قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

32 هفتگی و بهداشت

سلام فرشته کوچولوی نازم. نویان عزیزتر از جونم

خوبی عزیزدلم. امروز وارد 33 هفتگی شدی قربونت برم. 32 هفتگیت مبارک پسر قشنگم. این روزا زمان هم تند میره و هم کند!!! از یه طرف باورم نمیشه که 7 ماه و نیم از ریشه کردنت در وجودم گذشته و از طرف دیگه اینقدر بیقرار دیدن و بوییدنتم که همش میگم پس کی آخر شهریور میاد و تو رو در آغوش میگیرم! هنوز نیومدی همه هستی منو بابا شدی. دیروز بابا مهدی میگه نویان هنوز دنیا نیومده من اینهمه دوسش دارم، دنیا بیاد چی میشه!!!! میترسم هووم بشی مامان جون اصلا باورم نمیشه این همون بابا مهدیه که میگفت بچه نهههههه! فعلا زوده!!!!!!!!!!!!! گاهی ساعت ها کنارم میشینه و صدات میکنه و باهات حرف میزنه.جالبه انگار تو هم صداشو میشناسی و شروع به تکون خوردن میکنی! گاهی اوقات تکونات هردومون رو به خنده میندازه یه دفعه خودتو قلمبه میکنی و دلمون برات ضعف میره

دیروز رفتیم مرکز بهداشت و چک ماهانه شدیم. خدا رو شکر همه چی خوب بود جز وزن مامان!!!! تو بهداشت گفت 72 کیلو!!! و نسبت به نمودار نرمال بالاتر بودم!!!!البته رو ترازو خونه 71 ام  ما که نفهمیدیم بالاخره وزن درستمون چقدره!!! 10 شهریور نوبت چکاپ بعدی مرکز بهداشته عزیزم. آخییی اونموقع دیگه خیلی به دنیا اومدنت نزدیک شدیم.

عزیزدلم مثل همیشه ازت میخوام که حسابی مواظب خودت باشی تا روزی که چشمای نازت به روی دنیای ما باز بشه. دوستت دارم و میبوسمت هستی من.

نظرات 9 + ارسال نظر
مامان آینده سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 23:40 http://nabze_zaman93.niniweblog.com/

سلام عزیزم خوب هستی ؟
نی نی خوبه ؟
چه خبر ؟

سلام عزیزم. سلامتی. شکر

زاهارا شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 14:27

سلام مامان نویان عزیز. پسرگلت خوبه خداروشکر چقدرخوشحالم بالاخره تونستم باهات بحرفم الان کلهم ذوق مرگ شدم بیا وببین توهم مواظب نینی گلت باش

منم امروز کلی ذوق کردم

پریسا جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 14:45

سلام
خداروشکر ،اشکال نداره اضافه وزنت این نویان ناز که بزرگ شده و وزن مامان مهربونش رو برده بالا
Pv123456.blogfa.com

خدا کنه. وبلاگ نو مبارک خانومی

درآرزوی مادرشدن جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 12:15 http://www.139292.blogfa.com

الهی به سلامتی طبیعی زایمان میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وای نههههههههههههههههههههه خدا نکنه

آزاده چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 18:21 http://maman-ayandeh.blogsky.com

32 هفتگیت مبارک عزیزم چقدر برای داشتن این روزها برات خوشحالم دیگه کم مونده نویان کوچولو رو بغل بگیری خانمی. راستی کلی برای مامان کلاغی خوشحال شدم ای کاش میشد اخبار بیشتری ازش داشت:

حیف قلم فرشته و مامان کلاغی رو خیلی دوست داشتم. ایشالا که هر جا هستن سلامت و شاد باشن

صبا چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 18:04 http://atrebeheshti.blogsky.com

سلام نسیمی
خداروشکر همه چی خوبه عزیزم این لحظه های بارداری رو حسابی قدر بدون که کلی دلتنگش میشید، پسری من که خیلی بلا بود واسه من کلی جنب و جوش و شیطنت داشت ولی واسه باباش مظلوم و ساکت میشد
واااای نسیم جون منم کلی ذوق کردم واسه مامان کلاغی انشاالله خودش و نینی سلامت باشن، تبریک منو هم برسون

ساقه چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 14:01

سلام عزیزم
شرمنده دیر اومدم
مبارکت باشه همه چی
سالگرد ازدواج و بزرگ شددن گل پسرت
چقدر خوبه به زایمان نزدیک شدی
راستی ی خبر خوب
مامان کلاغی دوازدهم زایمان کرد
از سیسمونی ات چ خبر؟
ی سوال
مگه شما چکاپ ماهانه پیش دکترت نمیری؟ بازم میری بهداشت! من بهداشت نمیرم بنظرت لازمه برم؟

وای عزززززززززززززیزم نمیدونی چقدر واسه مامان کلاغی خوشحالم. خدا رو شکر. همون طبیعی؟! راضی بود؟! از طرف من خیلی خیلی بهش تبریک بگو. چرا گلی چکاپ ماهانه پیش دکترم میرم ولی به خاطر پرونده، بهداشت هم میرم. سری پیش دو ماه نرفتم وقتی رفتم کلی دعوام کردن!! خوبه صدای قلبش بهم آرامش میده. با بهداشت دوبار در ماه میشنوم صداشو. البته واسه واکسن هم خوب بود. مثلا باید کزاز میزدم که تو بهداشت زدم. سیسمونیمم خوبه سلام میرسونه هنوز قدم رنجه ننمودن. از فرشته چه خبر؟! خوبه؟!

نازنین چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 13:52 http://nazanin1111.blogfa.com

گل من خبرنداری دل گلدونت میگیره/اگه پژمرده باشی گلدونت برات میمیره/گل من بگو که اونجا دل تو برام میگیره/گل من نگو شکستی گلدونت عزا میگیره...

سارا چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 12:48 http://doranzendegiyeshirinman.persianblog.ir

نسیم جون همه پست هات را می خونم برای همشون هم نظر میذار ولی ثبت نمیشه. خیلی ناراحتممممم

سلام عزیزم. ثبت شده کههههههه. عیبی نداره خانومی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد