قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

دعا برای سمیرا عزیزم

نمیدونم بیکاری امروز تو اداره بود یا دلتنگی پارسال این وقت ها. صبح که اومدم و سری به وبلاگم زدم، دلم خواست روزهای انتظار رو مرور کنم. اونا رو که خوندم سمیرای عزیز و سایت "فیروز" جلو نگاهم نقش بستن. سمیرا دوست خوب مجازی که حقیقی شد. تو روزهای انتظار هر دقیقه مثل یه سال میگذشت. مخصوصا دو هفته ای که منتظر بودی که پری میاد یا نه!!! و امید به اومدن کوچولوی نازت. همه و همه منو به سایت های مرتبط مثل "فیروز" و "نی نی سایت" کشوند و دریچه ای بود به دنیای جدید. از همون اول با سمیرا آشنا شدم. دختر کرجی که مثل من شاغل بود و منتظر. دیدار ما تو شهر ما رابطه دل هامونو نزدیک تر کرد. امروز با رفتن به "فیروز"، خیلی دلم براش تنگ شد. دیدم روزهای زیادیه که باهاش حرف نزدم و فقط تو ایسنتاگرام میبینمش. برخلاف اون روزهایی که هر روز با هم اس ام اس بازی میکردیم و درد دل هامون پیش هم بود. اومدن نویان و سر شلوغه من، یه کمی از هم دورمون کرده بود.زنگ زدم ولی سمیرا جواب نداد. منم تو تلگرام براش پیغام گذاشتم. وقتی زنگ زد حس کردم چقدر دلتنگش بودم. کلی گفت و خندید. ولی متاسفانه هنوز خبری از نی نی نشده نمیدونم دلش هم مثل لباش خندونه یا نه!!! امیدوارم که خندون باشه. پنجشنبه میخواد بره مرکز ناباروری و دنبال کارهای IUI یا IVF بیوفته. همیشه و همیشه همه منتظرا رو دعا میکنم ولی وقتی یکیشون دوست روزهای انتظارته، برات عزیزتر میشه. از خدا میخوام هرچه زودتر یه نی نی سالم تو وجودش بذاره. گفتم بنویسم تا شاید شما هم براش دعا کنین و خدا هم صدامونو بشنوه و بهش نظر کنه. ممنون از لطف همه تون.امید که خدا انتظار برای فرزند رو کوتاه و کوتاه تر کنه. الهی آممین

نظرات 8 + ارسال نظر
الهه دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 08:44

سلام نسیم جون منم خیلی وقتا بیاد سمیرا جون هستم .به وبلاگش هم سر زدم اما برام باز نشد سایت فیروز هم که نمیاد امیدوارم زود زود تلاش هاش نتیجه بگیره و مامان بشه و ما خوشحال ببینیمش.اگه باهاش در ارتباطی بهش بگو خیلی دلتنگشم.و همین جور همیشه سر نمازا و دعاهام بیادشم و دعاگوش هستم

ممنون عزیزم چشم حتما بهش میگم براش دعا کن ممنون

فافا چهارشنبه 5 خرداد 1395 ساعت 12:09

خداانشالله سبز کنه دامنش رو..
سخت ترین تجربه یه زن عاشق، صبر کردن برای مادرشدنه...
انشالله خدا بخیر کنه عاقبتش رو...

انشاا...

کوثر سه‌شنبه 4 خرداد 1395 ساعت 20:05

انشالله هر چه زود تر خدا به اون و همه ی منتظرا یه نی نیه سالم و صالح بده

انشالله

mahtabمامان علیرضا سه‌شنبه 4 خرداد 1395 ساعت 16:57 http://myonlinediarybook.persianblog.ir/

سلام عزیزم
ممنون از محبتت
راستش قرار شده رمز رو به دوستان تلگرامیم بدم فقط
اگر براتون مقدوره.که شماره همو داشته باشیم بهم خبربدید که شمارم رو تقدیم کنم...و بعد هم رمز

صبا سه‌شنبه 4 خرداد 1395 ساعت 15:53 http://www.atrebeheshti.blogsky.com

سلام نسیم عزیز
منم خیلی به یاد سمیرا میفتم و دلتنگ اون روزهای خوب میشم
یادش بخیر
انشاالله که بزودی به خواسته دلش برسه سلام منو بهش برسون

سلامت باشی حتما

ماهان سه‌شنبه 4 خرداد 1395 ساعت 14:17

سلام نسیم جون خوبی منم همش به یاد سمیرا هستم بگو دلم براش تنگ شده هر وقت نماز میمونم به یاد منتظرا ذکر رب هبلی رو میگم نیمه شعبان رفتم امامزاده دعا کردم ایشالا سمیرا هرچه زد
و تر به ارزوش برسه بهش بگو دوسش دارم

ممنون ماهان جون چشم حتما بهش میگم

الهه سه‌شنبه 4 خرداد 1395 ساعت 14:07 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی ان شاءالله که دوستت هم زودی از انتظار در میادذو خدا یه نی نی سالم و صالح و پاک میزاره تو دلش اجی امیدت به خدا باشه اجی توکلت هم به خدا باشه اجی و صبور باش اجی خدا خیلی مهربونه زودی دوستت سمیرا رو هم مادر میکنه اجی
تو هم بهش امید بده و باهاش حرف بزن اجی امید بهش بده و بهش بگو که زودی اونم مادر میشه ان شاءالله

انشاءالله

مهندس دیوانه سه‌شنبه 4 خرداد 1395 ساعت 14:07 http://jenin.blogsky.com

یک راست می‌رم سر اصل مطلب!‌ خدایا خودت می‌دونی چی می‌خوایم پس بی‌زحمت ''حول حالنا الی احسن الحال" !

حول حالنا الی احسن الحال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد