قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

پایان سه سالگی

سه سال از یکی بودن من و تو گذشت!باورش سخته ولی تو اینقدر بزرگ شدی که کنارم میشینی، نگاهم میکنی و با چراهای ناتمومت منو به چالش میکشی. 

باورش سخته اما واقعیته. 

دلم نمیخواد روزهای باهم بودنمون اینقدر سریع بگذره ولی چه بخوام چه نخوام میگذره و من با تمام وجودم میخوام از ثانیه ثانیه کنار تو بودن، نهایت لذت رو ببرم.

بهترینه زندگی من، سه سالگیت مبارک...

نظرات 5 + ارسال نظر
لیلا شنبه 7 مهر 1397 ساعت 13:09

زنده باشن ان شاالله. همونی بشن که دوست دارید. اسم پست‌تون آغاز سه سالگی بود برای همین برام سؤال شد. خیر همو ببینید ان شاالله

اشتباه از من بوده اصلاحش میکنم

لیلا شنبه 7 مهر 1397 ساعت 11:41

ان شاالله تولد 120 سالگیش
مگه آغاز چهار سالگی نمی‌شه؟ هرجور حساب کردم دیدم سه سالشون پر شده و به سلامتی وارد 4 سال شدند

بله عزیزم سه سالشون تموم شده دیگه. شمع سه سالگی رو فوت کردن و وارد 4 سالگی شدن.

سمانه شنبه 31 شهریور 1397 ساعت 13:09

سه سالگی آقا نویان مبارک

ممنون عزیزم

سوری جمعه 30 شهریور 1397 ساعت 08:52 http://dokhtarin.blogfa.com

سلام عزیزم این روز قشنگ بر شما و گل پسرت تبریک

الهه پنج‌شنبه 29 شهریور 1397 ساعت 18:22

سلام اجی تولد گل پسرت مبارک ان شاءالله همیشه کنار هم شاد و سلامت باشین اجی

ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد