قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

خستم خیلی خستم

امروز ازون روزاست که دلم میخواد داد بزنم، بلند بلند گریه کنم تا سبک شم. ازون روزایی که دلم به اندازه تموم دنیا تنگه. اینقدر اشک هام رو زندونی کردم و بغض هامو قورت دادم که دیگه رمقی ندارم. دیگه تحملم تموم شده. میدونم چیزی نیست. میدونم غصه من در برابر غصه مادران اوتیسم، مادران با کودکان بیماری خاص هیچه، میدونم. ولی منم اعتراف میکنم کم آوردم. خستم، بیشتر از توانم خستم.پنج روز بعد از اون ده روز خوردن دوز بالا آموکسی سیلین و آموکسی کولاو(چهارشنبه 5 دی1397)، وقتی امید داشتیم که جواب داده و منتظر بودیم دوره اسپری بینیش(نازونکس) هم تموم شه تا دوباره بریم تیمپانوگرام از گوشش بگیریم، پسرم دوباره نیمه شب با تب و شکایت از گوش درد بیدار شد و تمام امیدهامونو ناامید کرد. وقتی دکترش گفت تا 14 روز دیگه قرص قوی تر(فارینات 500، هر 12 ساعت دو سوم قرص) باید مصرف کنه، و این قرص که باید حل میکردیم و بهش میدادیم و مزش تلخ تر از زهرمار بود(خودم امتحان کردم، چند بار اوق زدم، واقعا فاجعه بود)،وقتی دکتر گفت اگه اینم جواب نده باید بستری بشه و اگه بستری هم جواب نده باید بیهوش شه و براش وی تی بذارن، همش با خودم تکرار کردم که چیزی نیست ، میگذره، خوب میشه. وقتی پسری حاضر نمیشد قرصشو بخوره و دو روز گریه کرد، وقتی من و مهدی تصمیم گرفتیم بیخیال روح و روان و بحث های روانشناسی بشیم و دست و پاشو بگیریم و به زور تو حلقش بریزیم همش به این فکر میکردم که خوب میشه، درست میشه. اما امروز واقعا روحیم رو از دست دادم. دیشب دوباره نویان تب داشت! با شیاف و پاشویه هم به سختی پایین اومد. خوابم نمیبرد. نگرانی ولکنم نبود و الان من یه مادر خستم. 5 روز ازون 14 روز گذشته و 9 روز دیگه باید قرص مصرف کنه ولی من خودمو باختم!دنبال دکتر خوب تو کرمانشاه یا تهران، نت رو زیرورو کردم. هزار بار به خودم تشر زدم که چیزی نیست!ولی انگار یهو ویران شدم!!!به عقب نگاه میکنم. از تعطیلات نوروز 97 همش مریضی همش مریضی!!یا من یا نویان یا مهدی.اونم چه مریضیایی!!!یکی از یکی ناجورتر!!!دیگه خسته شدم. دیگه روحیمو باختم.دیگه طاقت ندارم. به یه فرجه احتیاج دارم، یه استراحت چند ماهه!!!توقعم زیاده؟! آره شایدم پر توقعم!!!اون مادری که دلبندش اوتیسم داره، یا شیمی درمانی میشه یا... کدومشون وقت استراحت دارن ها؟!دقیقا کدومشون؟! خدایا خودت بهمون کمک کن. کمک کن بتونم قوی بمونم. کمک کن پسرم سلامتیشو بدست بیاره. خدایااااا....

نظرات 18 + ارسال نظر
باران چهارشنبه 19 دی 1397 ساعت 12:42 http://hezaro1shabebarane.mihanblog.com

نسیم جان اگه بخوای با هر مریضی اینحوری خودتو اذیت کنی کم میاری تا بزرگ شدن نویان ممکنه بارها مریض بشه یا مشکلاتی از این دست توکل بر خدا کن وبرو به جنگ مشکلات

درست میگی ولی هر مریضی ای منو آشفته نمیکنه. فکر بستری و بیهوشی و جراحی آزارم میده. گرچه اگه نیاز باشه حتما انجام میدم و سعی میکنم قوی باشم

حوا دوشنبه 17 دی 1397 ساعت 08:36

ان شاء الله که زودتر خوب بشه...
قابل باشیم همیشه دعا گو هستیم...
عفونت که برطرف بشه تب هم قطع میشه
نسیم جان با دکترش مشورت کنید که این دستگاه رو توی گوش نویان جون بگذارید.. چون گل پسر با مریضی سریع گوشش عفونت میکنه ...

تبش قطع شده خدا رو شکر. اگه عفونت رفع بشه دیگه نیازی به وی تی نیست تا جاییکه من فهمیدم. ممنون که یادمونی عزیزم

مریم بانو دوشنبه 17 دی 1397 ساعت 04:23

نسیم جان نبینم کم اوردی انشاالله این دوره ختم به خیرمیشه خدا کمک تمام مادراباشه وشفای عاجل به تن بچه هاشون

الهی آمین دعامون کن عزیزم

نگار یکشنبه 16 دی 1397 ساعت 08:55

چرا عکس نمیگیرید تا مطمئن بشید عفونت شدید گوش و گوش درد مربوط به لوزه سوم میشه گناه داره اینقدر داروی شیمیایی به این بچه میدید عفونت زیاد گوش باعث ناشنوایی میشه و به علت کمبود اکسیژن بر روی بقیه اندامهای بدن اثر بدی داره مثل مغز ، گوش، چشمها اینقدر ها هم عمل لوزه سخت نیست البته برای پدر و مادر خیلی سخته اما نهایت تایم و عملش چهل و پنج دقیقه است من آبان ماه پسرم را عمل کردم چهار سالشه خدار ا شکر الان خیلی بهتره نگران نباش اگه عمل احتیاج داره حتما عمل کن برای بیهوشی هم بگو تو اتاقعمل بیهوشی بگیره که شماها متوجه نشین و براتون سخت باشه

والا ما تابع پزشکش هستیم دکترا این روند رو تجویز کردن. وگرنه اگه نیاز به عمل باشه من شخصا یک دقیقه هم عقبش نمیندازم. خدا رو شکر فعلا رو شنواییش تاثیری نداشته و تست های شنوایی سنجیش نرماله. ممنون بابت دلسوزیتون، ولی عزیزم این روندی که داریم طی میکنیم روند درمانیشه که دکترا گفتن.نمیشه که خودسر کاری کرد.

حوا یکشنبه 16 دی 1397 ساعت 07:57

سلام...
نویان جون چطوره؟
بهتر نشده؟

والا نمیدونم!!!تبش قطع شده ولی هنوز داروهاش تموم نشده. شنبه ایشالا دوباره میریم از گوشش تیمپانوگرام میگیریم دعا کن برامون عزیزم

ماری جمعه 14 دی 1397 ساعت 03:49

چرا هیچ چیز مناسبی برای دلداری دادن به ذهنم نمیرسه؟
این که بگم صبر کن این روزها هم میگذره حالت رو بهتر نمیکنه . روزهای سخت البته که میگذرن ولی اثرشون رو هم رو روان ما میذارن .
امیدوارم با همین آنتی بیوتیک حل بشه و اگرم به جراحی کشید خیلی راحت و بی دردسر اضافه تموم بشه . امیدوارم روزهای سلامتی پسرک شیرین زبونت زودتر برسه .
مواظب خودت باش . چون نویان به زودی سرپا میشه ولی تو اگه به خودت نرسی از پا درمیای .

دقیقا همینه که میگی عزیزم. منم یکمی خودمو جمع و جور کردم بهترم.ممنون فقط دعا کن

سمیرا پنج‌شنبه 13 دی 1397 ساعت 12:39 http://cheraghidarofogh.blogsky.com

خواهر عزیزم می دونم واقعا شرایط بدی داری اما مدام با خودت بگو می گذره این اتفاقا و نویان سلامتی کاملش رو بدست میاره. به نظرم چندروز مرخصی بگیر یکم استراحت کن بزنید به دل طبیعت یکم انرژی بگیر

ممنون عزیزم راستش زیاد مرخصی ندارم 5 روز مانده مرخصی دارم، اونم نگه داشتم اگه خدای نکرده به بستری یا جراحی برسه استفاده کنم. تازه اگه خدای نکرده برسه همینم کمه باید مرخصی بی حقوق بگیرم و اونم که داستان داره!!!

مامان صبا چهارشنبه 12 دی 1397 ساعت 15:11

سلام نسیم جان خوبی؟
امیدوارم نویان عزیز هرچه زودتر خوبه خوب بشه و این کابوسهای تلخ با یه خبر خوشحال کننده که سلامتی کامل گل پسره یکباره تموم بشن
کاری ازم جز دعا برنمیاد اگه قابل باشم
راستی دکترِ بچه های من دکتر خیلی خیلی خوبیه که تشخیص هاش عالیه و حتی وقتایی که واقعا دارو نیاز نباشه بیخودی نمینویسه. خوش اخلاقه و سوالات هم خیلی خوب جواب میده. کسایی رو دیدم که بعد از چنددکتر که تشخیص ندادن بیماری بچه رو، این دکتر تشخیص درست و تجویز درست کرده.
دکتر سید علی مصباح
اگه بیمه تامین اجتماعی داری بیمارستان میلاد میشینه اگه خواستی نوبت گرفتنشو برات توضیح بدم. من همیشه بچه ها رو میلاد میبرم
فکر کنم بیمارستان صارم هم ویزیت کنه نمیدونم دقیق میتونی تلفنی بپرسی
تاجایی که میدونم انگار فقط همین دوجاست و مطب نداره حالا یه سرچی بکن. ولی ارزششو داره واقعا عالیه
کم پیدا بودم ولی ناپیدا نه ! همیشه میخونمت خاموش

بهههه سلااااام عزیزمممم خوبی؟گل پسرا خوبن؟دلم براتون تنگ شدهههه. ممنون اگه میشه برام توضیح بده نوبت گرفتنش رو. اگه داروها جواب نده حتما میام تهران ویزیتش میکنم قبل از بستری یا جراحی. دعا کن برامون

حوا چهارشنبه 12 دی 1397 ساعت 08:13

ان شاء الله که هرچه زودتر خوب بشه این گل پسر...
مریضی بچه ها خیلی بده... من دخترم هر باری که مریض میشه یه عالمه لاغر میشه... این خصیصه اش به خودم رفته...
اون دوست عزیز در مورد آزیترو مایسین گفتن یادم اومد که دکتر دخترمم زمانهایی که بدنش به آموکسی کلاو پاسخ نمیده براش شربت آزیترو مایسین مینویسه... خیلی تلخه ولی سریعا عمل میکنه....
خارجیش زیترو مکس هست و دوره ی مصرفش 5 روزه
بعد از 5 روز دارو خاصیت نداره و اگر نیاز به مصرف مجدد بود باید یه شیشه ی جدید بگیری...

باز هم امیدوارم که هرچه زودتر سلامت بشه این گل پسر و خستگی از تنتون در بیاد...
و یه نکته ی خیلی مهم اینه که اصلا نزار باد توی گوش بچه بخوره... اینو دکتر دخترم برای گوشهاش گفته بود چون دخترم سریع گوشش التهاب پیدا میکنه با سرماخوردگی

ممنون از راهنماییت عزیزم در مورد آزیترو پرسیدم گفتن برای عفونت گوش میانی جزو داروهای رده دومه و آنتی بیوتیکی که الان میخوره(فارینات500) از اون قوی تر و مفید تره!!!نمیدونم والا فقط دعا کنین. اصلا نمیذارم باد تو گوشش بره کلاه بافت داره از اینا که شال سرخود دارن. فقط برامون دعا کن

مامان آکام سه‌شنبه 11 دی 1397 ساعت 17:09

سلام نسیم جان امید وارم حال پسرت الان بهتر باشه یاد پسرم افتادم چون پسر بزرگم که الان ده سالشه از چهار سالگی گوش دردهاش شروع شد و مثل شما سفیکسیم و آموکسی کلاو یه مدت به خوردش میدادیم تا یکم بهتر میشد بعضی وقتها تو یک سال پپنج شش بار گوش درد سراغش میومد هر بار دکترها این چیزها را میدادند پسر من هم دارو خور نبود واقعا زجر کشیدیم و تو را الان خیلی خوب درک میکنم تا اینکه گفتن عفونت پشت پرده هست و با این چیزها خوب نمیشه باید عمل بشه و پرده را سوراخ کوچک کنن و عفونت بیاد بیرون راستش من خیلی میترسیدم و چون حامله بودم برام خیلی سخت بود پسرم کلاس اول بود و از مدرسه هم عقب میموند چون رو شنواییش هم تاثیر گذاشته بود و خوب نمیشنید یه بار یک دکتر براش آزیترومایسین تجویز کرده بود البته برای گوش دردش نه چون زیاد مریض میشد برای یه بیماری دیگه ش بود خیلی موثر بود البته خارجیش بود یادمه چهار پنج سال پیش واسه چهار پنج سی سی شصت تومن شد با تجویز خودم دوباره همون و براش خریدیم و بهش دادم واقعا برای پسر من معجزه کرد و از هرچی گوش درد و عفونت بود خلاص شدیم البته دکترهاش میگفتند آزیترو مایسین برای گوش درد تجویز نمیشه ولی چون من همه راهی رو رفته بودم اون هم امتحان کردم که خدا را شکر جواب داد و احتیاج به عمل نشد امیدوارم گل پسرت خیلی زود خوب بشه عزیزمببخشید طولانی شد خواستم بگم میدونم چی میگی و چ زجری میکشی ولی امید به خدا اینها هم میگذرد

عزیز دلی ممنون بابت راهنماییت. طولانی چرا، واقعا الان به همدلی نیاز دارم.ممنون بابت همدردیت حتما با دکترا درمیون میذارم

حوا سه‌شنبه 11 دی 1397 ساعت 08:09

راستی لوزه سوم داره پسرت؟

هنوز صددرصد مشخص نیست!انگار مساله لوزش اولویت نیست!نمیگن بریم عکس بگیریم ببینیم لوزه سوم داره یا نه!!!فعلا فقط میگن عفونت گوشش رفع شه.

حوا سه‌شنبه 11 دی 1397 ساعت 08:06

سلام...
ان شاء الله که حال دلت خوب بشه
و همچنین نویان عزیز
این دستگاه رو یا حالا یه چیزی توی این مایه ها رو چند سال پیش دختر خواهرهمسرم که با سرماخوردگی سریعا گوشش عفونت میکرد توی گوشش کارگزاری کردند...
خیلی خوب بود و بعد ازچند سال که بزرگتر شد از گوشش خارجش کردن...
و مراقبت هایی باید انجام میداد موقع حمام کردن که آب توی گوشش نره...
باید پنبه چرب شده توی گوشش میگذاشت موقع حمام

ان شاء الله که به زودی خوب بشه گل پسر...

اینقدر در موردش خوووووندم دعا کن حوای عزیزم خستم فقط حال پسرم خوب بشه

لیلا سه‌شنبه 11 دی 1397 ساعت 02:43

سلام
درسته آدم یه سرفه بچش رو هم نمی‌تونه ببینه و غصش می‌شه اما عمل لوزه این‌قدر هم سخت نیست که اینقدر غصه می‌خورید. من جفت بچه‌هام عمل کردند. یه عمل خیلی بهتر از اینه که این داروهای شیمیایی با هزار عوارض تو حلق بچه بریزیم. ان‌شاالله که اصلا نیازی به جراحی نباشد ولی این استرس برای خودتون سمه، دیگر توکل به خدا و مصلحت خدا. البته الان شنیدم که طب سنتی با یسری داروها و مواد غذایی درمان می‌کنه.

راستش هنوز کاملا مشخص نیست که لوزه سوم باشه!گفتن احتمالا لوزه سومه. منم واقعا خسته شدم. این حجم دارو حال همه مونو بد کرده. خودمم میگم فقط تموم شه.ولی پدرش از بیهوش شدن نویان وحشت داره!

حمیده دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 19:07

سلام.من خودم بچگیهام همه اش گوش درد داشتم.دردهاش هنوز هم یادمه.تا اینکه شش سالگی عمل لوزه سوم کردم.واز همون موقع دردهام هم از بین رفت.انشاالله نویان هم زودی خوب میشه.نگران نباش عزیزم.به نیت سلامتیش صدقه بدید یا غذای گرم.

برامون دعا کنین

فرناز دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 17:55

02177147558
دکتر عباس پرچمی - متخصص اطفال . سمت تهران پارسه. اگر خواستی بری آدرس دقیقش رو تلفنی ازشون بگیر چون منم همیشه با همسرم میرم و اسم خیابونهاش رو نمیدونم.

خیلی لطف کردی عزیزم ممنون

فرناز دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 10:52

من که کاملا بهت حق میدم. طاقت منم درمورد بیماری بچه خیلی پایینه. دکتر بچه های من هم خیلی خوبه. تاحالا حتی یکبار هم داروی الکی به بچه ها نداده. حتی پسر دوستم رشد دور سرش خوب نبود و دوتا دکتر مغز و اعصاب گفتن باید جمجمه اش عمل بشه ولی ایشون گفتن با توجه به علائم مشکلی نداره بعد چندماه هم رشدش خوب شد. ما تهرانیم اگر خواستی اسمشو برات میفرستم.

ممنون میشم عزیزم متخصص اطفالن؟ اسم و شماره و آدرسشون رو برام می فرستین؟

الهه دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 10:12

اجی هیچکس نمیتونه سر در بیاره حکمت های خدا رو فقط خود خدا میدونه ان شاءالله درست میشه اجی خدا به وقتش معجزه شو نشونت میده خدا نویانو بهت داده خودش هم مواظبشه اجی

انشاا...

الهه دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 09:35

سلام اجی خوبی نمیدونم چی بگم اما اجی خدا خیلی مهربونه ان شاءالله همه چی درست میشه اجی مادر بودن خیلی سخته خدا بهت صبر و تحمل بده اجی ان شاءالله به حق امام حسین نویان خوب میشه اجی هیچی خدا بی حکمت نیست حتما حکمتی درشه

من که هیچ وقت از حکمت های خدا سر در نیاوردم!!!برامون دعا کن آجی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد