قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

پدرم، همسرم روزت مبارک

یکسال گذشت. پارسال این موقع نویان کوچولو تو دلم شیطونی میکرد که پست روز مرد رو نوشتم. الان مرد کوچک هشت ماهه ای شده برای خودش.

این روز رو به همه پدرا و همه همسرهای مهربون تبریک میگم. اونایی که همه هم و غممه زندگیشون آسایش زن و بچه هاشونه، نه اونایی که با خیانت عجین شدن، با دروغ، با ریاااا. دلم میگیره وقتی میبینم اسمشون پدره و رسمشون خیانت!!!! این آدما نه تنها به زنشون خیانت میکنن به بچه هاشونم خیانت میکنن!!! و متاسفانه خیلی زیاد شدن. البته این سکه روی دیگه ای هم داره که متاسفانه  اونم زیاد شده!!! خدا آخر و عاقبت همه مونو ختم به خیر کنه.حیف از این پست که با نام مرد و پدر شروع بشه و با کلمه کثیف " خیانت"  آلوده بشه!!! بگذریم.

پدر عزیزم روزت مبارک. امیدوارم که سالیان سال شاد و سلامت باشی و سایه پر مهرت بالای سرمون باشه.دستانت را میبوسم.

مهدی عزیزتر از جانم، روزت مبارک. اولین روز پدریه که پدر شدی. مبارکت باشه آرامش جانم. بی تو لحظه ای زندگی را نمیخواهم. عاشقانه دوستت دارم.

و در آخر نویان عزیزم، مرد کوچک مامان، زنده باش و به سلامتی بزرگ شو و مرد شو، مرد به تمام معنااااااا. به اندازه همه هستی و نیستی دوستت دارم.

پانوشت: جمعه دربی بزرگ تهران بود. منه استقلالی و مهدیه قرمز!!! سال هاست با هم کل کل داریم و همه لطفش هم به همینه. متاسفانه من باختم و مهدی برد. نوش جونت عشقم. گرچه خونه من همیشه آبیه.

مهدی خیلی به نویان تلقین میکنه که تو پرسپولیسی هستی!!! راستش جمعه داشتم فکر میکردم که کاش نویان فوتبالی نشه! طرفدار قرمز و آبی نشه! الان ما بزرگ شدیم و کل کل برامون شیرینه، ولی یادم میاد که روزهای مدرسه بعد باخت چقدر تلخ بودن!!! اصلا دلم نمیخواست برم مدرسه. چقدر گریه میکردم بابت فوتبال. خنده ها و شادی هامم کم نبودن البته. راستش اصلا دلم نمیخواد نویان اون اشک ها رو بریزه و اذیت بشه. دلم میخواد اصلا خوشش از ریخت قرمز و آبی هم نیاد!!!یه وقت هایی هم میگم باید تجربه کنه تا مرد بشه!!! ولی چه میشه کرد؟! مادره و دل نازکش که طاقت حتی یک قطره اشک فرزندش رو نداره!!!

خوب که فکر میکنم میبینم اگه نویان پرسپولیسی بشه، موقع دربی دعا میکنم  قرمز برنده شه که نکنه پسرم ناراحت بشه. گرچه خونم تا ابد آبیییییییییییییییه و میدونم کل کل هام با نویان هم ادامه پیدا میکنه. وای دلم غنج رفت. چه روزهایی در پیشه!!! شاید هم آبی بشه و با پدر جونش و من، (کل خونواده 5 نفری پدریم استقلالی هستیم) پوست باباشو بکنه میدونم نوشتن این جمله الان خیلی جرات میخواد ولی: "بابا آبیتهههههههههههههههههههههه"



نظرات 7 + ارسال نظر
فافا دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 ساعت 10:56

حالا نویان آبی نشد تکلیف چیه ؟
پسرا مث باباشون میشن ها!
از الان روش کار کن تا نیاد این وری!@
فوتبال دیدن همین چیزاش خوبه دیگه .وگرنه دیدن چند نفر که دنبال یه توپ می دوئن ذوقی نداره.

نویان تو انتخاب همه چی آزادهههه

مریم یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 ساعت 18:38

فقط پرسپولیسه که تونست استقلال و سوراخ سوراخ کنه

پرسپولیس که خودش سوراخهههه

لیلا شنبه 4 اردیبهشت 1395 ساعت 16:58

سلام نسیم جان ان شاالله سایتون همیشه بالا سر نویان کوچولو باشه
من لیلا هستم اگه یادت باشه نویسنده وبلاگ میخواهم مادر شوم که با معجزه خدا طبیعی باردار شدم به دلایلی مجبور شدم وبلاگم رو ببندم
من همیشه وبلاگتو میخونم چون تمام دغدغه هایی که داری رو من هم باهاش درگیرم
پسری منم الان 5 ماهشه و از اول شیر خودمو میخورده فقط گاهی که کاری داشتم و جایی میرفتم بهش شیر خشک میدادم ولی الان دو هفته ای میشه که شیر خشک نمیخوره و من یک ماهه دیگه باید برم سر کار و علیرضا رو تنها بزارم
تو یکی از پستات خوندم که نویان کوچولو هم همین جوری بود میخواستم ببینم چیکار کردی و منو راهنمایی کنی
ببخشید زیاد حرف زدم

سلام عزیزم راستش نویان الانم شیشه نمیخوره فقط تو خواااب!!! وقتی خوابید قبل از اینکه خوابش خیلی عمیق بشه و قبل از اینکه بذارنش تو رختخواب بهش شیشه میان که اگه گشنش باشه میخوره. اولش که سرکار میری خیلی سختههه ولی بعدا بهتر میشه موفق باشی عزیزم

بی نام جمعه 3 اردیبهشت 1395 ساعت 17:07

و خداوند پرسپولیس را آفرید، تا استقلال بی سرور نماند.
نویانه پرسپولیسی

عمرااااااا

marzi چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 ساعت 23:25

چه جالب. حالا من زیاد تعصب ندارم و برام مهم نیست. اما همسری پرسپولیسیه. اگه اون روز میدیدیش که چه بالا و پایینی می پرید و چه سوت و داد و فریادی. از ذوق داشت خفه میشد. تو یه جمعی بودن که 4 نفر قرمز بقیه که زیادم بودن آبی. آخرشم رفتن بوق بوق بازی

روز فوتبالی بدی بود

آوا چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 ساعت 16:34 http://ava_life.blogsky.com

واقعا نسیم اینقدر فوتبالی هستی؟ من اصلااااا
اگر بخوام ببینم فقط فوتبال خارجی اونم بدور از تعصب

من ولی فوتبالیم شدید، از بچگی ق

الهه چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 ساعت 13:41

سلام اجی خوبی خسته نباشی ان شاءالله که نویان فوتبالی نشه اجی منم کلا به فوتبال علاقه ای ندارم
اجی ان شاءالله که خدا همسرت و پسرت و خانواده ات رو همیشه برات حفظ کنه ان شاءالله

مرسی عزیزم انشاا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد