قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

عکس های یادگاری

امروز 12 مرداد ماه 1394 و نویان عزیزم روزهای آخر هفته 32 رو سپری میکنه.این روزا از آسمون آتیش میباره و حرارت تنم با هیچی فروکش نمیکنه. نمیدونم تا کی میخواد خورشید غوغا کنه؟!!!!!!!!!! نفس کشیدن هم تو این گرما سخته!!

دیروز رفتیم آتلیه و بالاخره عکس های بارداری رو گرفتم. روز خوبی بود. رفتیم آتلیه طنین،فیلم و عکس عروسی هم پیش اونا بودیم و هر وقت هم که عکس میگیرم همونجا میرم. خدایی کارشون عالیه. من گفتم 3 قطعه عکس میخوام . خانوم جلیلیان نزدیک 15 تا عکس گرفت و گفت برم از بینشون انتخاب کنم. ژستایی که میداد عالی بود. حالا خدا کنه تا آخرش راضی بمونم. یه عکس هم گرفتیم که باید نویان دنیا بیاد و با حضور نویان تکمیلش کنیم.ژستش خیلی قشنگ ولی سخت بود. چون باید لباسامونو در میاوردیم و با یه ساتن سفید میگرفتیم. یه ژستی شبیه به ژست این عکس. البته بوسه رو سانسور کردیم

بالاخره پروژه آتلیه رفتن هم تموم شد. خدا رو شکر.

یه مدتیه دغدغه زایمان تو خونمون اوج گرفته! اینکه میگن تو شهر ما بیمارستان ها (حتی خصوصی که من میخوام خصوصی برم) زایمان اول رو بی دلیل سزارین نمیکنن و ... مهدی رو خیلی نگران کرده. تا جایی که دست به دامن پارتی و ... شده. دکتر محمدی که متخصص بیهوشیه آب پاکی رو ریخت رو دستمون و گفت کاری نمیتونه بکنه! ولی قول داد اگه قرار به طبیعی شد، خودش تو اکیپ باشه و روش های بی درد رو برام اجرا کنه. که البته اسمش بی درده! فقط درد رو کمتر میکنه. همین طور ماما خصوصی خوب بهم معرفی کنه که تو مراحل زایمان همراهم باشه!

مهدی دست به دامن برادرشوهرم شد. اون همیشه همه جا آشنا داره. الان هم قرار شده دکتر ملک خسروی که از دکترهای خوب شهره و الان آمریکاست سفارشم رو بکنه. راجع به تعویض دکترم باهاش صحبت کردیم که به هیچ عنوان توصیه نکرد و گفت سزارین دکتر صانعی تو ایران نمونه است. ببینم دکتر صانعی روشو میگیره یا نه! آخه طبق قانون هر دکتری به ازای 1 زایمان طبیعی اجازه 5 سزارین رو داره! که دکتر ملک خسروی قرار شد صحبت کنه و من رفتم پیش دکترم بهش بگم منو تو لیست سزارینی های شهریور بزاره. فقط خدا کنه قبول کنه.

هیچکس باورش نمیشه شهر ما اینقدر این قانون رو جدی گرفته و اجرا میکنه! همه جا بیمارستان های خصوصی کاری ندارن! مهدی تا اینجای کار پیش رفت که برم همدان! ولی دیگه تا اون حد اصرار ندارم. اولا که دوست دارم نویان متولد کرمانشاه باشه و ثانیا گرچه خواهر شوهرم خیلی مهربون و خوبه، ولی بازم سختمه.بالاخره مهمونم و برای مامانم هم سخته و ثالثا اینکه شاید واقعا صلاحم سزارین نیست! از روز اول بارداریم همیشه گفتم خدایا به امید تو و همه چی رو به خودش سپردم. واسه همین حس میکنم اصرار بیش از حد رو سزارین شاید درست نباشه. متاسفانه اصلا آمادگی زایمان طبیعی رو ندارم و تلاشم رو میکنم که سزارین کنم ولی اگه نشد پس حتما حکمتی بوده، خدا نخواسته و من تسلیم امرشم. خدایا خودت صلاحم رو جلوی پام بذار و کمک کن تا براش آمادگی پیدا کنم. خدایا باز هم میگم به امید تو....

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

بعد نوشت: روز پنجشنبه 15 مرداد رفتیم آتلیه واسه انتخاب عکس. برنامه این بود که فقط 3 تا عکس انتخاب کنیم ولی اینقدر خوب شده بودن که به سختی 6 تا انتخاب کردیم 240 هزار تومن!!!!! ولی به قول مهدی مگه آدم چندبار باردار میشه و عکس یادگاری میگیره!!! خلاصه فدای سرمون

نظرات 10 + ارسال نظر
پریسا سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 22:02

راستی نسیم جون آتلیه طنین کجاس؟

چهارراه ارشاد گلم

مامان خدیجه دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 11:42 http://nonijoon.niniweblog.com/

چطوری عزیزم بخواب واستراحت کن بهترین دوران الان قدر بدان ازما گفتن بود

درآرزوی مادرشدن جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 12:13 http://www.139292.blogfa.com

سلام مدلهای دیگه عکس بارداری راهم میزاشتی عزیز

صبا سه‌شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 15:41 http://atrebeheshti.blogsky.com

سلام نسیم جون امیدوارم عکساتون عالی بشه...
فقط همونی که خودت گفتی امیدوارم و از خدا میخوام دلت رو به صلاحی که برات درنظر گرفته آرام کنه همین

ممنون عزیزم. همین که گفتی بهترین دعاست در حق من و نویانم.

مریم سه‌شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 10:45

سلام عزیزم
ان شاء الله نی نی با هر روشی که خدا برات خیر میدونه به دنیا بیاد و با خودش یه دنیا برکت بیاره
چه ژست زیبایی هم انتخاب کردی.

آممین

آوا دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 23:38 http://ava-life.blogsky. com

انشاالله زایمان راحتی داشته باشی فکر کنم دوهفته از من زودتر نی نی تو بغل کنی
به سلامتی و دل خوش انشاالله

ممنون. ایشالا نی نی شمام به سلامتی بیاد بغلتون

پریسا دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 18:42

سلام عکساتون مبارک
انشالله هر چی به صلاحته همون بشه

ایشاا...

آزاده دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 13:36 http://maman-ayandeh.blogsky.com

نسیم جون امیدوارم زایمان بسیار راحتی داشته باشی. من هیچ خبری نیست از کلمه زایمان طبیعی وحشت دارم خدا بعدا به دادم برسه
عکسهای بارداریت هم مبارک باشه عزیزم

ممنون عزیزم. التماس دعا

marzi دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 11:51 http://rozegaremarzi.blogsky.com

سلام عزیزم. خوبی؟
ببین نسیم جون طبیعی درسته که درد داره ولی همه دردش یک روزه. بعد از اینکه نی نی رو درآغوش بگیری دیگه هیچ دردی نداری انگار سبک شدی به اندازه یه پر.
احساس میکنی خیلی سرحالی و تمام کارهای دنیا رو میتونی انجام بدی.

اگه بتونی اون یه روز رو تحمل کنی به نفع بدن خودت و همچنین بدن نی نی هست که طبیعی باشه.
یه باکتریهای مفیدی در دهانه رحم و مهبل هست که فقط با فرایند زایمان طبیعی وارد بدن بچه میشه و اونو نسبت به بیماریها مقاوم میکنه. یه جورایی واکسنه برای بچه.

اگه قبل زایمان خوب تحرک داشته باشی و ورزش کنی ، فرایند زایمان خیلی زودتر پیش میره.

ان شاالله به هر روش هست، سالم و تن درست باشید و خوشحال.

ممنون از توضیحاتت مرضی جون. همه یه جور نیستن عزیزم. بعضی ها خیلی راحت زایمان میکنن بعضی هام مثل دو تا از دوستای خودم 12 ساعت یا بیشتر درد کشیدن و هر کدوم بالای 30 تا بخیه خوردن! یکی تو تهران و یکی تو کرمانشاه. تازه خدا میدونه چقدر عاشق زایمان طبیعی بودن و مطالعه داشتن در موردش. خیلی هام درد طبیعی رو میکشن و نمیتونن و باید عوارض سزارین رو هم تحمل کنن! برام دعا کنین که هرچی صلاحمه پیش بیاد.

فافا دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 11:39

عزیزم انشالله هرجایی زایمان میکنی و به هر روشی اذیت نشی.

خیلی کار خوبی کردی رفتی آتلیه .
خیلی خیلی کار خوبی کردی.

مرسی عزیزم . التماس دعا گلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد