قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

معجزه آسمونی

نمیدونم چی بنویسم و چه جوری بنویسم. خوشحالم خیلی زیاااااد. یرای فرشته مهربونی که همیشه یه حسی بهم میگفت خبر خوش مادر شدنش بالاخره به گوشم میرسه. حس عجیبی دارم. خدایا شکرت. ممنون بابت هدیه آسمونی که به فرشته جونم عطا کردی. عاشقتم خدا جون. عاشق مهربونی هات.

فرشته عزیزم نویسنده وبلاگ " روزنگار فرشته" ماااااااااااااااااااااااادر شد.

مبارکه عزیزم. ایشالا که همه چی به خوبی میگذره و نی نی نازت رو در آغوش میگیری.

نظرات 5 + ارسال نظر
فافا یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 10:54

سلام عزیزدلم .
چطوری مامان نسیم .
÷فدای گل پسری بشم من که ماشالله هزار ماشالله هربار که عکسهاش رو میذاری آقا تر و ناز تر شده.
فداش بشم .
انشالله خبرهای خوب رو فقط بنویسی.
خداروشکر برای مادرایی که از انتظار دراومدن ..

خوشحالم عزیزم که بهم سر زدی

ازاده دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 22:46 http://maman-ayandeh.blogsky.com

من از طریق سوری جون وبلاگشون رو خوندم که متاسفانه چند سال از خاطرات نبود اما بهترین پست مربوط به معجزه زیبای مادر شدنشون بود. خدا رو صدها هزار مرتبه شکر

ستاره دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 16:45 http://setareyesepehr@blogfa.com

چه خبر خوبی. خدا را هزاران بار شکر. فرشته همیشه در دعاهای من بود. انشالله سوری و مرضی و بقیه هم مادر بشن . نسیم جان منو تو گروه تلگرام حیاط خلوت عضو کن
الهی به ابروی اولیا الهی هیچ مرد و زنی در حسرت فرزند نمانند
خدا را هزاران بار شکر . لطفا اگه با فرشته در ارتباطی سلام ویژه و تبریک مرا هم برسان. بگو خیلی نگرانش بودم و همیشه براش دعا میکردم
راستی پسر خودم هم یکماهه به دنیا امده. منو یادته؟وبلاگ خدای مهربانم شکر که دیگه بلاگفا نشونش نمیده

قدمش مبارک باشه عزیزم. بله یادمه گلی مگه میشه یادم نباشه. منم عضو حیاط خلوت نیستم خانومی. فرشته و مرضی و سوری همیشه تو دعاهام هستن حتی لحظه زایمان هم یادشون بودم.

زاهارا دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 14:09

خداروشکر انشالله به سلامتی

الهه دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 12:38 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی خسته نباشی اجی ظهرت بخیر باشه ایشالله اجی خوشحالم که فرشته جان هم مادر شد ایشالله به خوبی و خوشی و سلامتی این دورانو بگذرونه و نی نیشو بغل بگیره ایشالله تمام مادرهای دنیا که ارزوی نی نی دار شدن دارن به ارزوهاشون برسن امین یا رب العالمین
اجی نویان چطوره خوبه ببوسش از طرف من اجی راستی فافا جان وبلاگشو حذف کرده نمیدونم چرا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد