قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

شمارش معکوس

سلام. امروز پنجشنبه 26 شهریور 1394 و منو نویان عزیزتر از جونم آخرین روزها پیش از تولدش رو تجربه میکنیم. امروز آخرین چکاپ بهداشت در مرحله جنینی رو رفتیم. صدای قلب نازنینش که مثل پیتکو پیتکو اسب بود، مثل همیشه منو دیوونه خودش کرد. فشارم 10 روی 6 بود و وزنم 74. خدا رو شکر به نمودار نزدیک شده بودم

این روزا وسواس عجیبی پیدا کردم. نه که تو خونم و بیکار، مدام فکر یه کار جدید ذهنم رو مشغول میکنه. یه جورایی خونه تکونی کردم چقدر خونه بودن برام سخته اصلا عادت ندارم و زمان نمیگذره که نمیگذره

شستن ملحفه ها و حوله ها، شستن یخچال و هود و گاز، گردگیری خونه، شستن دستشویی و حموم، نطافت کلی سماور، مهدی هم فرشها رو شامپو کشید. خلاصه فقط مونده مهدی یه جارو و تی بکشه که خیالم از خونه راحت شه. یه خونه تکونی اساسی بعد از زایمان میرم خونه مامانم و میدونم برگردم بازم خاک خونه رو برداشته ولی نمیدونم چم شده. همش فکر میکنم بعدا دیگه فرصت نمیشه

خودم هم موهامو کوتاه کوتاه کردم. مدل سیبل، پسرونه. شدم یه چاقالو کچل  ولی خب راحته دیگه. نه سشوار میخواد نه چیزی. میخواستم یه مش 90% هم بزنم که مهدی اجازه نداد میگه بذار بعد از تولد نویان. هرچی هم میگم بابا دکترا میگن ضرر نداره، تو کتش نمیره که نمیره. خلاصه منم بیخیال شدم

امروز هم میخوام برم اپیلاسیون و اصلاح ابرو. جز یه کم خورده کاری که مونده، تقریبا برنامه هام عملی شده. ایشالا شنبه بی دردسر پذیرش بیمارستان بیستون رو هم میگیرم و یکشنبه نفسم به سلامتی میاد بغلم.شمارش معکوس شروع شد. دوستای خوبم منو پسر کوچولومو از دعای خیرتون بی نصیب نذارین. یه دنیا ممنون

نظرات 10 + ارسال نظر
marzi شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 08:24 http://rozegaremarzi.blogsky.com

پس نظر من کو؟

والا نظرت نمیاد مرضی جون من همه رو تایید کردم

سارا شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 08:18 http://doranzendegiyeshirinman.persianblog.ir/

خدا پشت و پناهت عزیزممم .

همه چیز به خوبی پیش بره گلممم.

ممنون

بنفشه جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 23:37

سلام عزیزم من خواننده خاموشت هستم امیدوارم در پناه ابوالفضل پسرت صحیح و سالم بیاد بغلت التماس دعا....

ایشالا

صبا جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 14:19 http://atrebeheshti.blogsky.com

سلام نسیم جون
عزیزم رنگ مو توی ماه نهم اگه مدت زمان زیاد روی مو نمونه عیبی نداره ولی دکلره خیلی ضرر داره، من خودم یه هفته به تولد مهدیار موهامو رنگ کردم ولی نسیم جون تا شش ماهگی گل پسرت که فقط شیر خودتو میخوره هم نمیتونی رنگ کنیا توی شیر ترشح میشه
من هفته ی آخر رنگ زدم بعد تا شش ماهگی مهدیار رنگ نکردم
کار خوبی کردی موهاتو کوتاه کردی، موی بلند دست و پا گیره، تازه زمان شیردهی اینقدر از گرما آدم عرق میریزه مو هم بلند باشه دیگه هیچی

مامان آیدا پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 19:30

عزیزم انشاالا به سلامتی منتظر خبرهای خوبت هستیم محتاج دعای خیرتون هستیم تو این لحظه ها

ممنون عزیزم

پریسا پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 16:41

سلام
انشالله بعد اومدن نویان جون با خیال راحت موهاتو مش کن به سلامتی
تمیزی و گرد گیری تو این گردوخاک فایده نداره که
موهاتم مبارک
خیالت راحت به سلامتی گل پسرتو بغل میکنی انشالله

آره میدونم ولی مثل خوره افتاده بود به جونم. خدا رو شکر خونه تکونی هم کردم

ستاره پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 15:23

نسیم جان برای من دعا کن

حتما عزیزم

sima پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 13:46 http://flower-ss.blogsky.com

می دانم چشمانت با من چه میکند

فقط وقتی که نگاهم میکنی

چنان دلم از شیطنت نگاهت می لرزد

که حس میکنم چقدر زیباست

فدا شدن برای چشمهایی

که تمام دنیاست




یه سری به وب ما هم بزن

تبادل لینک

با کمال میل عزیزم

آزاده پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 12:21 http://maman-ayandeh.blogsky.com

وای خدای من چقدر خوشحالم که همه چی روبراه شده. ایشالا شنبه و یکشنبه هم بسلامتی میگذره و نویان عزیزمون رو در آغوش می‌گیری.
این رو باهات بدجور موافقم که خونه نشینی سخته اما از این چند روز حداکثر استفاده رو بکن که از دوشنبه به امید خدا بدجور سرت شلوغ میشه

Hh پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 11:57

کتاب های آخرالزمان خانواده "تمدن بچه ننه" و در جستجوی عقل تالیف استاد علی اکبر خانجانی در اینترنت منتشر شده است.

دانلود رایگان است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد