قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

8 اکتبر


صنما چگونه گویم که تو نور جان مایی



نویان عزیزم، کارن شیرینم پا به پای شما کودک میشوم و کودکانه و بی پروا بازی میکنم و میخندم.ممنون که فرصت مجدد کودکی کردن را به من بخشیدید. عزیزای دلم روزتون مبارک

روز جهانی کودک رو به همه فرشته های زمینی دنیا تبریک میگم.تنتون سالم، لبتون خندون و دلتون شاد.

راستی من امروز وارد 34 سالگی شدم. 33 سالگیم مبارک...

نظرات 5 + ارسال نظر
marzi پنج‌شنبه 19 مهر 1397 ساعت 00:58 http://rozegaremarzi.blogsky.com

عزیزم تولدت مبااااااارک
ان شالله تنت سلامت باشه پیرزن بشی. از اون پیرزن خوشگل خوش تیپها.
نویان و کارن شیرین طلا رو بجای من ببوس

فدات شم مرسی

فافا پنج‌شنبه 19 مهر 1397 ساعت 00:48

سلام نسیم عزیزم
تولدت مبارک عزیزدلم
سایه سر پسرت باشی همیشه

بههههه کجایی تو؟!!!خوبی؟! پسر گلی خوبه؟ قربونت برم مرسی

آوا سه‌شنبه 17 مهر 1397 ساعت 22:58

تولدت مبارک عزیزم
روزگارت پر از روزای شاد

ممنون گلم

الهه دوشنبه 16 مهر 1397 ساعت 15:25

سلام اجی خوبی روز خواهرزاده ات و روز پسرت و تولدت رو تبریک میگم اجی ان شاءالله همیشه شاد و سلامت باشین کنار هم

قربونت عزیزم مرسی

حوا دوشنبه 16 مهر 1397 ساعت 13:51

تولدت مبارک باشه...
تولد صد و بیست سالگی در کنار کلی نوه و نتیجه...
به خودت هم کیک نرسه

عززززیزی ممنون گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد