قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

10 سال تمام

لذت دنیا...

داشتن کسی ست

که دوست داشتن را بلد است.

به همین سادگی...!

این روزها

گفتن دوستت دارم! انقدر ساده است که میشود آنرا از هر رهگذری شنید!

اما فهمش...

یکی از سخت ترین کارهای دنیاست

سخت است اما زیبا!

زیباست

برای اطمینان خاطر یک عمر زندگی

تا بفهمی و بفهمانی...

هر دوره گردی لیلی نیست...

هر رهگذری مجنون...

و تو شریک زندگی هر کسی نخواهی شد!

تا بفهمی و بفهمانی...

اگر کسی آمد و هم نشینت شد

در چشمانش باید

رد آسمان رد خدا باشد

و باید برایش

از من گذشت

تا به

ما رسید...

(فریدون مشیری)



21 شهریور 1384 بود و من و تو جوون و خام و عاشق. هنوز هم باورم نمیشه که 10 سال گذشته!!!! ولی تقویم حقیقت رو میگه. 10 سال از نامزدی ما میگذره. 10 سال پر از خاطرات تلخ و شیرین. دوستت دارم و تو بی شک بهترین اتفاق زندگی من بودی و خواهی بود....


نظرات 6 + ارسال نظر
ستاره یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 20:03

همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشید نسیم جان با آقا نویان فسقل

ممنون عزیزم. آممین

زاهارا یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 15:43

خانمی بیزحمت بیا وبلاگم درمورداون کیت توضیح بده من درشوبازنکردم یه بسته هم بودنوشته بودمخصوص پرستار اتاق عمل

اونی که مخصوص اتاق عمله دست نزن و بازم نکن. فقط یه کیت پلاستیکی سفید هست که باید بذاری فریزر یخ بزنه. همین. روز قبل سز هم باید با نمونه گیرا هماهنگ کنی

زاهارا یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 15:31

به سلامتی گلم. مبارک باشه الهی این خوشی با اومدن پسرگلت صدبرابر بشه. چشم به هم بزنی بایدبری برای پسرگلت نامزد بگیری

واقعا هم همینه که میگی. زمونه مثل برق و باد در گذره و ما باید بیشتر قدر روزامونو بدونیم

سارا یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 10:15 http://doranzendegiyeshirinman.persianblog.ir/

نسیم جون مبارررررررررک باشه عزیزممممممم.

ممنون گلم

پریسا شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 23:11

سالروز نامزدیتون مبارک نسیم جون

thanks

آزاده شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 15:07 http://maman-ayandeh.blogsky.com

عزیزم ایشالا 120 سال باهم زندگی کنید و بهترین آرزوها رو براتون دارم

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد