قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

از تحریک مغز تا هوش هیجانی (معرفی کتاب)


"کتاب حاضر، به‌منظور آموزش یکی از مهم‌ترین انواع هوش‌ها یعنی هوش هیجانی و پرورش مهارت‌های اجتماعی به تمام تیپ‌های مختلف کودکان به‌خصوص آن‌هایی که در زمینه اجتماعی مشکل‌دار هستند، طراحی شده است. اغلب این کودکان برچسب‌های نقص در مهارت‌های اجتماعی دارند. این برچسب‌ها شامل پرخاشگری، انزواطلبی و یا خجالتی بودن است. هدف اصلی این کتاب پیشروی به‌سوی مراحل امیدوارکننده در تحولات اجتماعی است. فعالیت‌ها و بازی‌های پیشنهادی این کتاب می‌تواند مهارت‌هایی که کودکان نیاز دارند تا سازنده یک نگرش خوب، احساس خوب و رفتار خوب باشند را فراهم سازد.
کودکان ما ممکن است موفقیت های چشمگیری در زمینه هایی مثل علم، موسیقی، هنر و ... به دست نیاورند، اما باید شاد زیستن را یاد بگیرند"
برای معلم های مهدکودک، کتاب فوق العاده ایه، با کلی بازی گروهی و مفید. البته نکات آموزنده زیادی داره که خوندنش برای یه مادر خالی از لطف نیست.
نویان از اول مهر 1398، وارد کلاس چهارتاپنج سال مهدکودک باران شده. اسم مربیشم آذرجونه. این کتاب رو بهش معرفی کردم. اونم کلی استقبال کرد و منم کتاب رو بهش دادم که بخونه. حالا چقدر و چه طور به کارش میبره نمیدونم. ولی تا همین جاشم به نظرم قدم مثبتی بود.
1398/07/07
نظرات 1 + ارسال نظر
الهه دوشنبه 8 مهر 1398 ساعت 13:23 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی ان شاءالله همیشه به کتاب خوندن بگذره برات اجی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد