قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

روی ماه خداوند را ببوس (معرفی کتاب)


"تا ایمان نداشته باشی ، خدایی هم برایت وجود نخواهد داشت!!!"
یهو حس کردم لبریز شدم و دیگه تحمل بحث های تربیتی و روانشناسی رو ندارم! کتابی که دستم بود رو بستم. انگار نیاز به استراحت داشتم، یه مرخصی!!! به شدت دلم خواست یه داستان بخونم. یاد روزهای رمان خوانی گذشته و حس خوب غرق شدن تو شخصیت هاش افتادم!!! پس با مرخصی خودم موافقت کردم و این کتاب رو شروع کردم.
کم حجم و پر محتوا بود و دوسش داشتم. شاید هم برای من یه تلنگر بود!!!
هرچه بیشتر برای رسیدن به حقیقت تلاش می کنی کمتر آن را می یابی!!! چشم ها را باید شست، جور دیگر باید دید...
1398/02/15
نظرات 2 + ارسال نظر
مادر بالفعل شنبه 21 اردیبهشت 1398 ساعت 21:03

این کتاب رو چند سال پیش خوندم خیلی خوب بود بخصوص اون راننده تاکسیه
کتاب سلام بر ابراهیم رو حتما بخونید خیلی خیلی قشنگه

Marzi سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1398 ساعت 15:31 http://rozegaremarzi.blogsky.com

چه عالی. من تعریف این کتاب رو خیلی شنیدم. مخصوصا اون روزها که بعد پی جی دی ام خیلی حالم بد بود و از دست خدا شاکی بودم و کلا ذهنم مشوش بود ، یکی از دوستان بهم پیشنهاد چند کتاب رو داد که یکیش این بود. بقیه رو خوندم این یکی موند.
حالا ایشالا فرصت بشه حتما میخونمش.

کتاب سبکیه زود خونده میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد