قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

هدیه بزرگ الهی

امروز 27 تیرماه 1394 و عید فطره. عید فطر رو به همه مسلمونا تبریک میگم و بهترین ها رو برای همه انسان ها آرزو دارم. امروز یه حال عجیبی دارم. یاد پارسال این وقتا افتادم. اولین باری که دیگه جلوگیری نکردم و منتظر اومدن هدیه خدا تو وجودم بودم. یادش بخیر پارسال تعطیلات عید فطر رو با مهدی و پدر و مادرم رفتیم زنجان و سرعین و آستارا، که خاطرات این سفر  از موندگارترین خاطرات بود برام. یه شب لب ساحل خوابیدیم و رویایی بود. زیر نورمهتاب، صدای امواج دریا، یادش بخیر.  از ترافیک و شلوغی مخصوصا سرعین هرچی بگم کم گفتم. ولی خب تنوع خیلی خوبی بود. من بی صبرانه منتظر مثبت شدن بی بی چک بودم و نمیدونم چرا همش فکر میکردم که کوچولویی تو وجودم جوونه زده! و روز شماری میکردم که تعطیلات تموم شه و من با یه آزمایش ساده خونگی بفهمم که مادر شدم و دنیا رو خبر کنم. تو سرعین بودیم که پری لعنتی تشریفشو آورد و همه خیالات من نقش برآب شد! اینقدر ناراحت شدم که نمیتونم حالمو توصیف کنم. دست و پام شل شده بود و حوصله قدم از قدم برداشتن نداشتم! نمیدونم چرا فکر میکردم باید همون اول، باردار بشم! انگار دنیا روسرم آوار شده بود! همش دلم میخواست فکر کنم که لک لانه گزینیه! ولی شدیدتر از اونی بود که بشه بهش لقب لک داد و من اینو خوب میدونستم! سخت تر از همه این بود که جز مهدی هیچ کس نمیدونست چمه! بابام مدام ازم میپرسید چی شده و چی ناراحتم کرده! و من هیچ جوابی نداشتم. متاسفانه تو کنترل احساساتم هم خیلی ضعیفم و غم و شادی به راحتی از چشمام خونده میشه. یه شب طول کشید تا بتونم به خودم مسلط بشم. امروز تموم اون لحظه ها برام زنده شد. تموم نگرانی هاش، تموم غصه هاش. از اعماق وجودم خدا رو شکر کردم که این عید فطر هدیه نازنینش تو وجودمه. خدا رو شکر کردم که حس ناب مادر شدن رو با من عجین کرد. خدای مهربونم شکرت. خیلی دوست دارم که همیشه بهترین ها رو تو طالعم قرار دادی. خدایا ممنونم که قبل از رسیدن به هرچیزی بهم سختی دادی تا قدرشو بیشتر بدونم ولی محرومم نکردی. خدای خوبم شکر. هزاران مرتبه شکر.

نظرات 9 + ارسال نظر
ساقه شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 22:01

وبلاگ جدید نزدم
دلم میخواد وبلاگ قبلیمو ادامه بدم
ما بچه ها تو تلگرام تو ی گروه باهم هستیم ک اکثرا چندتا وبلاگ نویس مثل فرشته و هستی شاد و سحر و مرضی و مامان کلاغی و..

دلم میخواد پیشتون باشم. میشه منم اد کنین؟! اگه میشه شمارتو خصوصی برام بفرست تا بهت پیام بدم. ممنون

صبا شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 16:11 http://atrebeheshti.blogsky.com

سلام نسیم جون
خیلی خوشحال شدم پیام ساقه جون رو اینجا دیدم سلام منو بهش برسون و بگو خیلی به یادشم و دلم براش تنگ شده چه خوب که از مامان کلاغی هم یه خبری داد انشاالله که هرجا هستن شاد و سلامت باشن کاش دوباره وبلاگ میساختن منم مثل تو هنوزم مهر بلاگ اسکای به دلم ننشسته ولی به بلاگفا هم اعتمادی نبود!!!

دقیقا صبا جون

ساقه شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 12:21

قربونت عزیزم...
خوبیم ممنون منم وارد هفته بیست و هفت بارداری شدم
سمیه خوبه و سرگرم کلاسهای مختلف
فرشته هم این جمعه ک بیاد انتقال جنین داره خیلی واسش دعا کن
مامان کلاغی هم تو هفته 38 بارداریه و دکتر بش گفته تحرک داشته باشه و پیاده روی کنه
چ لباسهای قشنگی واسه نینی خریدی و همچنین پرده اش, من هنوز هیچی نخریدم
راستی این پرده ک سفارش دادی قابل شستشویه؟

خدا رو شکر که همه خوبین. خیلی خوشحالم کردی. سمیه و فرشته که همیشه سر نماز جلو چشمم هستن. محتاجم به دعا خانومی. سلام مخصوص منو به همه برسون و بگو خیلی خیلی دلم براشون تنگ شده. وبلاگ نساختین دیگه؟! یه جورایی تنها موندم و حس غربت میکنم ایشالا که همه تون سلامت باشین و دلتون شاد و لبتون خندون باشه.
آره عزیزم. قابل شستشویه.

ساقه پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 19:54

سلام عزیزم
خیلی خوشحالم که پیدات کردم
و خوشحالترم ک همه چی رو براهه و نویان کوچولوت روبراهه
عزیزم الهی بسلامتی طی کنی این روزهای باقی مونده رو

سلام ساقهههههههههههههههه جونم. وای نمیدونی چقدر خوشحال شدم عزیزدلم. گل پسرت خوبه خانومی؟! از بقیه چه خبر؟! سمیه، فرشته، مامان کلاغی؟! خیلی دلم براتون تنگ شده بود گلم

فافا چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 10:54

خدا نی نی جونی رو برات نگه داره عزیزم.
خدا کنه دیگه از این ضد حالها کسی نخوره ...

ممنون گلی. ایشالا به زودی زود خدا یه نی نی نازی هم به خودت بده عزیزم

صبا سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 18:08 http://atrebeheshti.blogsky.com

امیدوارم خداوند مهربان این هدیه رو به سلامت به آغوشت بذاره

آممیییییین

سارا سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 14:14 http://doranzendegiyeshirinman.persianblog.ir

سلام نسیم جون اولین باره که به وبت سر می زنم .
خوش امدم وبلاگ نازی داری پر از انرژی و شور شوقِ
تولد نویان جان مبارک به خوبی و سلامتی به دنیا بیاد .

یه پیشنهاد بدم البته اگر دوست داشتی انجام بده :
برای عکس گرفتن از لباس های نی نی یت بهتر اول یه چادر مشکی رو زمین پهن کنی ( به خاطر تیره بودن پس زمینه میگم) یا هر چیز دیگه ای که رنگش تیره باشه بعد لباس ها را پهن کنی روش و عکس بگیری اینجوری چون پس زمینه تیره هست لباس های بچه ها هم رنگ جیغ و شاد دارند بیشتر نمایان میشه البته میتونی از ملحفه سفید هم استفاده کنی عزیزم / یه مدل دیگه هم میتونی یه طناب بذاری و لباس ها را باگیره لباسی بهش آیزان کنی همینجور که روی زمین پهنند / ولی همینطوری هم که عکس گرفتی خیلی خوبه همه چیز نازه

سلام عزیزم. خوش اومدی خانومی. ممنون بابت پیشنهادت. حتما سعی میکنم در آینده به کار ببرم

مامان آینده یکشنبه 28 تیر 1394 ساعت 20:03 http://nabze_zaman93.niniweblog.com/

سلام عزیزم خوب هستی ؟
عیدت مبارک باشه
نی نی خوبه ؟
ببخشید که یه مدت بهت سر نزدم

سلام خانومی. شکر خدا. ممنون. افتخار میدی

آزاده یکشنبه 28 تیر 1394 ساعت 12:33 http://maman-ayandeh.blogsky.com

عزیزم عید شما هم مبارک. ایشالا این روزهای باقیمونده با آرامش سپری بشن

ممنون عزیزم. آممین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد