قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

چگونه به کودک خود "نه" بگوییم (معرفی کتاب)

Image result for ‫کتاب چگونه به کودک خود نه بگوییم‬‎


آموختن "نه یعنی نه" به فرزندتان، اولین قدم حیاتی برای نظم بخشیدن به رفتار او و در واقع اساسی ترین کلید موفقیت در پرورش فرزند است.

این مجموعه به والدین کمک می کند فرزندان خود را مطابق با نیازهای متنوع و فزاینده جامعه امروز پرورش دهند.

هم اینک زمان یادگیری چگونگی "نه" گفتن است.

من تو این کتاب با روشی به نام "وقفه" آشنا شدم که البته تا حالا اجراش نکردم و راستش رو بگم اجراش یکم برام سخته!!! حالا در مورد این روش حتما با روانشناس نویان هم مشورت میکنم. تایید یا عدم تایید این روش رو هم حتما اطلاع میدم.

در کل به نظرم کتاب مفیدیه.

امید که در تربیت نسلی توانمند، نرمال و مستقل موفق باشیم...

1398/01/28


نظرات 3 + ارسال نظر
Marzi سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1398 ساعت 15:49 http://rozegaremarzi.blogsky.com

من تو کتابهایی که میخونم نه گفتن و وقفه برای رفع احتیاجات و نیازهای کودک تو هر زمینه ای رو تا دو سالگی ممنوع کردن.
ولی از دو سه سالگی به بعد میشه آروم آروم مفهوم دیر رسیدن به خواسته اش و صبر کردن براش رو بهش آموزش داد.
تا قبل اون خیلی روحی بچه اذیت میشه. بعد دو سه سالگی هم باید اروم اروم یاد بگیره نه یهو! سختش میشه.
از نیازهای غیرضروری شروع میکنن تاااا که برسن به نیازهای مهم و ضروری. فکر کنم فکر کنم مفهوم نه گفتن رو هم از سه سالگی میشه به بچه فهموند اونم نه با اذیت کردنش. با روشهای اصولی.

کلا نه گفتن باید بمونه برا جاییکه هیچ فرجه ای دیگه جایز نیست باید خیلی خیلی کم از نه استفاده بشه تا اثربخشیشو از دست نده . البته تا دو سالگی نباید نه بگی. کل کتاب هم تو یه کامنت نمیگنجه البته

غریبانه شنبه 7 اردیبهشت 1398 ساعت 16:29

من که نمیتونم کتاب بخرم و بخونم....خودت اجمالا توضیح بده چکار کنیم....

واقعا نمیشه اجمالا توضیحش داد. ببخشید عزیزم

الهه پنج‌شنبه 29 فروردین 1398 ساعت 09:49

سلام اجی خوبی ان شاءالله موفق باشی اجی تو تربیت پسرت

ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد