قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

برای مادرم

Image result for ‫روز مادر‬‎

مامان خوبم

ببخش اگه دختر خوبی برات نیستم و ببخش که نمیتونم زحماتت رو جبران کنم.

به جای همه بداخلاقی های من و نویان، تو مادری کردی، تو صبوری کردی!

ممنون که هستی.

مامان نازنینم

بهترینه بهترینم

روزت مبارک

"روز مادر و روز زن رو به همه مادرها و زن های سرزمینم تبریک میگم. شاد باشید"

بعد نوشت:امسال هم رژیم جنرالم رو با موفقیت گرفتم و 2کیلو و 800 گرم وزن کم کردم (وزنم به 58.5 رسید که ایده آله برام). لازمه بگم روز چهارمش خیلی سخت گذشت!چون عصرونه خونه یه همکار قدیمی (آرزو عزیز) دعوت بودیم و اونجا بود که فهمیدیم حسنا (همکارمون) هشت هفته بارداره و افسانه(همکار قدیمی که ازدواج کرد و رفت آلمان و اومده بود ایران سر بزنه و تو مهمونی بود)، پنج ماهه بارداره و نی نی خارجیمونم دخملیه. شام  هم به مناسبت روز مادر، مامانی(مامان بابام) همه رو دعوت کرده بود و سهم من از اون همه خوردنی خوشمزه، فقط دوتا موز بود!!!البته خدایی اون روز خیلی خیلی روز خوبی بود و خوش گذشت.


نظرات 5 + ارسال نظر
marzi دوشنبه 27 اسفند 1397 ساعت 14:14 http://rozegaremarzi.blogsky.com

احسنت به تلاش و پشتکارت.
آدمهای با اراده و محکم مثل تو کم پیدا میشه.
سالم باشی همیشه

قربونت عزیزم

نادیا یکشنبه 19 اسفند 1397 ساعت 12:49 http://niiyayesh1351.mihanblog.com/

عزیزم خوشحال میشم عضو کانال تلگرام ما بشید

marzi یکشنبه 12 اسفند 1397 ساعت 03:13 http://rozegaremarzi.blogsky.com

سلام نسیم. خوبی؟
چه خبر؟
ببخشید دیر به دیر میام وبلاگت. شرمنده خیلی گرفتاری این روزهام زیاده.
ولی تا حدودی در جریان احوالتون هستم.
روزت مبارک.
پست سفرتونو دیدم. همیشه به سفر و شادی ایشالا. تندرست باشید.
پست معرفی کتابت هم خوب بود. هرچند این کتاب رو من فعلا نمیتونم و نمیخوام بخونم. ولی خوشحالم دوست کتابخوان دارم.
دیگه هیچی. شاد باشید.

ممنون عزیزم همین که هستی خوشحالم ایشالا که حالت خوب باشه همیشه

الهه چهارشنبه 8 اسفند 1397 ساعت 07:29

سلام اجی خوبی خدا حفظش کنه مادرتو برات اجی ان شاءالله همیشه شاد و سلامت باشن روز خودت هم مبارک اجی

ممنون عزیزم خدا همه مادرا رو برای بچه هاشون نگه داره

سمانه سه‌شنبه 7 اسفند 1397 ساعت 14:28

روزتون مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد