قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

پسرم برام دعا کن

سلام عزیزدل مامان. حالت خوبه گلم. تا جایی که من میدونم، از رو حرکت هات که خنده رو مهمون من و بابا مهدی میکنه، حالت خوبه. پسرم دیگه چیزی به دنیا اومدنت نمونده و من بی طاقت تر از همیشه تقویم رو ورق میزنم. دیروز مامانی و بابایی یه کاپشن سرهمی از بانه برات گرفتن. خیلی خیلی خیلی نازه. شبیه ببره. دم هم داره من که از دیشب مدام تو رو توش تصور میکنم و دلم ضعف میره برات. خیلی خیلی هم گرم و لطیفه. دست مامانی و بابایی درد نکنه و مبارکت باشه یکی یک دونه مامان.

این روزا خیلی کار دارم. مراکز سالی یه بار ارزیابی میشن و ارزیابای محترم زنگ زدن و گفتن احتمالا شنبه آینده میان از یه طرف خیلی خوبه که خودم هستم و کسی نمیتونه زیرآبم رو بزنه و از طرف دیگه واقعا حوصله و انرژی هر ساله رو ندارم. امروز یکی از همکارا اومد و کلی سفارش تو رو کرد یه جورایی مافوق منه. گفت اصلا ارزیابی مهم نیست. حق نداری کار سنگین بکنی، چیزی بلند کنی، رو پله بری و خلاصه همه چی رو ممنوع کرد. گفت به بقیه بگو انجام بدن و هرکی هم حرفی زد بگو من گفتم با اینکه خودمم تصمیم نداشتم هیچ کدوم از این کارها رو انجام بدم ولی حرف هاش خیلی خوشحالم کرد. خدا خیرش بده خیلی آدم خوبیه و تو این مدت همیشه هوامو داشته. برعکس کارشناس من که هرچی میتونه بیشتر اذیت میکنه مدام مرخصی میگیره! انگار اون پا به ماهه (پسره)، مدام میگه شما برید نفر جایگزین میاد به جاتون دیگه!!!! خلاصه نزدیک به سه ساله دنبال پست منه. بگذریم پسر گلم

خیلی مواظب خودت باش نفس مامان و یه خواهش کوچولو میشه واسه من دعا کنی؟! تو الان پاکی و پیش خدا عزیز. میشه دعا کنی ارزیابی امسال هم به سلامتی بگذره و مرکز مامان جز سه مرکز اول شه؟! میدونم که رو مامان رو زمین نمیندازی دوست دارم همه زندگی من.

نظرات 10 + ارسال نظر
پریا_مامان ملیکا) چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 12:55

وای وای وای چه خوشمله کاپشن گل پسری.

دلم برا تو و سمیرا تنگ شدهههه.

مرسی خاله جوووووونم منم دلم خیلی خیلی تنگ شده

زاهارا سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 19:37

الهی چقدرنازه الهی صدبرابرش روبپوشه وکهنه کنه الهی لباس دامادیش عزیزم هروقت اندازش شد باهمین لباس دوباره ازش عکس بگیر بذارببینیم باید بانمکتربشه عزیزم کلی ذوقیدم واسه شاه پسرت. مواظب خودت باش خانم گلی انشالله که امسال هم ارزیابی به خوبی میگذره

عززززیزمی. چشم قربان

فافا دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 10:36

ای جونم چقدر این لباسه نازه .
مبارک باشه عزیزم. غصه نخور خدا الان بیشتر هوای تورو داره . عزیزم.
مراقب خوت باش . بی خیال اون آقا هم باش. واللاه بذار بترکه . تا خدا نخواد کسی قدم از قدم برنمیداره .

مرسی عزیزم تا خدا نخواد برگی از درخت نمیوفته. من ایمان دارم

مادر بالفعل دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 10:16

ان شاء الله موفق میشی نسیم جان .....منم از این کلاه های گوش دارم دوس دارم واسه پسرم بگیرم!

مرسی گلم. بگیر بانمکه

مامان آیدا یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 22:41

سلام نسیم جان خدا پدر شوهر ومادرشوهرت را بیامرزه ببخشید اگه باعث ناراحتیت شدم باور کن نمیدونم چرا خوابتون را دیدم من که اصلاشمارا نمیشناسم ولی واقعا همین طوری بود که تعریف کردم راستی یادم اومد که به شوهرتون میگفت چرا دل برادرمو یانمیدونم یه ففامیل نزدیکی بود که گفت چرا دلشو شکستی حتی باگریه میگفت ولی خیلی خوشحال بود که بچه دار شده بودید اخه بعدا همش به بچتون نگاه میکرد و میخندید نمیدونم شاید اصلا معنی نداشته باشه یه خواب بی معنی باشه ولی یه هو دلم خواست واست تعریف کنم انشاالا روحشون شاد باشه راستی منم اهل بانه ام واسه همین پرسیدم اهل کجایی فکر کردم این نزدیکی هایی به هر حال خیلی ازاینکه باوبلاگت آشنا شدم خوشحالم عزیزم خداکنه همیشه شاد باشی

سلام خانومی. نه عزیزم کار خوبی کردی که برام تعریف کردی. دیروز دیر شد وقت نشد برم سر مزارش. امروز حتما میرم و خیرات میکنم. نمیدونم معنی این خواب چی بوده! یا اصلا معنی داشته یا نه! ما با همه فامیل های مهدی رابطه خیلی خوبی داریم! عموهاشم به رحمت خدا رفتن! مهدی هم اینقدر خونسرده که اصلا اهل دل شکستن نیست! حالا حتما بهش میگم شاید من خبر نداشته باشم! ایشالا که خیره گلی. منم خوشحالم که بهم سر میزنی

آزاده یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 15:12 http://maman-ayandeh.blogsky.com

مبارکش باشه. بزار فکر کنم نویان ببری رو چه خوشگل میشه و خوردنی ببر کوچولو

دردش به جونم

پریسا یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 11:00

سلام نسیم جون
وااای عزیزم چه کاپشن قشنگی خیلی نازه،انشالله به سلامت تنش کنی
ایشالله تو ارزیابی هم اول میشین

مرسی گلم. اول!!!!!!!!!!!! نه بابا سوم هم بشم خوبه. پارسال پنجم شدم سال قبلش سوم.

مامان آیدا یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 10:17

سلان عزیزم از وبلاگ فافا باهات آشنا شدم مطالبت را خیلی وقته میخونم خوشحالم از اینکه هم خودت هم گل پسرت سالمید انشاالا به سلامتی و خوشی پابه دنیا بزاره امشب نمیدونم چرا خوابت را دیدم توخوابم رفتی واسه سزارین اقاتون هم باهات بود بعد یه دکتر مهربون بالا سرت بود بچه ت که به دنیا اومد خیلی خوشگل بود خیلی هنوز قیافه ش توذهنمه پدر شوهرتم اونجا بود داشت گریه میکرد میگفت چراخونه ت را ازما جدا کردی باور نمیدونم چرا این خواب و دیدم ولی صبح گفتم حتما باید براش تعریف کنم انشاالا خیر باشه وبه سلامتی فارغ شی عزیزم راستی سرهم جدیدش هم مبارکش باشه گفتی از بانه خریدی مگه تواهل کجایی البته اگه فضولی نباشه واگه دوست داشتی جواب بدی

سلام عزیزم. پیامت رو که خوندم کلی اشک ریختم. آخه پدر شوهر مادر شوهر من سال هاست فوت شدن! شوهرم 9 سالش بوده مادرش رو از دست داده و 16 سالگی پدرش رو!! خوابت خیر باشه. خوابت بهم حس بدی نداد. نمیدونم تعبیرش چیه ولی ایشالا که پدربزرگش هم ازمون راضی باشه. عزیزم پدرشوهرم غمگین بود؟! سه چهار ماهیه نرفتیم مزارشون! نکنه دلگیرن!
راستی من کرمانشاهی هستم

ساقه شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 22:38

سلام عزیزم
من همیشه پستهاتو میخونم فقط با موبایل پیام گذاشتن سخته منو ببخش
خیلی کاپشن نازیه منم میخوام مبارکه اقا پسری
عزیز دل مواظب خودت باش و برای منم دعا کنی حتما موقع زایمانت زودتر گفتم ی موقع فراموشم نکنی

عزیزدلم. فقط چند وقت یه بار برام پیغام بذار که بدونم حالتون خوبه

صبا شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 15:46 http://atrebeheshti.blogsky.com

چه کاپشن بامزه و خوشگلی مبارکش باشه انشاالله به خوبی استفاده کنه والا مهدیارم یه دونه کاپشن سرهمی که حسابی هم گرمه داشت ولی زیاد استفاده نکردیم آخه اینجا اونقدرا هم زمستونا سرد نمیشه که این کاپشنا بکار بیاد یعنی پارسال که اصلا روی مبارک برف رو به شهرمون ندیدیم دیگه اینکه همه جا با ماشین میرفتیم و یه بارم که تو ماشین بودیم و تنش بود همش میخواست درش بیارم احساس خفگی میکرد و گرمش شده بود این شد که کم استفاده کردم و نو مونده تقریبا

والا اینجا یه زمانی زمستوناش رنگ زمستون بود! برف میومد تا زانووووو. ولی دو سالی هست اینجا هم برف خیلی کم اومده و سریع هم آب شده. البته ما زیاد بیرون ( پارک و خارج شهر) میریم تقریبا هفته ای دو سه بار رو میریم که هوا هم واسه بچه این سنی سرده. امیدوارم استفاده بشه. من خیلی دوسش دارم آخه
ایشالا واسه نی نی بعدی استفاده میشه گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد