قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

استرس

سلام، امروز 17 آذره و دیروز کیت تخمک گذاری من مثبت شد. دکترم گفته امشب اقدام داشته باشم و صبح برم مطب تا ببینه اسپرم وارد شده یا نه نمیدونم چم شده، یه اضطراب عجیبی دارم، تو تموم این ماه ها هیچوقت اینجوری نبودم یه وسواس خاصی گرفتم. میترسم استرس کار دستم بده من نمیدونم باید چی کار کنم که این اضطراب لعنتی دست از سرم برداره. همیشه استرس دارم، موقع امتحان، موقع عروسی، موقع رانندگی، تو جلسات اداره....

دیگه خسته شدم. دلم میخواد آروم باشم و بیخیال. دوست دارم دغدغه هامو از خودم دور کنم ولی چه جوری، نمیدونم.

دوستای خوبم برام دعا کنین. دعا کنین یه کم آروم بشم، دعا کنین همه چی خوب پیش بره و بالاخره فرشته کوچولوی منم به بودن با من رضایت بده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد