو بگیر و دامنم رو سبز کن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد