قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

فافا عزیزم به جمع مادران خوش اومدی

خیلی خوشحالم که این خبرو میدم. خیلی خیلی خیلی. دلم گواهی می داد که خبری شده ولی از ترس اینکه الکی امید نداده باشم سعی کردم چیزی نگم. خدایا شکرت.

فافا عزیزم (وبلاگ من مادر شادابی خواهم شد) مادررررررررررررررررررررر شد.

این هدیه آسمونی مبارکت باشه عزیزم. ایشالا که بارداری راحتی رو پشت سر بذاری و نی نی نازت رو به سلامتی در آغوش بگیری

حالا منم که باید بگم التماس دعا مامان فافا

نظرات 3 + ارسال نظر
زاهارا یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 15:28

انشالله به سلامتی

پریسا یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 09:33

سلام خداروشکر منم خیلی خوشحال شدم

فافا شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 12:12

نسیم جونم به خدا شرمندم کردی عزیزدلم .
خدا دوست خوبی مث تورو برای من نگه داره.

دشمنت گلی. این چه حرفیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد