قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

جواب نمونه برداری رحم

سلام، شنبه بالاخره رفتم آزمایشگاه و جواب نمونه برداریم رو گرفتم، جواب انگلیسی نوشته شده بود و پر بود از اصطلاحات پزشکی که معنیشو نمیدونستم، هرچی اینور اونورش کردم چیزی نفهمیدم. جواب رو برداشتم و رفتم پیش دکترم. هم دکترم و هم منشی اش خیلی جدی ان و زود عصبانی میشن، منشی هم بهم گفته بود شب 13، 14 یا 15 قاعدگی اقدام کن و صبح که اومدی مطب، جواب نمونه برداری رو هم بیار. ولی من دل به دریا زدم و رفتم مطب.منشی یه نگاه به آزمایشم کرد و گفت: خوب؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

- جواب نمونه برداریمه

- یادت نیست بهت چی گفتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!

- چرا یادمه، ولی راستش جواب رو گرفتم، طاقتم نگرفت 10 روز دیگه صبر کنم، گفتم بیارم ببینم مشکلی داشته یا نه

خود خانوم منشی پاکت رو باز کرد و یه نگاهی بهش انداخت و گفت: خیالت راحت، تخمدانات کار میکنن.

منم بی هیچ سوال اضافه ایه مطب رو ترک کردم. این قوانینشون منو کشته. بازم خدا رو شکر. خدایا یعنی بالاخره این روزای سخت تموم میشن، به امید خودت ای مهربان ترین مهربانان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد