قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

سونوگرافی هفته 8


سلام دوستای خوبم. غیبت چند روزه منو ببخشید. اول از همه بگم که حال منو نی نی خوبه خوبه. جاتون خالی کلی سفر بهمون خوش گذشت و بهتر از سفر خبر روز یکشنبه بود. از استرس ها و نگرانی های قبل از سونو دیگه چیزی نمیگم اینکه چقدر این روزا برام طولانی بودن و مدام فکرهای بد مهمون ذهنم میشد و ...

حالا بشنوید از سونو:

منتظر نشسته بودم که نوبتم بشه، انگار قلبم تو گلوم ضربان داشت!!! مدام دعا میکردم و از خدا میخواستم که حال کوچولوم خوب باشه. بالاخره نوبتم شد، روی تخت دراز کشیدم و چشمامو بستم. خانوم دکتر شروع به گفتن کرد تا مسئولش تایپ کنه:

"رحم حامله، حاوی یک ساک حاملگی.... خانوم دکتر مکث کرد و دستگاه رو روی شکمم جابه جا کرد، اضطراب سراسر وجودم رو گرفته بود، ترس از نبودن جنین و ... که بالاخره ادامه داد: جنین دارای ضربان قلب. وای نمیدونین چه حسی داشتم. لبخند وجودم رو ماله خودش کرده بود، انگار دنیا به نامم شده بود و باز هم ادامه داد: به سن تقریبی 8 هفته + 1 روز بر مبنای CRL داخل ساک دیده می شود. دسیدوال ری اکشن اطراف ساک حاملگی دیده می شود. قطر ساک متناسب با CRL جنین است. یک کیست لوتئال 25 میلیمتری در تخمدان راست مشهود است."

خوشحال بودم اینقدر خوشحال که نمیدونستم باید چی کار کنم. از تخت بلند شدم و به سمت مهدی پرواز کردم. اونم خوشحال شد خیلی بیشتر از اونی که فکرشو میکردم. یه کم نگران کیست شده بودم که پیش دکترم رفتم و ماما که سونو رو دید گفت همه چی نرماله، در مورد کیست سوال کردم و گفت نه مشکلی نیست. خلاصه اینکه بعد از هفته ها واقعا وجودش رو حس کردم و خیالم راحت شد که سلامته. دعا کنین که همه چی خوب پیش بره. راز نی نی دار شدن ما همینجا تموم شد و خبرش رو به همه دادیم. کلی انرژی مثبت از دور و نزدیک گرفتیم. جالب تر اینکه شنیدم دوست خوبم سعیده ( از بچه های خوبه شیراز که تو سفر مالزی با هم آشنا شدیم) و فرشته جون ( زن پسردایی عزیزم که پسرداییم طبق استدلال های خودش به شدت مخالف بچه دار شدن بود) هم بارداره. ایشالا که همه نی نی ها صحیح و سالم چشمای نازشونو به دنیا باز کنن و از ته دلم آرزو میکنم که این روزا نصیب همه منتظرا بشه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد