قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

مردهای دوست داشتنی زندگی من روزتون مبارک

نمیدونم از کجا شروع کنم. خودم هم نفهمیدم عشق به تو از کی تار و پود وجودم شد. الان که به گذشته نگاه میکنم باورم نمیشه که حدودا 11 سال از آشنایی منوتو میگذره!!!چقدر زود گذشت!!! آره 11 سال پر از فراز و نشیب که به حق بیشترش روزهای شاد و شیرین بوده.روزهای پر خاطره آشنایی، نامزدی و روزهای بی دغدغه، عقد و تصمیم های سرنوشت ساز زندگی، وای یادش بخیر روزهایی که تموم شهر رو واسه انتخاب بهترین ها برای بهترین شب زندگیمون گشتیم و به حق که شب عروسیمون رویایی شد موندگار، روزهایی که بودن زیر یک سقف رو تجربه کردیم و چقدر بابت صبری که داشتیم به خودمون بالیدیم و این روزها که عشق به موجودی از جنس ما روز و شبمون رو پر کرده. منوتو با هم بزرگ شدیم و زندگی کردن رو در کنار هم آموختیم. مرد رویاهای من، همیشه به تو میبالم، به محبتت، به پشتکارت، به عشقت، به صبوری هات. اینکه همیشه دست به زانوهای خودت داشتی و بی هیچ پشتوانه ای همیشه بهترین ها رو برای زندگیمون فراهم کردی. به تو میبالم که همیشه و همیشه بهترین بودی. روزهای ناراحتی ام تکیه گاهم بودی و در شادی هایم همراه. مرد روزهای غم و شادی من، عاشقانه دوستت دارم. روزت مبارک و سایه ات مستدام.

و برای تو مینویسم پسرکوچولوی 18 هفته و 4 روزه من. مرد کوچک من، عشق نوپا اما عمیق زندگی من. پسر عزیزم دلم میخواد مثل پدرت یه مرد همه چی تموم بشی و تو همه زمینه ها متعادل باشی. مثل پدرت به جنس زن نگاه کنی و عمیق باشی. پشتکار پدرت، بهترین ارثیه ایه که آرزوش رو برات دارم عزیزدلم. عاشقتم مرد کوچک من و روزت مبارک.

و برای پدر عزیزم که بودنش همیشه بهم اعتماد به نفس میده. پدری که با همه پدرهای همنسلش فرق داره. پدری عمیق، روشن فکر و اهل مطالعه. وای که چقدر دلم برای نامه هاش تنگ شده. همیشه وقتی بحثمون میشد انتظاراتش رو از دختر بزرگش در قالب جملات نامه میکرد و من هم همیشه براش مینوشتم. هنوز هم یه وقتایی نامه ها رو میخونم و گاهی خنده ام میگیره که چقدر بچه بودم و چه مسائل بی اهمیتی برام ارزش داشتن!!! همیشه میگفت تو دختر بزرگی و مسیر زندگی تو، مسیر زندگی دو خواهر کوچکترت میشه و به حق چنین بود. یادش بخیر روزهای شاد و بی دغدغه کودکی. روزهایی که دست پدر تنها بهانه دست هایت بود. پدر عزیزم روزت مبارک و سایه ات مستدام.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد