قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

خدای مهربونم خودت مراقب پاره تنم باش

سلام دیروز رفتم پیش دکترم. مطب غلغله بود. کلی منتظر موندم تا نوبتم بشه. کلافه شده بودم. مطب پر از خانومای حامله و نگران بود. یکی از صبح نی نی اش حرکت نکرده بود، یکی لکه بینی داشت، یکی....

بالاخره نوبتم شد. وزنم 61/5 شده بود!!! فشارم هم باز 130/90!!!!!!!!!!!!! به ماما گفتم که خونه فشارم خوبه ولی فکر کنم باورش نشد!!! پیش دکترم رفتم و گفت علت لکه بینی ها پایین بودن جفته(Low lying) پیاده روی، کار سنگین، پله بالا پایین رفتن، نزدیکی، مسافرت ممنوع و شیاف رو ادامه بده و بیشتر استراحت کن.قرصFEFAR و Calcicare رو هم به داروهام اضافه کرد که روزی یه دونه بخورم.

قرار شد مدام هم فشار بگیرم و اگه بالا بود برم آز ادرار 24 ساعته بدم. دستگاه فشار بابایی (بابابزرگم) رو بهش پس داده بودم و بالاخره دیروز یه دستگاه فشار خریدم. همون لحظه که تو مغازه فشار گرفتم 126/85 بود!!ولی از صبح هرچی میگیرم بازم 105/66!!! خلاصه این فشار هم بازیش گرفته. سری بعد که برم مطب دستگاه فشار رو میبرم و تو مطب چک میکنم.

دیشب از مطب که بیرون اومدم رفتم یه شلوار بارداری خریدم. لی و دمپاگشاد. خوشگله، دوسش دارم.

قرار بود تو دستشویی خونمون یه توالت فرنگی بذاریم، کلی این ور اون ور کردیم و آخرش گفتن باید از طبقه پایین (خونه همسایه) کار بذارن و هزار تا دردسر داشت. خلاصه دیدیم عذابش خیلی زیاده بیخیال شدیم و دیشب یه دونه متحرک خریدیم. عین توالت فرنگیه و بهش شیر آب وصل میشه. فقط متحرکه. امروز همسری مشغول نصبشه.

الان حالم خیلی بهتره. سعی میکنم استرس رو از خودم دور کنم و آروم باشم و بیشتر استراحت کنم. برام خیلی دعا کنین. خدای مهربونم هدیه آسمونیت رو ازم نگیر و مواظبش باش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد