قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

تبریک به فافای عزیزم

بچه داری و خونه داری و کارمندی و خلاصه نمیخوام بهونه بیارم ولی همه اینها دست به دست هم میدن که کمتر وقت وبگردی داشته باشی.  بعد از یه هفته امروز سرزدم و خیلی خیلی خوشحالم. 

فافای عزیزم، نویسنده وبلاگ "من مادر شادابی خواهم شد " مادرررررر شده 

جیغ و دست و هورااااا 

فافا جونم مبارکت باشه عزیزم ایشالا که به سلامتی در آغوشش میگیری.  حسابی از این روزها لذت ببر که تا چشم بهم بزنی تموم شدن.  بهترین ها رو برات آرزو میکنم 

نظرات 6 + ارسال نظر
الهه یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 21:52 http://Http:/.elahemehrabani.blogsky.com

سلام عزیزم خسته نباشی.خدا رو شکر دوست نازنینت هم به آرزوی مادر شدن رسیده.انشالله همه منتظر زود زود دامنشون سبز بشه

آممممین

azadeh یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 00:47 http://maman-ayandeh.blogsky.com

خسته نباشی عزیزم. خیلی خبر خوبی بودایشالا بسلامتی نی نی ش بدنیا بیاد

آممین

فافا چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 ساعت 10:21

نیسم جونم خیلی خیلی ازت ممنونم . عزیزم واقعا خوشحالم به خاطر داشتن دوستای گلی مث شما که از خوشحالی من خوشحال میشین.
دعا کن نی نی من به خوشگلی نویان بشه .

ایشالا که نازتر میشه

روزنگاز فرشته چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 ساعت 09:20 http://fereshteh1356.blogfa.com/

نسیم جون پسرک ت چه جیگری شده ماشاالله....خدا برات حفظش کنه.....
ممنون که به من سر میزنی
خدا رو شکر که فافا هم مادر شده انشاالله که خدا انتظار همه زمهای منتظر رو به پایام برسونه

ممنون عزیزم لطف داری دلم برات تنگ میشه میام میبینم روبه راهی خیالم راحت میشه آمممین

سارا سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1395 ساعت 20:24 http://darichebehesht.blogfa.com/

سلام خوبین خانوم؟عصرتون خبیر وخوشی
ابجی من4ماهه ازدواج کردم واز هفته اول دنبال بچه بودم...یک هفته پیش رفتم دکتر که قرص بنویسه حامله بشم.نوشت سونوگرافی.سونوگرافی نشون داد که هیچیم نیس.اومدم دکت دارو نوشت..
از روز سوم پریود هرروز عصر یک دوم دگزامتازون بخورم.
لتراکس2/5هم از روز سوم پریود صبح وشب1عدد
بعد ازتمام شدن لتراکساسترادیل را شروع کنمشب ها1عدد
این ها برای چی هستن؟
اگه تو وبلاگ خودم جواب بدی متشکرم

سلام عزیزم والا دقیق یادم نیست شاید تو وبم نوشته باشم مربوط به روزهای انتظار

الهه سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1395 ساعت 20:03

اجی ان شاءالله که اجی فافا هم طعم واقعی مادر شدنو تجربه کنه ان شاءالله

آمممین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد